Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Er komen zoveel bestellingen binnen, niet te doen. Ik ben nog lang niet klaar maar moet zo wel gaan rijden met deze pakjes, anders worden ze vandaag niet meer opgehaald bij het postpunt.

Ik heb zojuist de hulptroepen ingeschakeld om alles weg te krijgen, vanavond dus een avondje doorwerken met hulp. Dan komt het wel goed.

Elmato is ook geleverd, maar dus ook nog niet ingeruimd / gecontroleerd of online gezet. Daar hoop ik dan morgen tijd voor te hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Dollie:

Ja ik vind op zich ook van wel maar hij heeft al meerdere mandjes en slaapzakjes 😡 

ja, maar nog geen superleuke santa-hat! 🎅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

*gaat dat santa hat bed even inspecteren*

edit: ik vind hem voor in de ren binnen misschien wat groot (of de ren staat al te vol), maar volgens mij staat m’n kitten er ook heel leuk in 😁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Evee:

Ik heb er maar een paar besteld hoor, dus als je m graag wil, niet te lang wachten 😉 

Weet je toevallig ook wanneer HAPPY PET WILLOW TUNNEL LARGE weer op vooraard is?

(Want dat 9/10 afgekloven ding van Whoopy & Milou kan ik echt niet mee aankomen bij Mo 😂)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Rifca:

Weet je toevallig ook wanneer HAPPY PET WILLOW TUNNEL LARGE weer op vooraard is?

(Want dat 9/10 afgekloven ding van Whoopy & Milou kan ik echt niet mee aankomen bij Mo 😂)

Ik had gehoopt gisteren, maar de chauffeur was te laat, ik was dus de pakjes wegbrengen, en hij is weggereden zonder te lossen. Geen idee dus wanneer ik die vracht alsnog krijg, ik hoop maandag!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aah, ik denk: Nu word ik nieuwsgierig, toch maar eens kijken... Zie ik dat leuke taartje, is hij niet meer op voorraad 😞 Dat Santa Hat bed is ook wel erg leuk. En dat scharrelstalletje. Ik heb Nol nog maar niet gezegd dat ons dat weer geld gaat kosten 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alvast ter informatie:

Op woensdag 9 en donderdag 10 oktober verzenden wij geen bestellingen, en zijn er geen afhaal-afspraken mogelijk. Dan ga ik gezellig met mijn nichtje naar een concert toe. De vrijdag er na (11 oktober dus) zal ik proberen alles wat die dagen is besteld wel te verzenden.

woensdag 16 en donderdag 17 oktober verzenden wij geen bestellingen, en zijn er geen afhaal-afspraken mogelijk. Dan gaan we een nachtje logeren bij familie op vakantie. De vrijdag er na (18 oktober) zal ik proberen alles wat er die dagen is besteld wel te verzenden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Echt eten zou ik niet doen, maar je kan de zak wel hergebruiken, knip er een paar gaten in, vul hem met hooi en lekkers en hang hem in het verblijf 😉 Wel onder toezicht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De winacties zijn weer voorbij! Vanaf maandag gaan we onze vakantie overal communiceren. Dat is pas in december hoor! Maar bij de bestelling komt een flyer met de aankondiging van die vakantie, en ik zal deze week de banners op de website er ook op aanpassen. 

Verder komen er hopelijk de komende week nog een aantal kerstcadeausets online, dan staat het hele kerstassortiment online namelijk 🙂 Net op tijd voor de herfstvakantie. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha zo te zien hebben ze zich er goed mee vermaakt! 

In de categorie mededelingen:

Deze week verzend ik op woensdag en donderdag geen pakketjes! Ook volgende week pak ik op woensdag en donderdag geen bestellingen in.

Het kan dus zijn dat jouw bestelling er langer over doet dan gebruikelijk.

De maandagen, dinsdagen en vrijdagen verzend ik wel gewoon bestellingen & de vrijdagen zijn we gewoon de normale tijden geopend voor afhalen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wilde even zeggen dat ik het Elmato buitenhuis via BunnyBunch besteld en ontvangen heb en ik het echt een prachthok vind! 😄 Naast de mooie kleur ziet het er ook solide uit. Daar zullen de nijnen blij mee zijn (en hopelijk houden ze deze wel heel😉). Bedankt! ❤️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fijn dat het goed is aangekomen! Mijn koppels hebben ook allebei een buitenhuis in gebruik en ik vind ze zelf ook heel prettige huisjes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb geen knaagstrips en ik heb er ook geen knaagschade aan kunnen ontdekken tot nu toe. Het ene huisje gaat denk ik iets van 3 jaar al mee, het andere een half jaar. Maar ze zijn beide nog in prima staat. Ik heb aan de zijkant aan de buitenkant wel hooiruifjes vastgemaakt 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites