Ga naar inhoud

Hoelang blijft Cisaral goed?


KnabbelBabbel26

Aanbevolen berichten

Eind mei 2018 wilde konijn Hope niks eten en heb ik Cisaral mee gekregen van de DA. Sinsdien dus open. Kan ik dat nog steeds gebruiken? Hij is dus al open, op de verpakking staat "goed tot 04-2022.

 

Ditzelfde konijn vertoont weer dezelfde symptomen en zit lusteloos in een hoekje, reageert bijna nergens op. Is het aan te raden Cisaral te geven?

 

Ik hoor het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Marjoleink:

In een topic uit 2011 staat dat het volgens de fabrikant na openen 4 weken houdbaar is. Beter niet meer geven dus.

 

Ik kan je konijn niet zien, maar als een van mijn konijnen niet eet en in een hoekje zit, bel ik meteen de dierenarts, want dan is er toch echt iets aan de hand. 

Dankjewel voor je reactie, dan geef ik haar dat in ieder geval niet.

 

Ze heeft zojuist wel een blad andijvie, een blad witlof en wat hooi op.

Nog steeds DA bellen of nog even aankijken?

Ik maak me altijd heeeeeeeel snel zorgen om mijn dieren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Marjoleink:

Ik ook hoor. Je zou misschien even kunnen bellen om de situatie te bespreken. Wel fijn dat ze wat heeft gegeten!

Nou goed nieuws, ik zat me weer veel te druk te maken. Ineens begon ze als een malle andijvie en witlof te eten, en toen ik haar wat vers hooi gaf viel ze daar ook op aan.

 

Hoe zou het toch komen dat ze ineens niet wilde eten en daarna wel weer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dierenarts zij laatst toen we het geloof ik over metacam hadden dat je dat ook wel lang na datum nog gewoon kan geven, het word niet slecht ofzo. Alleen is er kans dat het minder doet, dat de werking afneemt. Maar in een weekend, als het nodig is, kon ik het volgens haar gewoon geven, ook al staat het bijvoorbeeld al een jaar open. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .