Spring naar bijdragen
Michael De Prêtre

phishing berichtjes

Recommended Posts

Bedankt voor het melden!

Voor een volgende keer: Als je op "report reply"  drukt, dan meld je het bericht bij de mods en admins, dan krijgen wij het door en kunnen we er wat mee. Ik zal even kijken of Daisy het al opgepakt had, zo niet dan doe ik dat.

Edit: het was al opgelost.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb de gebruiker inderdaad meteen geblokkeerd. Nu kan diegene niets meer 🙂 Mocht er weer zo iemand voorbijkomen, zoals Evelien al zei: Rapporteren. Dan komt het bij ons uit en kan de eerste die het ziet meteen actie ondernemen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 12-3-2019 at 13:08 zei Evee:

Bedankt voor het melden!

Voor een volgende keer: Als je op "report reply"  drukt, dan meld je het bericht bij de mods en admins, dan krijgen wij het door en kunnen we er wat mee. Ik zal even kijken of Daisy het al opgepakt had, zo niet dan doe ik dat.

Edit: het was al opgelost.

Had de report knop eerlijk gezegd niet gezien, maar wou het in de eerste plaats delen zodat andere mensen ineens ook gewaarschuwd waren. groeten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geeft niets hoor, zo is het ook goed gekomen 🙂 

Bij de priveberichtjes staat er bovenin "report reply" bij het forum staat er bovenin "bericht rapporteren". Als je daar op klikt en de reden invult dat je iets meld, dan komt het bij alle moderators en admins terecht en kan de eerste die online is het oppakken. 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .