Ga naar inhoud

Afgeknabelde snorharen


Lovertje

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zou graag effe iets kwijt willen en wat

raad krijgen .. Dus ik heb een konijn van ondertussen 1 jaar oud en onlangs heb ik er een konijntje van 3 maand bij geplaatst . Het zijn 2 vrouwtjes trouwens. En toen ik eens mijn wekelijkse onderzoek van stadium van de konijntjes ging bekijken . Zag ik dat mijn eerste konijntje een paar afgebroken snorharen had .. eerst dacht ik dat ze gewoon waren afgebroken . Maar de week daarop zag ik dat er nog meer weg waren. Ik maakte me wat zorgen dus heb ik een Camera geplaatst . En ik heb gezien dat het nieuw konijntje haar snorharen afbeet . Ondertussen heeft ze geen snorharen meer!!! Wat moet ik doen!! En wat is dat voor gedrag? Speeltjes en plaats hebben ze genoeg ! Dus daar zal het niet aan liggen . Kan er iemand alsjeblieft goede raad geven heb het echt nodig!!! 

Grtsss

Lovertjexx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gedragen ze zich verder? Heb je ze gewoon bij elkaar gezet of heb je ze gekoppeld in een neutrale ruimte en gekeken of ze elkaar leuk vinden? Over het algemeen gaan 2 vrouwtjes niet samen, de slagingskans is heel klein en vooral wanneer ze hun eigen partner niet hebben uitgekozen. Het kan dus zijn dat dit gemeen gedrag is naar elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .