Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Evee

Vakantie opvang topic 2019 (gevraagd & aangeboden)

Recommended Posts

Zoek je een oppasadres voor jouw konijnen in 2019, dan kun je in dit topic een oproepje plaatsen. Ook als je jezelf aanbied als verzorger aan huis of plek hebt voor oppaskonijnen kun je hier een berichtje plaatsen.  Voor professionele vakantieopvang is er een aparte lijst (zie link onderaan dit bericht)

Als je vakantieoppas aan wilt bieden of zoekt, kun je een berichtje in dit topic achterlaten. 

Vul voor de volledigheid dan even dit lijstje in:

Opvang aangeboden of gezocht
(Plaats voor) hoeveel konijnen:
Binnen of buiten:
Periode opvang*:
Gevraagde/geboden vergoedingen:

LET OP!!!!!!

*Wees bedacht dat IEDEREEN mee kan lezen en met de informatie kan doen wat hij of zij wilt. Vul NIET jouw adres en de exacte datum in dat je opvang nodig hebt. Geef bijvoorbeeld aan dat het je in een bepaalde regio (gemeente) opvang zoekt voor een bepaalde maand. Is er iemand die interesse heeft om op te passen, wissel dan pas de gegevens uit om af te spreken. Denk bijvoorbeeld dat een volledige naam als gebruikersnaam, samen met je vakantiedatum en adresgegevens hier of elders op facebook, kwetsbare informatie is voor inbrekers. Wanneer je nog bij je ouders woont en hier een oproep of aanbod wilt plaatsen; Overleg dit eerst met hen!!

Dit topic is vooral bedoeld voor particulieren, voor forumgebruikers onderling die elkaars konijnen op willen vangen. Heb je een vakantieopvang of pension dan kun je je aanmelden voor onze lijst met vakantieopvang adressen voor konijnen. Natuurlijk kun je daar ook een vakantieopvang bij jou in de buurt zoeken. Link naar de vakantie opvang lijst:

https://www.bunnybunch.nl/informatie/cat/konijnen-verzorging/post/lijst-vakantie-opvang-konijnen/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Opvang aangeboden
(Plaats voor) hoeveel konijnen: 2/3 (6m2)
Binnen of buiten: buiten
Periode opvang*: voorjaar/zomer
Gevraagde/geboden vergoedingen: 15 euro per week

op de foto’s ziet u hoe ik het vorig jaar had (en ook dit jaar weer doe)

ikzelf heb al jaren ervaring met konijnen (en andeee huisdieren) deze zitten in een ander gedeelte van de tuin en komen dus niet in contact met uw konijnen.

verder krijgen ze elke dag vers hooi. Het zou fijn zijn als u het eten meegeeft wat ze gewend zijn.

2EF59A50-1E0E-49FA-AE4E-2708F94D588C.jpeg

F74CCF95-0ED8-43C8-B58A-D0FB6BEBD72E.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Opvang  gezocht
Hoeveel konijnen: 2
Binnen of buiten: kan beiden
Periode opvang*: zomervakantie
Gevraagde/geboden vergoedingen: te bespreken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 27-5-2019 at 22:21 zei Simone81:

Vakantie opvang gezocht. 

In de maand augustus zoek ik opvang voor 2 franse hangoren. Het liefst in de regio midden nederland. Wie o wie heeft plek voor mijn kanjers? 

Simone, ik heb je een privébericht gestuurd.

Groetjes Sonja

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Na een niet zo goede ervaring bij het enige logeerhotel hier in de regio zoek ik een oppas voor Dex en Bobbi van 25 augustus t/m 29 augustus. We vertrekken de 25e in de ochtend en geven de konijntjes dan voldoende om de dag door te komen dus zou het pas in de avond nodig zijn. De 29e komen we in de avond terug dus zou het ook maar om 1 keer per dag gaan. Ze wonen bij ons binnen in Goes (Zeeland), het liefst houd ik ze daar zodat ze zo min mogelijk verandering en dus stress hebben maar indien nodig kunnen we ze uiteraard verhuizen. Vergoeding kunnen we het privé over hebben 😊

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zoek opvang voor Snuffels (mannetje 1 jaar) voor de periode 22/6 tot 8/7 regio Gent, Oost-Vlaanderen of Kortrijk, West-Vlaanderen België. 

Is niet gecastreerd dus best alleen, is ook een binnen konijn momenteel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo allemaal, ivm last minute vakantie boeken zijn wij op zoek naar opvang/verzorging. We hebben drie opties:

- van 28-07 t/m 02-08 onze konijnen dagelijks eten en drinken geven en de wc-tjes verschonen in ons eigen huis? Wij wonen in het centrum van amersfoort.

- 28-07, 29-07, 30-07 en/of 08-08 en 09-08 ook in ons eigen huis

- Wij zouden ook evt onze konijnen kunnen brengen, maar dan gaat het van 26-07 t/m 10-08, en onze konijnen zijn gewend om de hele dag en nacht uit het hok te kunnen,  dus twee weken in hun hok zou ik zielig vinden. 

Voor 27-07 en na 10-08 zouden wij de verzorging ook voor iemand terug kunnen doen. Ik hoop dat iemand dit zou kunnen doen. Vast bedankt! Groet!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zoek opvang voor een koppel van 2 of 3 augustus t/m 20 augustus. Ik kom uit Rotterdam, dus graag in deze regio. Wel voldoende ervaring met konijnen om verstopping ed te herkennen. Het zijn binnen-nijnen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo allemaal! 

Ik zoek opvang voor mijn konijntje. Probleem is alleen dat ze alléén ingeënt is tegen myxomatose op dit moment. Ze kan dus niet bij andere konijnen geplaatst worden. Kan iemand me uit de brand helpen? 

(Plaats voor) hoeveel konijnen: 1

Binnen of buiten: binnen

Periode opvang*: 23 september - 4 oktober

Gevraagde/geboden vergoedingen: in overleg - alle spullen verzorg ik

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 26-8-2019 at 20:11 zei Rifca:

@Anne&Lemon waarom laat je je konijntje niet ook enten tegen vhd1&2?

Dan is het vast een stuk makkelijker opvang te vinden en kun je evt. ook bij een persion terecht.

Mijn huidige dierenarts bied die vaccinatie alleen aan tijdens het voorjaar

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Anne&Lemon:

Mijn huidige dierenarts bied die vaccinatie alleen aan tijdens het voorjaar

Vreemd beleid, het is gewoon mogelijk het hele jaar je konijn te laten vaccineren hoor! Even rondbellen naar andere dierenartsen zou ik zeggen. Je betaalt vaak wel iets meer als je los komt, omdat je dan een één konijnsdosis moet hebben (los flesje met vaccin voor 1 konijn dus, en dat is duurder dan bijv. een verpakking voor 10 of 100 konijntjes). En omdat je een los consult moet hebben. Maar je kan het hele jaar door laten vaccineren hoor. Als je doorvraagt kan jouw eigen dierenarts het waarschijnlijk ook gewoon bestellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toen het nobivac vaccin er net was wilde een DA dit niet bestellen omdat het duurder was en de meeste klanten toch slechts een keer per jaar kwamen (ook al beschermende het oude vaccin slechts een half jaar).

Nou daaag 👋 , ik ben naar een andere dierenarts gegaan want ik wil m’n konijnen toch echt goed beschermd hebben. Als ik jou was zou ik ook even verder zoeken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Opvang gezocht voor vier weken , regio Brabant Gelderland utrecht

(Plaats voor) hoeveel konijnen: 1
Periode opvang*: 13 oktober tot 13 november
Gevraagde/geboden vergoedingen: in overleg 

Mailen mag ook ( oud adres voor de veiligheid)

pino_2@hotmail.com

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

(Plaats voor) hoeveel konijnen: 2
Periode opvang*: 6 oktober tot 15 oktober

Omgeving Almere buiten

Met spoed opvang gezocht voor oudere dame en haar lieve knuffel vriend voor in elk geval zondag 6 oktober t/m 15 oktober (liever 5 t/m 16) omgeving Almere Buiten. Sandy en Sergio zitten binnen in een ren van 3,2 m2. Sandy moet momenteel 2 x daags Fenbendrops en dat vind ze echt heel vies, dus iemand die handig is met medicatie geven is vereis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Opvang gezocht
(Plaats voor) hoeveel konijnen: 2
Binnen 
Periode opvang*: 13 oktober t/m 18 oktober
Gevraagde/geboden vergoedingen: In overleg

Ik zoek een opvang adresje voor twee lieve dwergkonijntjes. Ze zitten momenteel allebei apart. Dit komt omdat één van mijn konijnen twee maanden geleden haar poot heeft gebroken. Dit is inmiddels weer helemaal aan elkaar gegroeid, maar ze moet wel even nog rustig aan doen en ze mag nog niet loslopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites