Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Fibafirst komt als het goed is vandaag binnen. Het weidehooi komt denk ik dinsdag of woensdag weer binnen. Mijn man heeft vandaag vrij genomen om te helpen in de webwinkel, als het goed is krijgen we de vracht die er nog staat van deze week weg en de bestellingen weer bij vandaag 🙂 Het is nogal druk op het moment. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vracht is ingeruimd, we zijn bij met de verzendingen (heerlijk, een dagje hulp!) straks doen we nog even een voorraad controle, ik heb het idee dat er meer staat hier qua voorraad dan ik online heb staan, dus dat zetten we dan ook gelijk even recht 🙂 Volgens mij is het pets own choice namelijk ook nog gewoon op voorraad.

Elmato staat nu volledig online, alleen het huis met hooiruif xl en huis in trapvorm waren niet leverbaar.  De fibafirst is ook binnen en staat ook weer op voorraad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De icepods gaan hard, maar nieuwe voorraad is alweer in bestelling.

Deze week verzend ik donderdag & vrijdag niet, ivm een bezoekje aan concert at sea. Ik pak dus lekker een lang weekend 🙂 Heb je nog wat nodig, bijvoorbeeld voor je op vakantie gaat, bestel dan dus begin van de week! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jeeetje. Gisteren met mn man ingepakt, omdat er al zo veel besteld was.

Nu is er nog een keer die hoeveelheid aan bestellingen binnen 😅

Ik heb nog welgeteld 2 icepods op voorraad staan... nieuwe zijn besteld, maar komen denk ik pas later deze week binnen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er zijn weer icepods online wegens twee geannuleerde bestellingen (1 wegens dubbel besteld en 1 overleden konijntje 😞 )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei Piku:

@Evee Is de Adori speelwegtunnel (https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/adori-speeltunnel3-weg.html) groot genoeg voor konijnen tussen de 2 en 3.5 kilo? Omdat er staat dat Fransozen en Vlamen er niet in passen, jonge en kleintjes wel, mijn nijnen zitten er tussen in zeg maar haha.

Ik zou hem persoonlijk niet kiezen voor de middelmaat konijntjes. Ze passen er wel door, maar niet heel ruim.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Melding van postNL:

Door het warme weer en de online drukte lukt het helaas niet om vandaag alle pakketten te bezorgen. Dit gebeurt zo snel mogelijk. Houd de track en trace informatie in de gaten voor updates. 

Excuses voor het ongemak.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
41 minuten geleden zei Evee:

Ik zou hem persoonlijk niet kiezen voor de middelmaat konijntjes. Ze passen er wel door, maar niet heel ruim.

Hmm oké, dus niet echt om in te chillen dus. Ik ga dan denk ik toch voor een kattenvariant elders, bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Snap ik!  Ik ben zelf ook nog zoekende naar alternatieven, maar de alternatieven die ik kan bestellen zijn zijn allemaal van die korte tunneltjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hope farms word hobby first. Een vernieuwing van de naam, nieuwe verpakking, andere samenstelling, ander uiterlijk van de brok, andere verpakking, en andere prijs ...

En ik was er al bang voor, van de prijs. Heel slim gedaan, de prijs van een grote zak van de Hobby first rabbit complete (wat dan de nieuwe variant is van de hope farms supertrio) blijft ongeveer 20 euro... Alleen zit er geen 15 kg meer in, maar maar 10 kg. 😂

Ik twijfel of ik de nieuwe variant nog zal opnemen, eerst eens verdiepen in samenstelling en analyse. Het was altijd een goede keuze qua prijs-kwaliteit verhouding. Of dat nog zo is moet ik nog even uitzoeken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Evee:

Snap ik!  Ik ben zelf ook nog zoekende naar alternatieven, maar de alternatieven die ik kan bestellen zijn zijn allemaal van die korte tunneltjes.

Ja, het meeste op de markt is gemaakt voor dwergnijntjes lijkt wel haha!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Balen van de Hope Farms! Hoe lang duurt het nog voordat het veranderd? Ik moet binnenkort weer bestellen dus misschien bestel ik wat extra. Hoe lang blijft een dichte zak normaal gezien houdbaar?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag weer vracht binnen gekregen, ik moet het nog afstapelen maar als het goed is zit de burgess dual care er weer bij en zijn de 30l back 2 nature zakken ook weer leverbaar deze keer 🙂

Edit: helaas de back 2 nature 30 liter is nog steeds niet leverbaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Evelien, ik weet niet als een bestelling verzonden word je automatisch een verzendbevestiging hebt, maar ik heb mijn bestelling van de week gehad, maar geen verzend bevestiging gehad. Maak veder niet uit, maar dacht, als er een fout zit in het systeem is het handig dat je het weer😊

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is vreemd, jouw emailadres is wel goed ingevuld in het systeem, dus je zou wel emailtjes met track and trace en verzendinfo horen te krijgen! Bedankt voor het melden, ik ga kijken of ik er achter kan komen waarom er niets gestuurd is!

Overigens ga ik binnen korte termijn (denk ergens in augustus) over naar een compleet nieuwe webwinkel, ander systeem. Accounts en alles blijven als het goed is wel behouden (alleen zul je de eerste keer een nieuw wachtwoord aan moeten maken). Dan gaan er dus zeker een aantal dingen veranderen. 

Als het goed is komen er dan ook wat meer verzendkeuzes beschikbaar, zoals bezorgen op een postpunt enz. En een betere adrescontrole dan nu, want er vullen ontzettend veel mensen foutieve adressen in tegenwoordig (door het auto-aanvullen wat veel browsers hebben, dan staat er bijv. 2x een huisnummer of 2x een straatnaam ipv de juiste combi, geen letters bij de postcode enz.)

Ook bij de artikelen trouwens, die staan in hetzelfde systeem namelijk 🙂  Hopelijk worden die straks wat overzichtelijker en makkelijker te vinden. Het forum blijft wel hetzelfde (hoewel dat ook geupdate gaat worden, dus als het goed is zijn er dan weer wat bug-fixes van dingen die nu niet kloppen)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Morgen (vrijdag) zijn we korter open voor afhalen, van 11-13 uur. Daarna zijn we ook echt gesloten en verzenden we ook niet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites