Bammyflurry 868 Geplaatst 7 Juni 2020 Share Geplaatst 7 Juni 2020 Witlof ovenschotel. Die maak ik altijd voor 2 dagen. Gisteren van gegeten en vandaag dus nog een keer. Heerlijk! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2493 Geplaatst 7 Juni 2020 Share Geplaatst 7 Juni 2020 Wij bestellen lekker sushi, met heel veel bijgerechtjes Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1250 Geplaatst 10 Juni 2020 Share Geplaatst 10 Juni 2020 Wokaardappeltjes met Italiaanse salade en tonijn. En nu heb ik weer honger 😶 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Huntingmiew 126 Geplaatst 11 Juni 2020 Share Geplaatst 11 Juni 2020 Spitskool met knoflook kip ❤️ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5861 Geplaatst 11 Juni 2020 Auteur Share Geplaatst 11 Juni 2020 4 minuten geleden zei Huntingmiew: Spitskool met knoflook kip ❤️ Wij hebben gisteren spitskool gegeten haha. Met rijst en cashewnootjes. Ik weet eigenlijk niet wat ik vanavond ga eten. Mijn man meldde gisteren dat zijn dienst van vandaag is gewijzigd naar middagdienst, dus ik eet alleen. Eigenlijk zouden we bleekselderij eten, maar daar ben ik niet zo fan van (mn man wel, vandaar dat ik het gekocht had). Maar dat blijft nog wel even goed, dus ik kan wat anders maken. Alleen heb ik op het moment nog niet echt ergens zin in. Wraps? Pastasalade? Of lekker makkelijk een soepje opwarmen met een tosti (met pesto en tomaat) er bij? Ik weet het nog niet 🙂 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
happy211 512 Geplaatst 11 Juni 2020 Share Geplaatst 11 Juni 2020 8 minuten geleden zei Evee: Wij hebben gisteren spitskool gegeten haha. Met rijst en cashewnootjes. Ik weet eigenlijk niet wat ik vanavond ga eten. Mijn man meldde gisteren dat zijn dienst van vandaag is gewijzigd naar middagdienst, dus ik eet alleen. Eigenlijk zouden we bleekselderij eten, maar daar ben ik niet zo fan van (mn man wel, vandaar dat ik het gekocht had). Maar dat blijft nog wel even goed, dus ik kan wat anders maken. Alleen heb ik op het moment nog niet echt ergens zin in. Wraps? Pastasalade? Of lekker makkelijk een soepje opwarmen met een tosti (met pesto en tomaat) er bij? Ik weet het nog niet 🙂 Dat soepje is waar ik voor ga, moet weer op tijd weg vanavond dus dat is lekker makkelijk 😉 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Huntingmiew 126 Geplaatst 11 Juni 2020 Share Geplaatst 11 Juni 2020 3 uur geleden zei Evee: Wij hebben gisteren spitskool gegeten haha. Met rijst en cashewnootjes. Ik weet eigenlijk niet wat ik vanavond ga eten. Mijn man meldde gisteren dat zijn dienst van vandaag is gewijzigd naar middagdienst, dus ik eet alleen. Eigenlijk zouden we bleekselderij eten, maar daar ben ik niet zo fan van (mn man wel, vandaar dat ik het gekocht had). Maar dat blijft nog wel even goed, dus ik kan wat anders maken. Alleen heb ik op het moment nog niet echt ergens zin in. Wraps? Pastasalade? Of lekker makkelijk een soepje opwarmen met een tosti (met pesto en tomaat) er bij? Ik weet het nog niet 🙂 Er al over uit wat het wordt? 😆 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Huntingmiew 126 Geplaatst 11 Juni 2020 Share Geplaatst 11 Juni 2020 We gaan weer een poging doen ons niet etende kind aan het eten te krijgen 😬😅 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Marjoleink 1662 Geplaatst 11 Juni 2020 Share Geplaatst 11 Juni 2020 Dat is wel mooi spul! Hopelijk helpt het ook. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floppyears 323 Geplaatst 11 Juni 2020 Share Geplaatst 11 Juni 2020 Wat een leuke smileyborden Ik heb vanavond een bonenprutje met tortillachips Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5861 Geplaatst 11 Juni 2020 Auteur Share Geplaatst 11 Juni 2020 Het is pastasalade geworden. Vrolijke bordjes! Hopelijk helpt het 🙂 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Huntingmiew 126 Geplaatst 11 Juni 2020 Share Geplaatst 11 Juni 2020 4 uur geleden zei Marjoleink: Dat is wel mooi spul! Hopelijk helpt het ook. Er is kip gegeten! Primeur 😆 3 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2493 Geplaatst 11 Juni 2020 Share Geplaatst 11 Juni 2020 Ik had een tosti met pesto, tomaat, schijfjes courgette en vegan kaas. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1250 Geplaatst 11 Juni 2020 Share Geplaatst 11 Juni 2020 Kapucijners met rookworst. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1486 Geplaatst 12 Juni 2020 Share Geplaatst 12 Juni 2020 Een of ander bonenprutje van bonduelle waar de helft van de bonen niet goed gaar was en t überhaupt niet echt lekker was. Zelf nog extra groenten en bonen toegevoegd wand erg veel zat er niet in. Vanavond kerrie ovenschotel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1250 Geplaatst 12 Juni 2020 Share Geplaatst 12 Juni 2020 Pizza shoarma 😋 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BunnieHop 830 Geplaatst 12 Juni 2020 Share Geplaatst 12 Juni 2020 Een bakje lasagne van 450 gram. Heb er wel 3 kwartier over gedaan. Heb gewoon weer geen honger 😞 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1250 Geplaatst 13 Juni 2020 Share Geplaatst 13 Juni 2020 Wraps met roomkaas, sla en gerookte zalm. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Marjoleink 1662 Geplaatst 13 Juni 2020 Share Geplaatst 13 Juni 2020 Wraps met serranoham en rode pesto. Ik had uitgebreid geluncht in de stad, dus ik had niet veel honger. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2493 Geplaatst 13 Juni 2020 Share Geplaatst 13 Juni 2020 Grote pita met gebakken courgetteschijfjes, kastanjechampignons, Italiaanse kruiden, pecorino en pesto. Een klein maaltje want vanmiddag op het terras lekker nacho's en inktvisringen gehad 😋 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BunnieHop 830 Geplaatst 13 Juni 2020 Share Geplaatst 13 Juni 2020 9 minuten geleden zei Eefje: Grote pita met gebakken courgetteschijfjes, kastanjechampignons, Italiaanse kruiden, pecorino en pesto. Een klein maaltje want vanmiddag op het terras lekker nacho's en inktvisringen gehad 😋 Inktvisringen is lang geleden, dank je voor het idee! Nacho's maak ik zo'n beetje standaard als we chips in huis hebben, haha. Voor mij was het goed dat Devin al naar boven was. Ik heb als avondeten snoep op 😜 Ik maak dalijk nog wel een gevulde soep ter compensatie van al die suiker en vries de rest in. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Huntingmiew 126 Geplaatst 14 Juni 2020 Share Geplaatst 14 Juni 2020 Vandaag kip kerrie, was eigenlijk gisteren al het plan maar toen was ik achteraf veeeel langer van huis dan de bedoeling was en had ik geen zin meer om te koken 😅 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1486 Geplaatst 14 Juni 2020 Share Geplaatst 14 Juni 2020 Op 11-6-2020 at 16:57 zei Huntingmiew: We gaan weer een poging doen ons niet etende kind aan het eten te krijgen 😬😅 En? Hoe gaat t? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Huntingmiew 126 Geplaatst 14 Juni 2020 Share Geplaatst 14 Juni 2020 7 minuten geleden zei MichelleloveElmo: En? Hoe gaat t? Het is bij dat ene stukje kip gebleven wat betreft nieuwe dingen eten. Maar ik vond dat al een hele prestatie 😅 Het bord vinden ze wel allebei heel leuk dus die houden we erin. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pebbles&bambam 71 Geplaatst 15 Juni 2020 Share Geplaatst 15 Juni 2020 Nog nooit eerder op dit topic gereageerd, maar omdat ik sinds kort koolhydraatarm eet en zulke leuke gerechten tegenkom wil ik deze wel even delen 😇 Vanavond eten we courgette lasagne met vega gehakt 🥰 Het kost even wat tijd om het te maken, maar ben zo benieuwd! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts