Gast Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Ik heb een lange tijd tamme ratten gehad en daar nog flink wat wilgenhout speeltjes van over. Echter is het, omdat het bij de ratten in de kooi gehangen heeft en dus beplast was, schoongemaakt met azijn. Zou ik het nu nog kunnen gebruiken voor Kliko en Spook als knaag- en sloopmateriaal of is dat niet veilig meer door de azijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Het is nog wel veilig, azijn is niet giftig voor konijnen ofzo. Ik weet alleen niet of het de geur en smaak beinvloed en/of de konijnen er nu echt nog iets mee zullen doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Oké, dat zie ik snel genoeg. Dan kan het altijd nog in de container 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 januari 2019 Delen Geplaatst: 8 januari 2019 En, eten ze er nog van? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten