Floppyears 323 Geplaatst 18 Juni 2020 Share Geplaatst 18 Juni 2020 Maar dat verpest de verassing. Ik label niks 😅 maar ik vries ook alleen dingen in die ik lekker vind. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5860 Geplaatst 18 Juni 2020 Auteur Share Geplaatst 18 Juni 2020 Whahah zo heb ik ook wel eens wat ontdooit waarvan ik dacht dat het curry was voor bij rijst, bleek het pompoensoep. Ook een apart iets, krijg je rijstesoep 😂 Goed om te weten dat ik niet de enige ben die dat wel eens heeft. Hoewel ik tegenwoordig met een sharpie op de zakjes schrijf, dat houd beter, blijft beter leesbaar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lienappelsien 2582 Geplaatst 18 Juni 2020 Share Geplaatst 18 Juni 2020 16 uur geleden zei Eefje: Lekker gemakkelijk aardappeltjes uit de oven, spinazie a la crème Alpro en een bratwurst van de vegetarische slager. Die smaken naar frikandellen vind ik. Volgende keer maak ik een bratwurst speciaal 😋 Ik vind ze hetzelfde smaken als de hamburgervariant, volgens mij is alleen de vorm anders. Op zich niet verkeerd van smaak. Ik hou ook niet zo van braadworst, dus vond het niet erg 😉 Eten in de diepvries doe ik een bakje. Op een stukje papier schrijf ik op wat het is en de datum. Dat papiertje plak ik gewoon met een stukje plakband op het deksel. Dat blijft bijna altijd zitten. Ik vind het niet erg om niet te weten wat er in zit, maar vind het wel fijn om de datum te weten dat ik het klaargemaakt heb. Anders heb je soms geen idee hoe lang het al in de diepvries ligt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
happy211 512 Geplaatst 18 Juni 2020 Share Geplaatst 18 Juni 2020 3 minuten geleden zei Lienappelsien: Ik vind ze hetzelfde smaken als de hamburgervariant, volgens mij is alleen de vorm anders. Op zich niet verkeerd van smaak. Ik hou ook niet zo van braadworst, dus vond het niet erg 😉 Eten in de diepvries doe ik een bakje. Op een stukje papier schrijf ik op wat het is en de datum. Dat papiertje plak ik gewoon met een stukje plakband op het deksel. Dat blijft bijna altijd zitten. Ik vind het niet erg om niet te weten wat er in zit, maar vind het wel fijn om de datum te weten dat ik het klaargemaakt heb. Anders heb je soms geen idee hoe lang het al in de diepvries ligt. Dat probleem heb ik ook altijd, vooral met vlees voor mijn vriend. Zo vaak maak ik dat nu ook weer niet klaar, maar het is bijvoorbeeld met gehakt wel voordelig om het in een kiloverpakking te kopen. Of scharrelkip als het in de aanbieding is. Ik schrijf altijd wat het is plus de datum op een stukje schildersplakband. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ot&Sien 311 Geplaatst 18 Juni 2020 Share Geplaatst 18 Juni 2020 16 uur geleden zei Eefje: Lekker gemakkelijk aardappeltjes uit de oven, spinazie a la crème Alpro en een bratwurst van de vegetarische slager. Die smaken naar frikandellen vind ik. Volgende keer maak ik een bratwurst speciaal 😋 Welk product van Alpro gebruik je hiervoor? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jamesthebunnybutler 318 Geplaatst 18 Juni 2020 Share Geplaatst 18 Juni 2020 39 minuten geleden zei Ot&Sien: Welk product van Alpro gebruik je hiervoor? Er is een diepvriesvariant van iglo (kan ook een ander merk zijn) met alpro erin, ik denk dat die bedoeld wordt 🙂 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ot&Sien 311 Geplaatst 18 Juni 2020 Share Geplaatst 18 Juni 2020 1 uur geleden zei Jamesthebunnybutler: Er is een diepvriesvariant van iglo (kan ook een ander merk zijn) met alpro erin, ik denk dat die bedoeld wordt 🙂 Echt? 😃 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5860 Geplaatst 18 Juni 2020 Auteur Share Geplaatst 18 Juni 2020 Andijviestamppot met verse ananas er in 🙂 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2491 Geplaatst 18 Juni 2020 Share Geplaatst 18 Juni 2020 2 uur geleden zei Ot&Sien: Echt? 😃 Ja die dus! Jumbo en grote ahs hebben het. Is idd van iglo 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1784 Geplaatst 18 Juni 2020 Share Geplaatst 18 Juni 2020 Broodje vega bbq kip met groente. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1249 Geplaatst 18 Juni 2020 Share Geplaatst 18 Juni 2020 Kip kerrie met rijst en Vega-kip. En er moesten doperwtjes door maar die stonden nog in de magnetron kwamen we achter toen we het al bijna op hadden 🤣 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2491 Geplaatst 18 Juni 2020 Share Geplaatst 18 Juni 2020 Ik had mega veel geluncht in een eetcafeetje met een collega dus ik heb een bakje Alpro go on met banaan er in gehad 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Punky punk 386 Geplaatst 19 Juni 2020 Share Geplaatst 19 Juni 2020 Gisteren hebben wij raviolipasta en bonen in een lekker kaassausje gegeten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Huntingmiew 126 Geplaatst 19 Juni 2020 Share Geplaatst 19 Juni 2020 Gewoon een simpel broodje, heb een avonddienst dus geen tijd om te koken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5860 Geplaatst 19 Juni 2020 Auteur Share Geplaatst 19 Juni 2020 Wij gaan vanavond voor zelfgemaakte pizza met champignons, paprika, uitje, olijfjes en courgette, beetje pesto er op voor extra smaak. En m'n man z'n deel van die pizza met kaas, van mij zonder 🙂 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1784 Geplaatst 19 Juni 2020 Share Geplaatst 19 Juni 2020 Rijstpannenkoekjes met kokos, citroengras & rucola. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1249 Geplaatst 19 Juni 2020 Share Geplaatst 19 Juni 2020 Vrijdagavond = pizza’s 🍕 Ik had er een met salami, pesto, geitenkaas en tomaat van Ristorante. M’n moeder met salami en ham. Ook van Ristorante. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BunnieHop 830 Geplaatst 19 Juni 2020 Share Geplaatst 19 Juni 2020 Tostiiiiiiii!!!!! 😄 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Sjaak en Fien 33 Geplaatst 19 Juni 2020 Share Geplaatst 19 Juni 2020 Een soort pasta met amandelen door saus heen, was niet zo lekker, ik zei tegen mijn moeder, “ik vind dit… eh minder lekker eten”😂 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2491 Geplaatst 20 Juni 2020 Share Geplaatst 20 Juni 2020 Guacamole del Mar, oftewel guacamole met in sambal gebakken garnalen in een wrap 😍 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Marjoleink 1661 Geplaatst 20 Juni 2020 Share Geplaatst 20 Juni 2020 Zelfgemaakte pizza. Mijne royaal belegd met groente en salami. Mijn zoon lust alleen de bodem, die heb ik laten experimenteren met tomatensaus, geraspte kaas en salami, in wisselende samenstellingen. Ik moet zeggen, het resultaat was best positief. Ik heb goede hoop dat we ooit nog eens samen naar een pizzeria kunnen of een pizza kunnen laten bezorgen. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Huntingmiew 126 Geplaatst 21 Juni 2020 Share Geplaatst 21 Juni 2020 Vandaag een geheimpje met de kinderen voor Vaderdag: McDonald's! M'n man heeft het altijd over chili chickens als we voorbij rijden, maar we gaan echt nooit naar de Mac. Dus ze vonden dit wel een goed idee. Dat hun dan een happymeal krijgen is bijzaak 😂 Ik vind het vooral heel bijzonder dat ze hun geheimpje nog niet verklapt hebben aan hun vader 😆 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1485 Geplaatst 21 Juni 2020 Share Geplaatst 21 Juni 2020 Venkelpasta Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Punky punk 386 Geplaatst 21 Juni 2020 Share Geplaatst 21 Juni 2020 Wij hebben gisteren mijn lievelingseten gegeten.... ballekes in tomatensaus! Hmmmmm... lekker!!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2491 Geplaatst 21 Juni 2020 Share Geplaatst 21 Juni 2020 Op 19-6-2020 at 20:01 zei Pablo&Lola: Rijstpannenkoekjes met kokos, citroengras & rucola. Dat klinkt lekker! Recept? 🙂 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts