Spring naar bijdragen

Wat eten jullie vanavond?

Recommended Posts

• Reacties 1,2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mijn vriend zegt smaak, maar hé, dit is allemaal niet mijn idee hè. Ik ga niet buiten staan pannenkoeken bakken. 😂

Mannen en BBQ of bladblazers....het blijft me verbazen dat ook/juist mannen die niks met koken of tuinieren hebben, meteen vooraan staan om vlees te verbranden of allerlei kleine beestjes met de blade

Blijkbaar mocht ik alleen maar noedels.. De kat is er vandoor gegaan met m'n stuk vlees 🤨

Pasta met venkel, kipgehakt, spinazie, paprika, ui, crème fraise en kruiden voor morgen avond en als lunch burritos. Vrijdag en zaterdag eet ik lunch bij m'n schoonpap, gekookt daar m'n schoonmam. Ik kan niet koken en m'n vriend heeft nachtdienst en zij moet werken dus is al weg als ik kom. 

Vanmiddag had ik een bagel en als avond eten had ik een ovenschotel met is bloemkool

bewerkt door MichelleloveElmo
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een of andere biologische veganistische salade gekocht, die eet ik nu als lunch. Maar hij smaakt wel erg... ehh veganistisch?! 🌳 En dan was het ook nog een 1+1 aanbieding, dus ik heb er nog één staan 😅 Ik voel mij een beetje een herkauwende koe, nu ik het eet 🐄

Ik weet nog niet wat ik vanavond eet, mn man is pas laat thuis, maar heeft dan waarschijnlijk nog niet gegeten. Ik moet dus eigenlijk even iets bedenken wat makkelijk nog een keertje opgewarmd kan worden voor hem. Pannenkoeken? haha. Daar heb ik spontaan zin in tijdens deze gezonde lunch. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tapas! Te lui om te koken na een dagje op pad te zijn geweest in Breda, dus een paar van die bakjes bij de supermarkt gehaald, een focaccia in de oven en een bakje guacamole gemaakt. Lekker wijntje erbij en lekker net in de tuin op zitten snoepen samen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites