Spring naar bijdragen
Robinster

Zelf klimtoestel maken

Recommended Posts

Hoi allemaal! 

Hier thuis heb ik 2 lieve konijnen!

Pablo (ram) Coco (voedster)

Ze houden allebei erg van spelen dus heb allemaal dingetjes zoals knaaghout, wc rolletjes met hooi, balletjes neergelegd, maar nu ben ik er achter gekomen dan vooral Coco klimmen erg leuk vind. 

Ik zou dan graag een klimtoestel voor haar willen maken. Maar hoe? Wat heb ik nodig? Mensen inspiratie/ideeën?  Laat het me weten! Ik vind het erg leuk om te knutselen voor die 2 dropjes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een soort trappetje van stenen gemaakt voor in de ren, daar kunnen ze op zitten als uitkijkplaats of erover heen klimmen. Het is heel simpel, je stapelt een aantal stoeptegels/stenen (met niet te scherpe randen) op een leuke manier. Van een aantal boomstammetjes kun je ook leuke dingen maken.

Zorg wel dat je een overdekte ren hebt, zodat ze er niet uit kunnen klimmen met behulp van de klimplek😉

Het lijkt mij ook erg leuk om iets van hout te maken voor ze om nog meer te klimmen dus ik lees mee met dit topic! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Bloempje&Caramel:

Ik heb een soort trappetje van stenen gemaakt voor in de ren, daar kunnen ze op zitten als uitkijkplaats of erover heen klimmen. Het is heel simpel, je stapelt een aantal stoeptegels/stenen (met niet te scherpe randen) op een leuke manier. Van een aantal boomstammetjes kun je ook leuke dingen maken.

Zorg wel dat je een overdekte ren hebt, zodat ze er niet uit kunnen klimmen met behulp van de klimplek😉

Het lijkt mij ook erg leuk om iets van hout te maken voor ze om nog meer te klimmen dus ik lees mee met dit topic! 

Ohja! Zo'n trappelen is inderdaad wel een goed idee!  Ga ik binnenkort maar eens op stoeptegeljacht 😂😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Robinster:

Ohja! Zo'n trappelen is inderdaad wel een goed idee!  Ga ik binnenkort maar eens op stoeptegeljacht 😂😂

Haha succes! Wij hadden geluk, voordat de konijntjes hier kwamen stonden er net stoeptegels op straat😄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Konijnen zijn geen klimmers, maar een uitkijkpost vinden ze wel prettig. Hij moet wel met een sprong, opstapje of loopplankje te bereiken zijn.  Het kan inderdaad al zo simpel als een stapeltje stenen om op te zitten zijn. Succes er mee, ben benieuwd naar het resultaat!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Wie is hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .