Spring naar bijdragen
Cynneke

Rust zacht lieve Snuffy

Recommended Posts

Nadat we in november onze Fluffy dood vonden, zijn we voor onze Snuffy op zoek gegaan naar een maatje.

Snuf en Punk waren gek op elkaar, al kon Punk ook flink bijten, dus dan zaten ze met een hekje gescheiden. Maar we waren blij met onze doerakjes.

Gisteravond was Snuf niet lekker en na hem betast te hebben, voelde ik gasbellen in zijn maag. Direct gestart met de simethicon en massage en waar dat al eerder wél resultaat had, hielp het nu niets. Dus om 22 uur de dienstdoende DA nog gebeld waar we terecht konden. Pijnstilling, darmstimulerend middel en een infuus met vocht en ze gaf aan dat we er heel snel bij waren en er weinig gas in zijn maag zat.

Tegen middernacht kroop ik op de bank met Snuf in mijn oksel/op mijn zij.Hij was wel ongedurig, veranderde vaak van houding, maar het ging wel. Tot hij om 1 uur helemaal slap werd. Ik heb hem op mijn borst gelegd met zijn kopje tegen mijn kin en ben tegen hem aan het praten geweest en heb hem geaaid. Om kwart over 1 begon hij te strekken en heb ik hem stevig vastgepakt en gezegd dat hij mocht gaan, omdat het niet meer ging. Dat we altijd heel erg van hem gehouden hebben en of hij Fluffy een hele dikke kus wilde geven. En daarna ging hij.....

Daarna heb ik hem op de grond gelegd en Punkie nog even vrijgelaten die hem een half uur helemaal afgewassen heeft. Zo verdrietig om te zien......

Inmiddels mijn grote kleine vriendje begraven, maar het gemis doet zeer.

IMG_8502.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites