Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Vandaag (12 juli) hebben wij aangepaste openingstijden!

Wij zijn vandaag geopend van 11-13 uur voor het afhalen van bestellingen.

Ook bestellingen die 's middags geplaatst worden, worden vandaag niet meer verzonden (maandag pas dus!). In de middag zijn wij gesloten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag gewoon normale openingstijden voor afhalen!

Erwtenvlokken zijn zojuist ook weer binnengekomen!

En let op dat het volgende week mooi weer gaat worden, maar wel heeeeel warm voor de konijnen!!

Er zijn nog voldoende icepods in de bunnybunch webwinkel op voorraad, mocht je er nog nodig hebben. Bestel & betaal je vandaag voor 15:00 uur, dan verzenden wij ze vandaag nog en heb je ze morgen in huis, mooi op tijd voor de warme dagen!

Link naar de zomerproducten in onze webwinkel:
https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/icepod.html

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 22-5-2019 at 13:38 zei Evee:

Ahh ok 🙂 Dat had ik volgens mij als reactie ergens getypt. 

Beaphar nature en rosewood meadow menu zijn beiden geperste brokken. Rosewood meadow menu is dan echt de zooi-vrije variant, die zijn echt GMO-vrij en soja vrij. En heeft ontzettend veel grassen en kruiden als ingrediënten. Eén maar is wel dat ik de enige ben die het voer in NL verkoopt, in Engeland is het wel te krijgen (en ook naar NL te bestellen hoor). Beaphar nature is beter te krijgen in Nederland. 

Qua geëxtrudeerde brokken heb je keuze uit de vadigran Terra Expert, Supreme Naturals Grain Free, en de Cuni Complete Adult, die mist trouwens nog in bovenstaande overzichtje. Van die drie gaf ik dan de voorkeur aan de terra expert, omdat die weinig soja bevat.Maar de supreme grain free is wel weer op meer plekken te krijgen.

Mijn ervaring is dat geëxtrudeerde brokken wel wat makkelijker gegeten worden door konijnen dan geperst. Maar geperste brokken zijn minder verhit geweest, en dat zou beter zijn voor de voedingswaarde en spijsvertering. 

Nog bedankt voor het overzichtje @Evee Gelukkig zijn mijn bunny's gek op Rosewood meadow menu. Ik vind het zelf ook echt super lekker ruiken. Nu even kijken hoe ze het er op gaan doen op langer termijn. (ben nu nog aan het over mengen gezien ik nog een deel en een volle zak van hhst heb staan) maar voorlopig erg tevreden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik twijfel of ik vandaag de openingstijden tot 16 uur laat, of ze verkort naar open tot 13 uur ofzo. En dat ik daarna dan thuis ga zitten en een briefje op de deur hang dat als het nodig is ik er in 5 minuten ben 😂

Mocht je willen bestellen: mijn advies is om te wachten met het bestellen van kruiden en konijnenbrokken. Met de hoge omgevingstemperaturen is de kans dat ze verder drogen en dus condenseren in de verpakking groot, en dat geeft grotere kans dat ze later gaan schimmelen. In de loods liggen ze koel genoeg, maar wat postNL er mee doet dit weekend en wat de temperatuur is in het laadruim van de bus van de bezorger? Ik zou het er zelf niet op wagen. Advies is dus eventjes wachten tot het koeler is, als dat kan 🙂  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In verband met de warmte hebben wij vandaag aangepaste openingstijden voor het afhalen van bestellingen!

Wij zijn voor het afhalen van bestellingen geopend van 8:30- 12:30.

Er liggen een aantal icepods al koud in de vriezer, zodat ze direct na aankoop al gebruikt kunnen worden!

Vanmiddag zijn wij gesloten, hoewel het op afspraak wel gewoon mogelijk is om af te halen vanmiddag. Bel of whatsapp dan even naar 0683712457 met de tijd dat je wil afhalen, dan zorg ik dat ik er ben, ik woon 3 minuutjes van de loods vandaan. 🙂 Dat is beter te doen voor mij dan de hele middag moeten wachten of er iemand komt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb de laatste tijd zoveel icepods verkocht dat ik geen fatsoenlijke maat doos meer heb om ze in te verzenden 😂 Dus sorry als je nog icepods besteld hebt en ze naar verhouding in een wat grote doos krijgt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 13-8-2019 at 13:36 zei Rifca:

Ik wilde de luzernemix bestellen, maar hij is (alweer?) uitverkocht. 

Enig idee wanneer dit weer binnenkomt?

Het is binnen!

Ik heb ook de 3kg verpakkingen supreme mature binnen gekregen, die was er al in 1,5 en 10 kg zak, maar nu dus ook in 3 kg verpakking.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er is een levering rosewood en kruiden binnen gekomen, ik moet alles alleen nog wel uitzoeken / controleren en dan op voorraad zetten. Het komt dus of eind van de middag online te staan, of morgen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De kruiden staan online, alleen de nieuwe oogst paardenbloem, de paardenbloem A kwaliteit nog niet, die moet ik nog van onderop de stapel trekken om te controleren wat de kwaliteit is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De paardenbloem A is goede kwaliteit, ziet er mooi donkergroen uit. Het zijn alleen geen hele blaadjes, dus wel wat fijner. Ik zal er binnenkort wel even een foto van plaatsen.

Ik heb van rosewood ook een aantal nieuwe dingen binnen gehad die ik vandaag op de foto heb gezet en binnenkort online zet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites