Ga naar inhoud

Dierenarts gezocht


kyenta

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik.wil.mijn teddydwerg ram laten castreren omdat hij een lief vrouwtje krijgt. Hij is nu 8 jaar oud. Vinden het heel spannend om hem te laten castreren. We zijn dol op hem, willen zo min mogelijk risico nemen. Daarom denk ik aan een plaatselijke verdoving of gasnarcose. Ik ben op zoek naar een konijnkundige dierenarts in Gelderland en jullie ervaringen.

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei kyenta:

Hallo allemaal,

 

Ik.wil.mijn teddydwerg ram laten castreren omdat hij een lief vrouwtje krijgt. Hij is nu 8 jaar oud. Vinden het heel spannend om hem te laten castreren. We zijn dol op hem, willen zo min mogelijk risico nemen. Daarom denk ik aan een plaatselijke verdoving of gasnarcose. Ik ben op zoek naar een konijnkundige dierenarts in Gelderland en jullie ervaringen.

 

Alvast bedankt.

Ik ga zelf naar Dierenkliniek Broerdijk in Nijmegen. Daar werkt een konijnkundige dierenarts die bij het Wilhelminapark in Utrecht heeft gewerkt en een aantal lieve assistentes die zelf ook konijnen hebben. Ik weet niet of ze gasnarcose hebben, maar ik kan me voorstellen van wel, ze zijn daar behoorlijk goed uitgerust op konijnen. Je hebt ook nog de Lingenhoeve in Lienden, daar ben ik zelf nooit geweest maar heb ik wel een behoorlijk goede indruk van. Zou je ook eens kunnen informeren.

 

Kan me voorstellen dat het heel spannend is, veel succes met de zoektocht en operatie! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .