Spring naar bijdragen
SweetBunny’s

Wat moet ik doen als mijn konijn een nat neusje heeft?

Recommended Posts

Hoi allemaal!, Ik ben nieuw hier en ik heb een vraag. Mijn konijn heeft last van een nat neusje, maar het gaat niet weg en het wordt ook niet erger. Het kan zijn dat hij snot heeft. Maar Ik weet niet of dit een situatie is waarbij ik naar de dierenarts zou moeten gaan. Hij eet zoals normaal en ziet er happy uit. Maar zijn afweersysteem is niet het beste, hij is al best oud en leeft binnen. Hij is een dwergkonijn van 4-5 jaar oud.

ik ga binnenkort de dierenarts bellen, maar hebben jullie nog tips?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo, welkom! 

Op zich is een konijn met 4-5 jaar echt niet oud hoor, konijnen kunnen mits goed verzorgd wel boven de tien jaar oud worden. Niest hij ook of is hij meer lusteloos dan normaal? Ik zou toch laten kijken door een dierenarts voordat het erger wordt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik sluit mij aan bij het advies van Renske. Binnenkort toch eventjes langs de dierenarts gaan voor een controle. Dan weet je waar je aan toe bent en hoe erg het is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je wit vocht ziet zou ik sowieso gelijk de dierenarts bellen, dan is het snot.

Kan het zijn dat hij op de tocht zit? Daar kunnen ze ook een vochtig neusje van krijgen. Heb dit zelf ook gehad, het verblijf een tochtvrij plekje gegeven en het natte neusje verdween met een paar dagen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Wie is hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .