Ga naar inhoud

Vraagje : Gecastreerd: blindedarm keutels


Nancy de Groote

Aanbevolen berichten

Gisteren is brouwnie gecastreerd en een abces uitgehaald.

Ik had dat gevoeld en tegen mijn DA gezegd. 

Het was best dat ik dit gevoeld had want was een groot abces zei ze.

9 nietjes en met 10 dagen moet ik terug om eruit te halen.

Hij is nog maar juist 4 maanden.

Maar hij doet het goed vandaag .

Heeft gisteren ook al gegeten en vandaag ook maar hij heeft zijn blindedarmkeutels niet opgegeten deze morgen is dat erg?

Of is dat eenmalig door de castratie en operatie van abces gisteren?

Anders at hij het altijd op.

Vr Grtjes.

received_260762151309028.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dat nu voor een keertje is, na de castratie & operatie zou ik mij er geen zorgen over maken. Hij heeft nog medicatie in zijn lijf, dan eten konijnen ze wel vaker niet op. Ze ruiken dan anders / raar. Ook kan het zijn dat de wond wat trekt, en hij daarom niet makkelijk de keutels op kan eten.

 

Als hij ze straks als hij hersteld is maar wel weer eet, is het niets om je zorgen over te maken.

 

Beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Renske34:

Geen idee, misschien heeft hij nog wat pijn rond de plek. Waar zit het abces? Op zijn rug? Misschien kan hij even wat minder goed de beweging maken om bij de blindedarmkeutels te komen. Eet / drinkt / keutelt hij verder goed? 

Ja ,op zijn zijkant, hij eet en drinkt terug goed.

Pijn zal hij zeker nog hebben denk ik.😣

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Evee:

Als dat nu voor een keertje is, na de castratie & operatie zou ik mij er geen zorgen over maken. Hij heeft nog medicatie in zijn lijf, dan eten konijnen ze wel vaker niet op. Ze ruiken dan anders / raar. Ook kan het zijn dat de wond wat trekt, en hij daarom niet makkelijk de keutels op kan eten.

 

Als hij ze straks als hij hersteld is maar wel weer eet, is het niets om je zorgen over te maken.

 

Beterschap!

Hij moet wel nog elke dag antibiotica voor zijn wond tot flesje leeg is,

Maar hij ziet er anders wel beter uit .

Ik wacht af dan.

Hopelijk hersteld hij vlot 😣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .