Ga naar inhoud

Help !


Nina Litynska

Aanbevolen berichten

Hoii

 

Dit zit mij heel erg dwars en ben er erg verdrietig Door.. Ik hou ontzettend veel van mijn dieren en ze gaan boven alles en iedereen, dus zo'n keuze maken is echt te pijnlijk voor mij.

 

Ik heb 3 konijnen, 2 voedsters en 1 rammelaar, alle drie gecastreerd. Nu rent en bijt Maya (v) Fenna (v) steeds, en Fenna rent doodsbang weg. Maya en Gucio (r) zijn al sinds het begin van hun leven een koppel ( 2 jaar ) en Fenna heb ik sinds augustus gered van mijn school omdat ze daar verwaarloosd werd. Het kan niet langer zo, omdat dit voor Fenna echt niet leuk is. Maar ik kan Fenna niet weg doen omdat dit haar 4e (!) Huisje dan word, en dat is echt zielig. En ze heeft al zo veel mee gemaakt in haar 3 jarige leventje.. maar ik denk dat ik Maya en Gucio niet uit elkaar kan halen, omdat ze al bijna 2 jaar samen zijn. Dus dat ik Maya weg geef en Gucio en Fenna overblijven.

 

Wat moet ik doen ? Ik heb echt buikpijn door deze situatie en weet niet wat ik moet doen. Kan iemand mij helpen ?

 

Liefs, Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je inderdaad geen 2 koppels houden? En anders zou ik niet gaan rommelen in een goed huwelijk, dus als het tussen Maya en Gucio gewoon goed gaat, zou ik het niet riskeren om die uit elkaar te halen. 

Ik snap dat je het gevoel hebt dat je haar niet weg kan doen. Super sneu dat dat dan haar 4e huisje wordt, maar als ze via die weg een forever home vindt met een maatje waarbij het wel goed gaat, is dat het dan niet waard? Ik heb mijn konijn ook naar de opvang gebracht omdat het niet goed ging tussen mijn voedsters. Voor mij was het niet haalbaar om 2 koppels te nemen, dus vandaar de keuze gemaakt om haar naar de opvang te brengen. Ik vind het echt heel erg en ik mis haar ook echt, maar het gevoel dat ze een mooi huisje krijgt met een vriendje waar het wel mee klikt, maakt heel veel goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .