Spring naar bijdragen
Evee

Is er nog steeds interesse in een high tea meeting?

High tea meeting in mei / juni 2019  

16 stemmen

1. 1. Zou jij komen als de high tea meeting in Goes gehouden word?

• Ja
      9
    • Nee
      7
  2. 2. Zou jij komen als de high tea meeting in Bergen op Zoom gehouden word?

• Ja
      8
    • Nee
      8

Recommended Posts

Vorig jaar had ik het idee om een high tea meeting te houden in het voorjaar/ begin zomer. Alleen lukte het toen niet om een locatie te vinden.

Nou heb ik inmiddels wel een locatie gevonden, maar die is in Goes (provincie zeeland). Een buurthuis, waar je binnen kan zitten, een keukentje is, maar bij goed weer ook lekker buiten kan zitten. Ideaal voor het soort meeting wat ik in gedachten heb.

KOSTEN

Ik zou vanuit bunnybunch de locatie betalen en koffie en thee als daar kosten aan verbonden zijn. De meeting op zich kost dus voor de leden geen geld, maar het is wel Amerikaanse stijl: het is de bedoeling dat iedereen iets van eten of drinken mee neemt. Je hebt dus alleen eventuele vervoerskosten & kosten voor wat je mee neemt.

WANNEER

Het zou dan waarschijnlijk mei of juni worden dat de meeting gehouden word, even afhankelijk wat mogelijk is bij de locatie die het zou worden, en mogelijk komt er ook nog een poll om te kijken wanneer de meeste bunnybunchers kunnen. Ik denk dat op een zaterdag overdag het makkelijkst is. Een beetje afhankelijk van wat mogelijk is van locatie huur dacht ik aan makkelijk te halen tijden voor iedereen, bijvoorbeeld van 11 tot 15-16 uur. Dan kan iedereen op een fatsoenlijk tijdstip vertrekken en ook weer thuis komen. Gewoon een gezellig dagje kletsen en eten met andere bunnybunchers.

WAAR

Even een van google geleende afbeelding om duidelijk te maken waar in de wereld het ligt. Met zelfs Wissenkerke op deze kaart vermeld haha, waar ik dus woon. Dit is de provincie zeeland (nouja, niet helemaal want zeeuws vlaanderen staat er niet op, maar volgens mij zijn ze dat inmiddels wel gewend daar haha 😉 ), met in het midden een eilandje (noord-beveland) waar ik woon, bij dat huisje (wissenkerke) en op het schiereiland (zuid-beveland) er onder, zie je een rode stip met de benaming Goes er bij:

image.png

Goes heeft gewoon een treinstation, en ligt aan de snelweg (A58, de enige snelweg hier haha). Dus goed bereikbaar. Ook voor de Belgische bunnybunchers is Goes waarschijnlijk wel goed te doen, via de westerscheldetunnel bij Terneuzen.  Maar het is wel een uithoek van Nederland. Vandaar dus de vraag, zouden jullie komen als het in Goes is?

Alternatieven zouden zijn om bijvoorbeeld de kant van Bergen op zoom (dat is Brabant, maar nog wel aan de kant van Zeeland) op te gaan, dat is net nog wat dichter bij en makkelijker te bereiken voor veel mensen. Maar daar heb ik nog geen locatie gevonden.

Edit: de poll invullen betekent niet dat je je definitief aan of afmeld, het is natuurlijk ook afhankelijk van de datum. De poll is alleen even om te peilen of er interesse is in dit soort meeting, en of de locaties haalbaar zouden zijn voor de mensen die zouden willen komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk idee!

Vroeger eens met vrouw en kinderen 2 weken op vakantie in Wemeldinge geweest.
Op camping Linda waar we een stacaravan hadden gehuurd.
Je kon er ook in liggen 🤣

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Qua tijd zou ik opzich wel kunnen, vooral bergen opzoom is "maar"anderhalf uur. Maar financieel ga ik het met de reiskosten niet redden. Dus hetzij mensen mee gaan carpoolen, en dus de kosten verdeeld kunnen worden ga ik er niet heen. 

Het lijkt mij wel super leuk trouwens😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik twijfel een beetje, Goes is wel een takke-eind rijden haha al vind ik dit soort uitjes altijd wel erg gezellig! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
49 minuten geleden zei Newby1981:

Het lijkt mij ook wel leuk om te komen, Goes is vlakbij en Bergen op Zoom is ook nog wel te doen. Wanneer zou de high tea zijn?

In mei of juni. Datum is even afhankelijk wat mogelijk zou zijn bij de gekozen locatie, en meestal gooien we er ook een poll tegenaan met een paar opties om te kijken wanneer de meeste bunnybunchers kunnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb nog even deze opmerking erbij gezet: De poll invullen betekent niet dat je je definitief aan of afmeld, het is natuurlijk ook afhankelijk van de datum. De poll is alleen even om te peilen of er interesse is in dit soort meeting, en of de locaties haalbaar zouden zijn voor de mensen die zouden willen komen. 

Het is dus alleen even voor mij om te bepalen of het zin heeft om dit te gaan regelen, of niet.  Als er maar 3 mensen zouden komen, dan heeft het niet zo veel zin. Heeft er 20 man interesse, dan is het wel leuk om dit op te zetten 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Deeskuh88:

Het blijft voor mij een misschien..

Bergen op zoom is voor jou net zo ver als Amersfoort 😉 Goes is wel wat verder. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toen ik naar Bergen op Zoom moest voor mijn werk, vond ik dat toch absoluut niet grappig 😂 Wat een rotroute. En Amersfoort combineer ik met Epplejeck, een hotelovernachting en een bezoekje aan een vriendin in Zeist. Wat er bij Goes of Bergen op Zoom te doen is, heb ik me eigenlijk nog niet uitgezocht.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 21-1-2019 at 19:16 zei Deeskuh88:

Toen ik naar Bergen op Zoom moest voor mijn werk, vond ik dat toch absoluut niet grappig 😂 Wat een rotroute. En Amersfoort combineer ik met Epplejeck, een hotelovernachting en een bezoekje aan een vriendin in Zeist. Wat er bij Goes of Bergen op Zoom te doen is, heb ik me eigenlijk nog niet uitgezocht.. 

De route over België is inderdaad irritant, die rij ik ook niet graag. Maar de A58 vind ik zelf niet vervelend om te rijden. Even goed kijken wat je navigatie voor route pakt. Geen idee of er verder nog leuke dingen zijn voor jou / jullie in de buurt of langs de route haha.

Goes heeft best een leuke binnenstad. Middelburg ook trouwens, daar ben ik geboren en opgegroeid, vind dat persoonlijk nog een sfeervollere stad (dat is 20 min verder). Of je gaat lekker door naar één van de badplaatsen om afhankelijk van de temperatuur wat zon te pakken of juist een frisse neus te halen:  Domburg, Westkapelle, Zoutelande (je weet wel van dat irritante blof liedje over dat strandhuis). Allemaal in de buurt 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Stukje voor Goes langs de A58 zit Dierenverblijf.com enorme dierenzaak. En uiteraard de bunnybunch webwinkel 😄 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk initiatief weer ☺️. Ik heb bij beide 'nee' gestemd, omdat ik 3,5 uur rijden voor een high tea te ver vind. Nu zou ik het echt niet van mijn stemmen laten afhangen, want ik ben nog niet eerder bij uitjes geweest 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 4-2-2019 at 15:43 zei Huiself:

Leuk initiatief weer ☺️. Ik heb bij beide 'nee' gestemd, omdat ik 3,5 uur rijden voor een high tea te ver vind. Nu zou ik het echt niet van mijn stemmen laten afhangen, want ik ben nog niet eerder bij uitjes geweest 😉

Dat wordt eens tijd dan 😄

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aangezien de interesse niet zo groot is, ga ik het niet organiseren. Niet op deze manier in ieder geval. Voor 8  / 9 man ben je simpeler uit om gewoon bij een restaurantje een high tea te doen, dan er een zaal voor te huren haha. Mochten jullie dat leuk vinden, laat het dan gerust weten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Mededelingen

• Wie is hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .