Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Met een week of 2 verwacht ik weer nieuwe kruiden, ik moet ze nog bestellen en ben er door alle drukte nog niet aan toe gekomen helaas. Ik hoop vrijdag of dit weekend wel tijd te hebben om de bestelling te plaatsen, dan is het er in 1 a 2 weken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bestellingen geplaatst in onze webwinkel worden met PostNL verzonden. Vanaf deze week is PostNL gestopt met de tweede bezorgpoging voor pakketten.

Was je bij de eerste bezorgpoging niet thuis, en was bezorgen bij de buren ook niet mogelijk, dan ligt jouw pakket de volgende dag bij de dichtsbijzijnde PostNL locatie. Let wel op, eerder dit jaar is de termijn dat pakjes bij een postNL locatie blijven liggen ook verkort, daar blijft jouw pakje nu nog maar 1 week liggen!

Binnenkort gaat onze webwinkel vernieuwen en zullen de opties om voorkeuren door te geven voor de verzending ook uitgebreider worden. Zo kun je dan aangeven welke dag de bezorging het beste uit komt en makkelijker kiezen voor bezorging direct bij een postpunt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 15-10-2019 at 19:33 zei Bammyflurry:

Wil net een bestelling plaatsen maar zie dat de weegbree, peterseliesteeltjes en echinacea niet op voorraad zijn. Wanneer verwacht je deze weer binnen te krijgen?

Het gaat misschien iets langer duren, er zijn een paar dingen niet op voorraad bij de leverancier (oa. de echinacea), en ik heb liever dat ze mijn bestelling zo compleet mogelijk versturen. 

De producten die vrijdag geleverd zijn staan wel online nu en ik ben nu bezig met bewerken en online zetten van wat productfoto's van nieuwe producten (zoals onder andere de elmato huisjes).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei happy211:

@Evee Er staat dat de minihemp niet op voorraad is. Wanneer komt die weer binnen?

En als ik nu kruiden zou bestellen, tot wanneer zijn die dan houdbaar?

Ik hoop dat de minihemp morgen weer binnen komt. 

Het ligt een beetje aan welke kruiden, de meeste zijn minimaal tot half 2020 houdbaar.  Dingen als lijnzaadbrokjes en kruidenmuesli zijn korter houdbaar. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De sint & kerstspulletjes gaan hard!

De zak van sinterklaas is uitverkocht, de Rosewood Christmas Bauble Rolls ook, maar het kan zijn dat daar nog een kleine hoeveelheid van binnen komt.

Er is nog maar één wintertunnel. Nog maar twee kerstpakketten. Er staan leuke tassen met vulling online als alternatief, daar moet ik nog wel wat meer productfoto's van online zetten. En er zijn nog maar drie winter snow bunny's.

Van de rest is er nog redelijk wat, maar aangezien we nog 6 weken open zijn en dan met vakantie gaan, heb ik geen enorme voorraad ingekocht van de kerstspullen en bestel ik verder ook niet meer bij. Wil je dus iets hebben uit de webwinkel van kerstspulletjes, wacht dan niet te lang!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Nijn & de Mifster:

En nu nog maar 1 kerstpakket 😉 Ik was aan het wachten op de peterseliestokjes, maar die bestel ik later nog wel bij! 

Ja de kruidenbestelling is nog niet verzonden, omdat de echinacea nog niet bij de leverancier op voorraad was. Daar wacht het nu dus op...Ik hoop dat het eind volgende week wel verzonden word, zal hier een berichtje plaatsen als de kruiden weer binnen zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Evee:

Ja de kruidenbestelling is nog niet verzonden, omdat de echinacea nog niet bij de leverancier op voorraad was. Daar wacht het nu dus op...Ik hoop dat het eind volgende week wel verzonden word, zal hier een berichtje plaatsen als de kruiden weer binnen zijn.

Top! En wat een snelle service! Nog geen anderhalf uur na bestellen is mijn bestelling al op de post 😄 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Nijn & de Mifster:

Top! En wat een snelle service! Nog geen anderhalf uur na bestellen is mijn bestelling al op de post 😄 

Klopt, en als het de bestelling is die ik denk dat het is, dan heb je ook nog een extra zakje kruiden er bij. Zo niet dan zit dat bij iemand anders in de doos 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Nijn & de Mifster:

Spannend! Ik had er ook o.a. een hennep bodemmat besteld 😉 

Ja het was wel een inpak-uitdaging 😉 Volgens mij heb ik het dan bij de juiste bestelling gestopt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, Elmato bestel ik niet meer voor de vakantie, helaas.

Ik bestel deze week de laatste keer normale vracht (voer, hooi, stro, dat soort dingen). De kruiden zijn als het goed is ook onderweg, die verwacht ik morgen of overmorgen als het mee zit binnen. En ik denk dat dat het dan is. Ik wil ook geen enorme voorraad hebben als ik weg ben. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Floppyears:

Hoi,

krijg je toevallig de loof and toss nog binnen?

alvast bedankt

de rosewood loofa toss n treat roller? Heel misschien, maar ik zou er niet 100% op rekenen. Als hij nog binnenkomt dan is dat a.s. vrijdag. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Evee:

de rosewood loofa toss n treat roller? Heel misschien, maar ik zou er niet 100% op rekenen. Als hij nog binnenkomt dan is dat a.s. vrijdag. 

Dank je dan wacht ik nog even met bestellen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De kruiden zijn binnen, die zal ik zo online zetten. Heb ze nog niet nagekeken en afgestapeld dus ik gok er dit keer dan maar even op dat het klopt 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Evee:

De kruiden zijn binnen, die zal ik zo online zetten. Heb ze nog niet nagekeken en afgestapeld dus ik gok er dit keer dan maar even op dat het klopt 😉 

Kom maar op met die peterselie!! Andere pakket is trouwens goed aangekomen en wat zaten er een leuke verrassingen in 😄 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei Nijn & de Mifster:

Kom maar op met die peterselie!! Andere pakket is trouwens goed aangekomen en wat zaten er een leuke verrassingen in 😄 

Ik zag dat je best een flinke hoeveelheid besteld had: wel even als opmerking dat je het wel met mate moet voeren. Dat is voor alle kruiden het geval. Te veel peterselie eten kan gasbuiken en bloeddrukproblemen geven. Misschien heb je het voor een echt lange periode en/of veel konijnen besteld hoor, dat kan. Maar het viel op dat het toch een behoorlijke hoeveelheid is van één kruid.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Evee:

Ik zag dat je best een flinke hoeveelheid besteld had: wel even als opmerking dat je het wel met mate moet voeren. Dat is voor alle kruiden het geval. Te veel peterselie eten kan gasbuiken en bloeddrukproblemen geven. Misschien heb je het voor een echt lange periode en/of veel konijnen besteld hoor, dat kan. Maar het viel op dat het toch een behoorlijke hoeveelheid is van één kruid.

Dat weet ik! Ik probeer altijd bij een bestelling een voorraadje aan te leggen. Ze krijgen eens in de paar dagen een handje en ik meng het bijvoorbeeld met een klein handje gedroogde groente. De peterselie vind ik juist altijd handig omdat die best lang goed blijft 🙂 Ik was ook waarschijnlijk een beetje te enthousiast dat het er eindelijk weer was! Maar toch bedankt voor de goede zorgen! Ik hou het in de gaten 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gelukkig! Er staat trouwens een houdbaarheid van ongeveer een jaar op, maar het is niet zo dat het daarna opeens niet meer goed is. Dan worden alleen de voedingsstoffen wat minder.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites