Spring naar bijdragen

Wat eten jullie vanavond?

Recommended Posts

Op mijn werk waren broodjes besteld. Omdat ik geen brood eet doen ze er voor mij twee grote wraps bij. Er was er een over, die heb ik lekker mee naar huis genomen voor het avondeten. Wrap met sla, ei, zalm en roomkaas. En lekker snel klaar!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • Reacties 1,2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mijn vriend zegt smaak, maar hé, dit is allemaal niet mijn idee hè. Ik ga niet buiten staan pannenkoeken bakken. 😂

Mannen en BBQ of bladblazers....het blijft me verbazen dat ook/juist mannen die niks met koken of tuinieren hebben, meteen vooraan staan om vlees te verbranden of allerlei kleine beestjes met de blade

Blijkbaar mocht ik alleen maar noedels.. De kat is er vandoor gegaan met m'n stuk vlees 🤨

Groenten uit de oven. Bij gebrek aan pastinaak heb ik knolselderij gekocht, even zien hoe dat uitpakt, het ruikt wel lekker. Knolselderij met pompoen en kastanjechampignons dus. Met rozemarijn en peper en zout. Nu ik dit typ realiseer ik me dat ik de knoflook vergeten ben. Ach ja. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteravond weer lekker zelfgemaakte pizza op! 

Vandaag ook niet echt gezond, mijn nichtje is jarig vandaag en we eten chinees. Tenminste, als ik het allemaal zie zitten, want ik ben een beetje bang voor te veel mensen / niet voldoende afstand. En dan blijf ik niet eten. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Carpaccio salade! Uiteraard bio carpaccio met zelfgemaakte pesto, vers geraspte Parmezaanse kaas, snoeptomaatjes, pijnboompitten, rucolamix en komkommer. Mijn vriend had aardappelpartjes uit de oven er bij. Zo lekker ❤️.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Pablo&Lola:

Mijn vriend heeft een veel te dure kamado bbq gekocht, dus vanavond proberen we lasagne van de bbq uit. 

Mijn vriend heeft een BBQ voor zijn verjaardag gekregen, dat wilde hij super graag. Ik vroeg me een beetje af waarom, maar ach. Hij kreeg een Weber (kleintje gelukkig) van zijn moeder en broer met allemaal dure tangen enzo. Hij was begin mei jarig, we hebben hem nog niet gebruikt 🤭.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Eefje:

Mijn vriend heeft een BBQ voor zijn verjaardag gekregen, dat wilde hij super graag. Ik vroeg me een beetje af waarom, maar ach. Hij kreeg een Weber (kleintje gelukkig) van zijn moeder en broer met allemaal dure tangen enzo. Hij was begin mei jarig, we hebben hem nog niet gebruikt 🤭.

Nog niet gebruikt? Mijn vriend heeft 'm gisteren opgehaald en sindsdien staat ie bijna continu aan. 😱 Ik denk dat ik binnenkort passé ben.. De lasagne was overigens goed gelukt! 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mannen en BBQ of bladblazers....het blijft me verbazen dat ook/juist mannen die niks met koken of tuinieren hebben, meteen vooraan staan om vlees te verbranden of allerlei kleine beestjes met de bladeren naar de andere wereld te blazen. 😲😁

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een stuk komkommer denk ik 😅. Vandaag naast mijn gewone rantsoen een kaascroissant en vier merci chocolaatjes gegeten. Net alles ingevuld en ik zit aan mijn max kcal vandaag 😢. Nu eerst maar een flink stuk lopen, dan verdien ik er nog wat extra's bij 🚶.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alweer wraps die over waren van de lunch op mijn werk. Lekker, gratis, en zonde om weg te gooien. Ik had nog noedelsoep over van gisteren, die eet ik dan morgen wel. En woensdag weer lunchvergadering, dus ik denk dat ik weet wat ik woensdag eet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De groene curry van de vegan masters. Dit was lekkerder dan de rest van mijn pakket! Heb wel de helft van de rijst laten liggen. 880 kcal vond ik wel erg heftig, bovendien is het lekkerder met minder rijst en zit ik nu ook vol. Toch weer iets van 150 kcal uitgespaard 😅.

Link naar bericht
Deel via andere websites