Ga naar inhoud

zelf drogen


esthermak

Aanbevolen berichten

ik vraag me af of er ook mensen zijn hier die hun eigen groeten en fruit en kruiden drogen voor hun knaagdieren 

wij hebben zelf een voedseldroger en drogen dus regelmatig groente fruit kruiden en vlees 

de dieren zijn hier gek op en staan dus ook elke dag al klaar als ik met bakje aan kom 

 

ps dit bakje was voor de foto ze krijgen niet zoveel in 1 keer 

 

IMG_8351 klein.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorige week voor het eerst zelf kruiden gedroogd, voornamelijk voor de konijnen, dat was een groot succes. Ze vinden het heerlijk als ik er wat van door hun hooi meng. Ik heb al jaren een voedseldroger, maar ik gebruikte hem alleen voor snacks voor mijn hond. Vandaag heb ik er appel inzitten voor de konijntjes, ik ben heel benieuwd hoe dat uitpakt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MarijndG:

Ik heb vorige week voor het eerst zelf kruiden gedroogd, voornamelijk voor de konijnen, dat was een groot succes. Ze vinden het heerlijk als ik er wat van door hun hooi meng. Ik heb al jaren een voedseldroger, maar ik gebruikte hem alleen voor snacks voor mijn hond. Vandaag heb ik er appel inzitten voor de konijntjes, ik ben heel benieuwd hoe dat uitpakt! 

bij mij vinden ze appel en banaan super lekker

komkommer en peen en de loof van de peen gaat ook in de droger

we hebben ook al boerenkool klaar en spruiten maar die doe ik apart omdat ze daar niet te veel van mogen de rest gaat allemaal door elkaar voor een heerlijke groente mix 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei esthermak:

bij mij vinden ze appel en banaan super lekker

komkommer en peen en de loof van de peen gaat ook in de droger

we hebben ook al boerenkool klaar en spruiten maar die doe ik apart omdat ze daar niet te veel van mogen de rest gaat allemaal door elkaar voor een heerlijke groente mix 

 

Komkommer is ook een leuk idee! Dat zal vrij lang moeten denk ik, vanwege het hoge vochtgehalte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei MarijndG:

 

Komkommer is ook een leuk idee! Dat zal vrij lang moeten denk ik, vanwege het hoge vochtgehalte?

als het maar dun snijd valt het best mee 

ja dat ding staat nu al het hele weekend nonstop te draaien maar na het weekend heb ik weer een ruime hoeveelheid gedroogd voer voor een 14 dagen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .