Spring naar bijdragen
Celinemorret

Konijnenras gezocht (pooltje met kleur rus)

Recommended Posts

Beste konijnenliefhebbers,

Mogelijk kunnen jullie mij hiermee verder helpen.

Ik ben op zoek naar een adresje/fokker evt die Pooltjes met kleur rus verkopen. In het verleden heb ik hier driemaal een konijntje van gehad en dit waren alle drie enorm lieve konijnen. Echter kan ik dit online nergens vinden dus mogelijk dat er geen fokkers zijn die deze konijntjes (deze 'mix') verkopen. Zie bijgaand een foto van deze soort konijnen.

Is er iemand die dit ras ook kent en weet of er adressen zijn waar deze konijntjes worden verkocht?

Groet en bedankt.

konijn-rus-200x150.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De reden dat er geen fokkerslijst meer op bunnybunch is, is omdat er niet / nauwelijks goede konijnenfokker zijn. Er is zo verschrikkelijk veel ellende in fokkerswereld, dat we dat niet meer promoten.

Ons advies is echt om een leuk konijnenkoppel te zoeken in een konijnenopvang. Daar zitten genoeg konijnen die op pooltjes lijken! Karakters zijn niet rasafhankelijk, dus daarvoor hoef je niet een bepaald, specifiek konijnenras te zoeken. In een opvang kunnen ze zelfs goed adviseren als je graag een konijn met een bepaald karakter wil, omdat ze daar de konijnen goed kennen. 

Konijnen van alle soorten, maten, aftekeningen en leeftijden zitten in opvangen. Ook jongere konijntjes. Hoewel de wat oudere konijntjes vaak een verstandigere keuze zijn als je echt een bepaald karkater zoekt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Wie is hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .