Ga naar inhoud

Wat eten jullie vanavond?

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Leuk woord, ziet er exotisch uit toch: nepgyros.    Wij hebben vanavond "toetjes-avond". Het hele diner mag uit toetjes bestaan, ze zijn de hele dag al bezig met van alles uit een kookboek m

Mijn vriend zegt smaak, maar hé, dit is allemaal niet mijn idee hè. Ik ga niet buiten staan pannenkoeken bakken. 😂

Zelfgemaakte pastinaaksoep met paddenstoelen. Zag er zo mooi uit dat ik toch even een foto moest maken! 

Ik heb gisteren vega enchilada's gemaakt, waren lekker pittig! Het was een recept van de jumbo. Ik heb de kaas die er in en op moest vervangen voor een vegan variant, zodat ze veganistisch waren.

Vandaag eten we aardappelschijfjes, salade en vlees(vervanger).  

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uur geleden zei Punky🐰:

Wij hebben gisteren een rucolasalade, geroosterde perziken, buffelkaas of zo iets, en ham gegeten. Was best lekker.

Hahahah “best” klinkt niet heel enthousiast😂, ik weet eerlijk gezegd niet eens wat ik gisteren heb gegeten🤷🏼‍♂️😂

aangepast door Sjaak en Fien
  • Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wilde een garnalen roerbakken in zoetzure saus met wat groente en rijst erbij. Maar mijn vriend had niet goed gekeken en Mexicaanse wokgroente meegenomen. Met die kidneybonen en maïs leek me dat toch geen hele goede combo. Gelukkig hadden we ook nog een potje tacosaus in de kast staan, dus hebben we dat maar gemaakt, en dan komen die garnalen morgen wel 😅

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Lekker gemakkelijk aardappeltjes uit de oven, spinazie a la crème Alpro en een bratwurst van de vegetarische slager. Die smaken naar frikandellen vind ik. Volgende keer maak ik een bratwurst speciaal 😋

• Haha 3
Link naar bericht
Delen op andere sites
12 minuten geleden zei Eefje:

Lekker gemakkelijk aardappeltjes uit de oven, spinazie a la crème Alpro en een bratwurst van de vegetarische slager. Die smaken naar frikandellen vind ik. Volgende keer maak ik een bratwurst speciaal 😋

Ik heb ze zien liggen in de supermarkt, maar toch niet meegenomen. Bratwurst vond ik niet zo lekker toen ik nog vlees at. Maar frikandellen wel, dus misschien neem ik ze volgende keer wel mee.😁

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had laatst op een beetje donker feestje per ongeluk een minifrikandel van de hapjesschaal gepakt. Ik kon hem nergens dumpen, dus ik voelde me gedwongen om hem op te eten. Bah wat vies!

Ik had een verrassingszakje uit de vriezer. Ik kook regelmatig voor meerdere dagen en dan vries ik het in, maar soms kan ik niet goed zien wat het is. Het bleek nasi goreng te zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 minuten geleden zei Marjoleink:

Ik had een verrassingszakje uit de vriezer. Ik kook regelmatig voor meerdere dagen en dan vries ik het in, maar soms kan ik niet goed zien wat het is. Het bleek nasi goreng te zijn.

Kijk, en daar hebben we dus stickertjes en een balpen voor 😂

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden zei Koosje:

Kijk, en daar hebben we dus stickertjes en een balpen voor 😂

Die gaan er altijd af in de vriezer. Vroeger had ik zakjes waar je op kon schrijven, maar die zijn er niet meer.

En het gaat toch goed zo? Ik heb alles zelf gemaakt, dus het is altijd lekker.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .