KingDibbes Geplaatst: 15 februari 2019 Delen Geplaatst: 15 februari 2019 Ik kwam deze tegen bij action vandaag Ik dacht dat hij iets van 5€ kostte. Supercool en alleen karton. Zit een los plastic zakje catnip bij. Die heb ik er niet ingedaan. Maar tis wel een cool huis! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 15 februari 2019 Delen Geplaatst: 15 februari 2019 3,96 Ik heb ermee in mijn handen gestaan, maar ik ben bang dat ze hem als springplank gaan gebruiken om uit de ren te ontsnappen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renske34 Geplaatst: 15 februari 2019 Delen Geplaatst: 15 februari 2019 Leuk! Had deze al voorbij zien komen helaas hadden ze hem bij mij in de action niet 😞 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KingDibbes Geplaatst: 15 februari 2019 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2019 16 minuten geleden zei Marjoleink: 3,96 Ik heb ermee in mijn handen gestaan, maar ik ben bang dat ze hem als springplank gaan gebruiken om uit de ren te ontsnappen Wow. Opzich denk ik dat hij daar wel stevig genoeg voor is. Mijn bunny moet er nog niks van hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 16 februari 2019 Delen Geplaatst: 16 februari 2019 Ik wilde m vandaag ook kopen, maar het was uitverkocht. ☹️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 februari 2019 Delen Geplaatst: 17 februari 2019 Hij staat in de folder die loopt van 20 t/m 26 februari zag ik. Misschien was het nog niet de bedoeling dat hij al in de winkels lag? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 februari 2019 Delen Geplaatst: 17 februari 2019 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renske34 Geplaatst: 17 februari 2019 Delen Geplaatst: 17 februari 2019 O gelukkig! Dan ga ik van de week nog even kijken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten