Spring naar bijdragen
Evee

Is er nog steeds interesse in een high tea meeting?

High tea meeting in mei / juni 2019  

20 stemmen

1. 1. Zou jij komen als de high tea meeting in Goes gehouden word?

• Ja
      10
    • Nee
      10
  2. 2. Zou jij komen als de high tea meeting in Bergen op Zoom gehouden word?

• Ja
      9
    • Nee
      11

Recommended Posts

Is dit leuk om dit jaar te doen na de Corona crisis misschien..? Beetje centraal in het Nederlandse land gelegen ergens rond Amersfoort oid..? In Eemnes heb je bijvoorbeeld een theetuin speciaal voor High Tea’s. En hier in Almere heb je van Stad en Natuur (gerund door mensen met een beperking) ook een mooie High Tea locatie waar je met een grote groep zowel binnen als buiten kunt zitten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgende maand bestaat bunnybunch 15 jaar en ik had graag iets georganiseerd om dat te vieren, maar dat is natuurlijk niet te doen. 

Het high-tea idee was om een budget-meeting te houden, waarbij we alleen de locatie zouden huren, en iedereen zelf iets te eten of drinken mee zou nemen. Maar aangezien ik in een uithoek woon van het land vond ik het heel erg lastig om een goede locatie te vinden waar dat mogelijk zou zijn. De plekken die ik kon vinden hadden dan vaak ook nog zorgboerderij / kinderboerderij functie, met als nadeel dat er konijnen in kleine hokjes leven, en het leek mij ook weer niet zo handig om op zo een plek met bunnybunchers te gaan eten. 

Maar mocht er iemand meer in het midden van het land wel een leuke locatie weten waar je een zaaltje kan huren, eventueel met keukentje / koffie / thee voorziening terplekke er bij, bereikbaar met het OV, en waar je bij mooi weer misschien ook nog buiten zou kunnen zitten.... dan hoor ik het graag 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Marjoleink:

Rotterdam?

Almere is volgens mij vanuit een deel van Nederland best ver weg. Hier vandaan in elk geval wel😁

Oh in Rotterdam weet ik hele leuke tentjes voor high tea, sommigen hebben ook een optie voor vegan, altijd fijn. Maar ik weet niet of dat wat locatie betreft voor iedereen te doen is. Bij The TeaLab kun je boven een afgesloten gedeelte huren bv. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei JacinthaBrehler:

@Evee bedoel je een soort Amerikaans principe? Dat iedereen iets meeneemt behalve de thee? 
Zo ja dan kan ik misschien wel wat met m’n werk regelen. Maar ja, dan is het wél Almere... 

Dat was inderdaad het idee 🙂

Omdat bijv. bij de wok voor sommige leden de kosten best een dingetje zijn (je hebt en je vervoer, en je eten, dat loopt best aardig op soms). 

Als je een high tea doet in een restaurant ben je ook zo 20 euro of meer pp kwijt + je vervoerskosten. Daarom leek het mij wel een keer leuk om het wat laagdrempeliger te organiseren, en dat iedereen dan dus inderdaad zelf iets van eten mee neemt. Dus een locatie waar koffie en thee en een zaaltje oid. geregeld is, maar de rest zelf meegenomen mag worden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

Als Almere geen probleem is kan ik eens informeren bij mijn baas..? Dan hebben we in het weekend een heel pand voor onszelf. 

Het is best ver rijden voor mij, maar ja, dat is alles haha. Ik woon echt in een uithoek van het land! 

Het punt nu is alleen dat er op het moment geen idee is wanneer dit soort dingen weer kunnen of mogen. Maar het vragen, of het een optie is, dat mag zeker 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, maar in de weekenden staat ons pand sowieso leeg te wezen, ook na de Corona. 
We hebben een keuken en de ruimte, dus ik zal het ‘m vragen. Als ik wat hoor dan laat ik het weten ( wij doen nu ook alles ongeveer digitaal, gaat niet zo vlotjes... )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Stel het kan niet dan heb ik misschien nog een ideetje, dat is dan wel in Amersfoort, maar dan moet ik wel weten hoeveel mensen er komen. Dan kan ik vragen of er dan plek genoeg is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites