Spring naar bijdragen
Evee

Vakantie opvang voor konijnen

Recommended Posts

Deze tijd van het jaar zijn veel mensen bezig met het uitzoeken en boeken van vakanties. Vergeet ook de konijnen niet! Mocht je een plekje nodig hebben voor jouw bunnies, vergeet ook niet een plekje te reserveren bij een pension / vakantieopvang voor konijnen!  In het hoogseizoen is alles snel volgeboekt, wees er dus op tijd bij. 

Een lijst met alle vakantieopvang adressen in Nederland en Belgie vind je in deze lijst:

https://www.bunnybunch.nl/informatie/cat/konijnen-verzorging/post/lijst-vakantie-opvang-konijnen/?fbclid=IwAR2apEglewnVxH1jrp7qY_7u7-TALZuo2xQGtfG3-DS2h4uN5_ZCVOh3rjY

Mocht je liever een andere konijnengek willen vragen op jouw konijnen te passen, dan kan dat ook, via dit topic:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zoek voor de zomervakantie nog een adresje in Zuid-Limburg (Maastricht), dus dat kan ook in België vlak over de grens zijn. Iemand tips?

Ik zag namelijk dat de dichtstbijzijnde opvang in Roermond is, wat makkelijk 40 minuten rijden vanuit ons is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je kan een oproepje plaatsen in dit topic of er andere bunnybunchers zijn die op willen passen: 

En er staat mij iets van bij dat @Deeskuh88 ze wel eens naar deze? http://www.dieroppas.nl/ had gebracht? Of assistentie gehad heeft bij koppelen? Is niet Zuid-Limburg, maar als het goed is, is het de rit misschien wel gewoon waard? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Darcy:

Bedankt ik ga er eens naar kijken! Het is gelukkig pas voor de zomervakantie dus we hebben nog tijd zat : )

Nou, ik zou niet al te lang wachten met het reserveren van de vakantieopvang, als je echt in de schoolvakanties op vakantie bent. Die weken zijn deze tijd van het jaar bij veel vakantieopvangen al volgeboekt! Als je buiten de schoolvakanties bent is het meestal wat rustiger in de vakantieopvangen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klopt, @Evee! Dat is van @HildeR hier van het forum, heb ik goede ervaringen mee. Roermond is overigens ook een hele goede! Daar ben ik ook geweest. Ze hebben helaas geen grote groepshuisvesting, maar wel keurige koppelverblijven. En heel veel kennis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 21-2-2019 at 08:24 zei Evee:

Je kan een oproepje plaatsen in dit topic of er andere bunnybunchers zijn die op willen passen: 

En er staat mij iets van bij dat @Deeskuh88 ze wel eens naar deze? http://www.dieroppas.nl/ had gebracht? Of assistentie gehad heeft bij koppelen? Is niet Zuid-Limburg, maar als het goed is, is het de rit misschien wel gewoon waard? 

11 uur geleden zei Evee:

Nou, ik zou niet al te lang wachten met het reserveren van de vakantieopvang, als je echt in de schoolvakanties op vakantie bent. Die weken zijn deze tijd van het jaar bij veel vakantieopvangen al volgeboekt! Als je buiten de schoolvakanties bent is het meestal wat rustiger in de vakantieopvangen. 

Klopt ook! We gaan inderdaad in de schoolvakantie weg. 

Hoogst waarschijnlijk gaan ze naar familie die niet op vakantie gaan, maar ik wou me voor de zekerheid toch nog oriënteren.

Roermond en Budel zijn 40-50 minuten rijden, dat vind ik wat ver voor de konijnen, aangezien ze het ritje van 10 minuten naar de dierenarts al verschrikkelijk stressvol vinden..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites