Spring naar bijdragen

Wat eten jullie vanavond?

Recommended Posts

• Reacties 1,2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mijn vriend zegt smaak, maar hé, dit is allemaal niet mijn idee hè. Ik ga niet buiten staan pannenkoeken bakken. 😂

Mannen en BBQ of bladblazers....het blijft me verbazen dat ook/juist mannen die niks met koken of tuinieren hebben, meteen vooraan staan om vlees te verbranden of allerlei kleine beestjes met de blade

Blijkbaar mocht ik alleen maar noedels.. De kat is er vandoor gegaan met m'n stuk vlees 🤨

Whahah zo heb ik ook wel eens wat ontdooit waarvan ik dacht dat het curry was voor bij rijst, bleek het pompoensoep. Ook een apart iets, krijg je rijstesoep 😂 Goed om te weten dat ik niet de enige ben die dat wel eens heeft. Hoewel ik tegenwoordig met een sharpie op de zakjes schrijf, dat houd beter, blijft beter leesbaar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Eefje:

Lekker gemakkelijk aardappeltjes uit de oven, spinazie a la crème Alpro en een bratwurst van de vegetarische slager. Die smaken naar frikandellen vind ik. Volgende keer maak ik een bratwurst speciaal 😋

Ik vind ze hetzelfde smaken als de hamburgervariant, volgens mij is alleen de vorm anders. Op zich niet verkeerd van smaak. Ik hou ook niet zo van braadworst, dus vond het niet erg 😉 

Eten in de diepvries doe ik een bakje. Op een stukje papier schrijf ik op wat het is en de datum. Dat papiertje plak ik gewoon met een stukje plakband op het deksel. Dat blijft bijna altijd zitten. Ik vind het niet erg om niet te weten wat er in zit, maar vind het wel fijn om de datum te weten dat ik het klaargemaakt heb. Anders heb je soms geen idee hoe lang het al in de diepvries ligt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Lienappelsien:

Ik vind ze hetzelfde smaken als de hamburgervariant, volgens mij is alleen de vorm anders. Op zich niet verkeerd van smaak. Ik hou ook niet zo van braadworst, dus vond het niet erg 😉 

Eten in de diepvries doe ik een bakje. Op een stukje papier schrijf ik op wat het is en de datum. Dat papiertje plak ik gewoon met een stukje plakband op het deksel. Dat blijft bijna altijd zitten. Ik vind het niet erg om niet te weten wat er in zit, maar vind het wel fijn om de datum te weten dat ik het klaargemaakt heb. Anders heb je soms geen idee hoe lang het al in de diepvries ligt.

Dat probleem heb ik ook altijd, vooral met vlees voor mijn vriend. Zo vaak maak ik dat nu ook weer niet klaar, maar het is bijvoorbeeld met gehakt wel voordelig om het in een kiloverpakking te kopen. Of scharrelkip als het in de aanbieding is.

Ik schrijf altijd wat het is plus de datum op een stukje schildersplakband. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Eefje:

Lekker gemakkelijk aardappeltjes uit de oven, spinazie a la crème Alpro en een bratwurst van de vegetarische slager. Die smaken naar frikandellen vind ik. Volgende keer maak ik een bratwurst speciaal 😋

Welk product van Alpro gebruik je hiervoor? 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij gaan vanavond voor zelfgemaakte pizza met champignons, paprika, uitje, olijfjes en courgette, beetje pesto er op voor extra smaak. En m'n man z'n deel van die pizza met kaas, van mij zonder 🙂

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zelfgemaakte pizza. Mijne royaal belegd met groente en salami. Mijn zoon lust alleen de bodem, die heb ik laten experimenteren met tomatensaus, geraspte kaas en salami, in wisselende samenstellingen. Ik moet zeggen, het resultaat was best positief. Ik heb goede hoop dat we ooit nog eens samen naar een pizzeria kunnen of een pizza kunnen laten bezorgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag een geheimpje met de kinderen voor Vaderdag: McDonald's! 

M'n man heeft het altijd over chili chickens als we voorbij rijden, maar we gaan echt nooit naar de Mac. Dus ze vonden dit wel een goed idee. Dat hun dan een happymeal krijgen is bijzaak 😂

Ik vind het vooral heel bijzonder dat ze hun geheimpje nog niet verklapt hebben aan hun vader 😆

Link naar bericht
Deel via andere websites