Ga naar inhoud

Nierfalen


JacquelineH83

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

M'n hart breekt. Na heel veel gekwakkel met Coco is er nu uiteindelijk geconstateerd dat ze nierfalen heeft. In 2017 had Coco E. Cuniculi, ik heb zo'n vermoeden dat dit hiermee te maken heeft.

 

Dierenarts heeft gezegd dat ze het wil proberen met haar, dus ze krijgt nu infuus en medicatie. Ze was sinds gisteravond erg suf, was de afgelopen tijd afgevallen (at geen biks meer, maar wel hooi en groente) maar was nog wel vrolijk en lekker aan het huppelen. Maar goed, dat ging dus mis. Voor mij is het belangrijk dat ze nog een goede kwaliteit van leven heeft. Ik realiseer me dat ze hier niet super oud mee zou kunnen worden.

 

Zijn er hier mensen die hun ervaring met nierfalen willen delen? 

 

Alvast bedankt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel ❤️ 


Ja het begon met een röntgenfoto en ze is toen bij de dierenarts gebleven voor bloedonderzoek. Urine is (nog) niet gecheckt omdat haar blaasje leeg is. 

 

Ze is nog jong (net 2) dus ik hoop dat ze nog een tijd mee kan, maar de dierenarts heeft het woord euthanasie al gebruikt dus ik ben een beetje panisch op dit moment. Ze zei wel dat ze het ook zou proberen om haar te redden als ze mij was. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .