Floppyears 323 Geplaatst: 15 juni 2020 Delen Geplaatst: 15 juni 2020 Pasta, simpel en lekker😋 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7338 Geplaatst: 15 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2020 Iets met aardappelschijfjes 😂 Broccoli of rode kool denk ik, volgens mij ligt dat nog in de vriezer namelijk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floppyears 323 Geplaatst: 16 juni 2020 Delen Geplaatst: 16 juni 2020 Pizza en ijs Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 4238 Geplaatst: 16 juni 2020 Delen Geplaatst: 16 juni 2020 Ik ga weer voor mijn pita met groenten. Heb nu ipv parmezaan lekker pecorino in huis, dus dat gaat er in grote hoeveelheden overheen 😍 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Huntingmiew 126 Geplaatst: 16 juni 2020 Delen Geplaatst: 16 juni 2020 Soep met warme broodjes Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BunnieHop 995 Geplaatst: 16 juni 2020 Delen Geplaatst: 16 juni 2020 Lekker lui vandaag, Saté met rijst en groenten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 2413 Geplaatst: 16 juni 2020 Delen Geplaatst: 16 juni 2020 Ik had om half 7 summerschool, dus macaroni uit de vriezer. Microfoon uit en eten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JacB 1551 Geplaatst: 16 juni 2020 Delen Geplaatst: 16 juni 2020 Spinazie, gekookte aardappelen en een runderworstje. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7338 Geplaatst: 17 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2020 Ik heb gisteren vega enchilada's gemaakt, waren lekker pittig! Het was een recept van de jumbo. Ik heb de kaas die er in en op moest vervangen voor een vegan variant, zodat ze veganistisch waren. Vandaag eten we aardappelschijfjes, salade en vlees(vervanger). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Punky punk 907 Geplaatst: 17 juni 2020 Delen Geplaatst: 17 juni 2020 Wij hebben gisteren een rucolasalade, geroosterde perziken, buffelkaas of zo iets, en ham gegeten. Was best lekker. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sjaak en Fien 36 Geplaatst: 17 juni 2020 Delen Geplaatst: 17 juni 2020 (aangepast) 6 uur geleden zei Punky🐰: Wij hebben gisteren een rucolasalade, geroosterde perziken, buffelkaas of zo iets, en ham gegeten. Was best lekker. Hahahah “best” klinkt niet heel enthousiast😂, ik weet eerlijk gezegd niet eens wat ik gisteren heb gegeten🤷🏼♂️😂 17 juni 2020 aangepast door Sjaak en Fien 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Punky punk 907 Geplaatst: 17 juni 2020 Delen Geplaatst: 17 juni 2020 1 uur geleden zei Sjaak en Fien: Hahahah “best” klinkt niet heel enthousiast😂, ik weet eerlijk gezegd niet eens wat ik gisteren heb gegeten🤷🏼♂️😂 Ja, was de bedoeling! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floppyears 323 Geplaatst: 17 juni 2020 Delen Geplaatst: 17 juni 2020 Nasi. Ik heb een nieuwe kruidenmix van improba geprobeerd. Staat op 100% natuurlijk, ik weet niet of dat ook echt zo is 😅 maar gelukkig niet zout als hoofd ingrediënt. 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sjaak en Fien 36 Geplaatst: 17 juni 2020 Delen Geplaatst: 17 juni 2020 34 minuten geleden zei Punky🐰: Ja, was de bedoeling! Hahahaha😂 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
happy211 809 Geplaatst: 17 juni 2020 Delen Geplaatst: 17 juni 2020 Ik wilde een garnalen roerbakken in zoetzure saus met wat groente en rijst erbij. Maar mijn vriend had niet goed gekeken en Mexicaanse wokgroente meegenomen. Met die kidneybonen en maïs leek me dat toch geen hele goede combo. Gelukkig hadden we ook nog een potje tacosaus in de kast staan, dus hebben we dat maar gemaakt, en dan komen die garnalen morgen wel 😅 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Punky punk 907 Geplaatst: 17 juni 2020 Delen Geplaatst: 17 juni 2020 (aangepast) Wij hebben vandaag worteltjespuree met fishticks gegeten. Hmmm...! Lekker! Eens iets anders dan altijd maar die hellofresh! 17 juni 2020 aangepast door Punky🐰 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 4238 Geplaatst: 17 juni 2020 Delen Geplaatst: 17 juni 2020 Lekker gemakkelijk aardappeltjes uit de oven, spinazie a la crème Alpro en een bratwurst van de vegetarische slager. Die smaken naar frikandellen vind ik. Volgende keer maak ik een bratwurst speciaal 😋 3 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floppyears 323 Geplaatst: 17 juni 2020 Delen Geplaatst: 17 juni 2020 12 minuten geleden zei Eefje: Lekker gemakkelijk aardappeltjes uit de oven, spinazie a la crème Alpro en een bratwurst van de vegetarische slager. Die smaken naar frikandellen vind ik. Volgende keer maak ik een bratwurst speciaal 😋 Ik heb ze zien liggen in de supermarkt, maar toch niet meegenomen. Bratwurst vond ik niet zo lekker toen ik nog vlees at. Maar frikandellen wel, dus misschien neem ik ze volgende keer wel mee.😁 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dollie 4474 Geplaatst: 17 juni 2020 Delen Geplaatst: 17 juni 2020 Die vond ik ook naar frikandellen smaken ja. Ik vind beide niet lekker maar kreeg het een keer voorgeschoteld bij er een vriendin. Zou het zelf niet klaarmaken maar het smaakte zeker niet gek. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 2413 Geplaatst: 17 juni 2020 Delen Geplaatst: 17 juni 2020 Ik had laatst op een beetje donker feestje per ongeluk een minifrikandel van de hapjesschaal gepakt. Ik kon hem nergens dumpen, dus ik voelde me gedwongen om hem op te eten. Bah wat vies! Ik had een verrassingszakje uit de vriezer. Ik kook regelmatig voor meerdere dagen en dan vries ik het in, maar soms kan ik niet goed zien wat het is. Het bleek nasi goreng te zijn. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Koosje 1539 Geplaatst: 17 juni 2020 Delen Geplaatst: 17 juni 2020 14 minuten geleden zei Marjoleink: Ik had een verrassingszakje uit de vriezer. Ik kook regelmatig voor meerdere dagen en dan vries ik het in, maar soms kan ik niet goed zien wat het is. Het bleek nasi goreng te zijn. Kijk, en daar hebben we dus stickertjes en een balpen voor 😂 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 2413 Geplaatst: 17 juni 2020 Delen Geplaatst: 17 juni 2020 2 minuten geleden zei Koosje: Kijk, en daar hebben we dus stickertjes en een balpen voor 😂 Die gaan er altijd af in de vriezer. Vroeger had ik zakjes waar je op kon schrijven, maar die zijn er niet meer. En het gaat toch goed zo? Ik heb alles zelf gemaakt, dus het is altijd lekker. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Koosje 1539 Geplaatst: 17 juni 2020 Delen Geplaatst: 17 juni 2020 Volgens mijn vrouw zijn blanco stickertjes van de Action goed geschikt voor diepvrieszakjes.. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BunnieHop 995 Geplaatst: 18 juni 2020 Delen Geplaatst: 18 juni 2020 Vroeger deed mijn moeder nog op de deksels schrijven wat erin zat... Maar dan praat ik wel over 20 jaar terug ofzo haha. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Punky punk 907 Geplaatst: 18 juni 2020 Delen Geplaatst: 18 juni 2020 3 uur geleden zei BunnieHop: Vroeger deed mijn moeder nog op de deksels schrijven wat erin zat... Maar dan praat ik wel over 20 jaar terug ofzo haha. Oh, wij doen dat nog hoor. 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.