Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Heey ik heb een vraag misschien dat 1 van jullie het kan beantwoorden namelijk ik heb een konijn met tatoeage in beide oren nu is het cijfer die aangeeft welk jaartal een 8 dat zou inhouden als het goed is dat hij van 2008 is maar kan hij ook van 2018 zijn?  vroeg ik mij af anders is hij namelijk wel uniek oud. 😊

Met vriendelijke groet,

Carina kooiker

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat kan ook 2018 zijn. Alleen het laatste cijfer van het jaartal staat er in. Dus voor dit jaar, voor 2019 komt er alleen een 9 te staan. 

Hier staat meer uitleg over de cijfers van een tatoeage van een konijn:

https://www.bunnybunch.nl/informatie/cat/konijnenrassen/post/betekenis-oormerk-konijn/

Maar als hij van 2008 zou zijn is hij 11, zo heel uniek oud is dat ook weer niet hoor, het is zeker wel een mooie leeftijd, dat wel. De gemiddelde leeftijd van een konijn dat goede zorg krijgt is 7 jaar. Konijnen kunnen makkelijk leeftijden tussen de 10 en 15 jaar halen. Boven dat, word het wel echt oud. Hoewel het oudste konijn 24 jaar oud is geworden 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat klopt inderdaad maar verwacht bij een vlaamse reus niet echt deze leeftijden te halen.

Hij zit bij ons in de opvang en was erg magertjes nu hij zo is opgeknapt en actief is begonnen we toch te twijfelen.

Met vriendelijke groet,

Carina 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor een vlaamse reus is 11 inderdaad wel een hoge leeftijd, dat is waar. Dan is het waarschijnlijker dat hij van 2018 is, dus 1 jaar is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .