Spring naar bijdragen
Bente1994

Nieuw en voorstellen

Recommended Posts

Goedemorgen allemaal,

Mijn naam is Bente, ik kom uit Oldenzaal dat ligt in Twente. Ik ben nieuw bij BunnyBunch. 

Ik heb sinds oktober 2018 twee leuke konijntjes, Boris en Bob. Het zijn twee mannetjes.

Het zijn Löffelohr dwerg teddy's. Hen hok staat lekker warm binnen bij ons in de garage.

In het begin had ik ze in de kamer omdat ze nogal klein waren en het toen best wel

koud was buiten.

De voornaamste reden dat ik mij aangemeld heb voor dit forum is omdat ik meer wil weten

over het gedrag van een konijn. Ik ben zelf opgegroeid met honden en wij hebben op dit

moment één hond; een teckel. Haar naam is Noa en ze is nu 13 jaar. Noa is oud en durft niet

dicht bij de konijnen te komen. In het begin draaide ze haar hoofdje elke keer weg als je haar de 

konijnen wou laten zien.

Boris is in juli geboren en kort daarna in augustus is Bob geboren. Ik heb ze allebei van dezelfde fokster. 

Mijn schoonzus heeft de broer van Boris, hij heet Gijs. Ik heb Boris en Bob allebei moeten castreren.

Ik heb nu een probleem met mijn twee konijntjes, ze hebben een soort van ruzie, ze stoeien met elkaar.

Dit probleem zal ik in een ander topic voorleggen.

Links is Bob en rechts is Boris😀

BorisBob.jpg.1ca18bc443a893ff32c87548208329a1.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom op bunnybunch!

Jammer dat je de keuze hebt gemaakt voor 2 rammen, die gaan in 95% van de gevallen ongeveer vechten als ze opgroeien. Maar ik heb al gereageerd in je andere topic. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites