Spring naar bijdragen
Evee

Speelgoed voor kippen

Recommended Posts

Zijn er toevallig nog mensen die ideetjes hebben voor kippenspeelgoed / kooiverrijking?

Wij hebben helaas één oude kip alleen zitten, willen geen nieuwe kipjes, en koppelpogingen met buurkippen zijn helaas niet geslaagd. Ze zit nu wel naast de ren van Joris en Brenda dus heeft wel konijnenbuurtjes. Brenda komt ook regelmatig even bij haar buurten.

Maar ik zoek dus tips om haar leven wat leuker, uitdagender te maken.

Ik heb wel eens schommels voorbij zien komen, maar dat lukt niet zo makkelijk in het verblijf van onze kip nu (misschien van de zomer wel haha). Maar verder dan wat ophangen qua groenvoer kom ik meestal niet. Een rollende snackbal voor kippenvoer heb ik een tijd gehad, maar daar doet ze niet veel mee. Het voer strooi ik al uit zodat ze lekker kan scharrelen.  En met dat het weer nu warmer word zal ik er ook een zandbadje in zetten, ze zit nu namelijk niet meer op een grond/zand ondergrond. Maar het lijkt zo karig  en zo saai allemaal.

Heeft er iemand nog een goed idee of ergens op internet iets gezien wat ik zou kunnen uitproberen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Wie is hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .