Spring naar bijdragen

Recommended Posts

50 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Hoi Evelien. Het ging bij mij niet goed met ideal betalen. Kan jij kijken of en zo ja hoe mijn bestelling er in staat. Of dat ik gewoon even opnieuw moet bestellen. 

Hij staat op geannuleerd, betaling is inderdaad afgebroken zie ik. Je kan het best even opnieuw proberen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beide, even opnieuw bestellen en dus ook opnieuw betalen. Als het niet lukt laat het dan even weten, dan zet ik hem er opnieuw voor je in en stuur ik een ideal link via de email.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 20-3-2019 at 10:36 zei Evee:

Op het moment zijn wij telefonisch niet bereikbaar, in verband met een kapotte simkaart. Ik had een nieuw toestel, waar een andere maat simkaart in moest, maar bij het op maat knippen ging het mis. Het duurt helaas 3-5 dagen voor er een nieuwe simkaart binnen komt. 

Via email, whatsapp en facebookberichtjes zijn wij wel gewoon bereikbaar.

Nieuwe simkaart is binnen, we zijn dus weer telefonisch bereikbaar! Hoewel mn telefoon nu thuis ligt bij mijn man, en ik in de loods zit, dus ik eigenlijk nog niet op kan nemen hahahaha.

De oude telefoon (met whatsapp er nog op) heb ik wel bij 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Van 6 t/m 22 april 2019 zijn wij gesloten wegens vakantie.

Het kan zijn dat er wel op enkele dagen in die periode wel bestellingen verzonden worden, de meeste bestellingen geplaatst in die periode zullen echter pas op 23 april verzonden worden.

Nog twee weken gewoon open dus, dan vakantie.

De reden dat er misschien af en toe wel verzonden wordt is dat ik niet de volle twee weken vakantie echt weg ben, dus het kan dat we af en toe toch wat bestellingen inpakken en wegbrengen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De pallets met kruiden hebben een avontuur op zich beleefd, maar als het goed is worden ze morgen toch geleverd. Dat hoop ik tenminste!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De kruiden zijn binnen. Moet straks nog wel alles goed nalopen en controleren of het klopt. Zal ze vanmiddag of morgen online zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanaf maandag pakken wij bij elke* bestelling een probeerverpakking back 2 nature bodembedekking in (dus ook bij bestellingen die dit weekend geplaatst zijn).

Ook is er nieuwe voorraad gedroogde kruiden binnen gekomen, die staan nu ook online!

Let wel op, we zijn de komende week nog gewoon open, maar daarna 2 weken dicht in verband met vakantie!

*alleen bij bestellingen waar het bij past / waar door het proefzakje niet het verzendtarief omhoog gaat, het past bijv. niet in een brievenbuspakje 😉 en op=op.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog een keertje extra voor de duidelijkheid:

Deze week nog gewoon open! Bestel (&betaal) je voor vrijdag (5 april) 15:00 uur dan verzend ik het nog voor de vakantie! Bestel je later, dan moet je helaas wachten. 

Van 6 t/m 22 april 2019 zijn wij gesloten wegens vakantie. Het kan zijn dat er wel op enkele dagen in die periode wel bestellingen verzonden worden (ik ben niet de volle 2 weken ook echt weg, maar aangezien ik 2x op stedentrip ga achter elkaar, heb ik ook wat rust geplanned), de meeste bestellingen geplaatst in die periode zullen echter pas op 23 april verzonden worden.

Verder heb ik dit jaar in de herfstvakantie een weekje vrij in de planning staan en vanaf 10 december  (dan ben ik ook echt 5 weken weg ivm een supergave reis naar zuid-amerika en antarctica). 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er is echt mega veel besteld dit weekend. Vooral heel erg veel kruiden (daar is nieuwe voorraad van binnen), waar heel veel inpaktijd in gaat zitten.

Mijn man is vandaag helaas niet vrij en moest extra werken. In mijn eentje ga ik het niet redden vandaag, dus een deel van de bestellingen (met veel kruiden) zal morgen pas verzonden worden.

De gratis proefzakjes zijn na vandaag al op denk ik 🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als ik het zo zie in m'n verzendoverzicht is er gister heel wat bij het postpunt blijven staan, helaas. Niet alles is weg dus, grote kans dat het een dagje langer er over doet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag de laatste verzenddag voor de vakantie!

Bestel & betaal je voor 15 uur, verzend ik het vandaag nog. Bestel je later, dan wordt het ook later verzonden (na de vakantie waarschijnlijk pas).

Voor afhalen zijn we vandaag ook gewoon open, van 11 tot 16 uur.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De vakantie is weer voorbij. 😲

Vrijdag al een hele boel kruiden verpakt, en gisteren met mijn man al een heleboel pakketjes ingepakt, het was namelijk echt extreem veel. We hebben t/m afgelopen donderdag alles ingepakt nu (en wat bestellingen van dit weekend die vrij simpel in te pakken waren).

Ik ga zo heen en weer rijden naar de supermarkt met de pakjes, maar het is meerdere busladingen vol, en aangezien postNL maar 1x rijd hier met een busje om pakjes op te halen, ga ik er vanuit dat er een heleboel pakjes tot morgen blijven staan. Ik laat de supermarkt eigenaar in ieder geval bellen voor extra vervoer, maar meestal duurt dat een dag voor het geregeld is, dan zou er dus morgen wel een extra rit zijn, maar die pakjes zullen dus ook pas donderdag bezorgd worden dan. 

En als ik alles wat tot nu toe was ingepakt weggebracht heb, ga ik aan de kruiden van de bestellingen van afgelopen weekend beginnen. Maar dat is ook weer behoorlijk veel, ik ga er niet van uit dat ik alles weg krijg vandaag dus. Dan ben ik weer aan vakantie toe haha. 

Ohja vrijdag is er ook nog nieuwe vracht binnen gekomen, waaronder ook de nieuwe snacks van supreme die ik nog in een leuke aanbieding ga zetten, maar daar moet ik dan wel even tijd voor hebben hahaha. Eerst alles af stapelen, uitzoeken, op voorraad zetten in de webwinkel, nieuwe producten op de foto zetten, dan nog online invoeren. Dat zal dus pas later deze week zijn 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zojuist kruidentuin en de bloementuin via de webshop besteld! Ik wil de zaden in een broeikastje kweken. Welk soort aarde kan je het beste gebruiken? Ik heb nu biologische kokos aarde en gewone biologische aarde (voor de moestuin).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het zelf in biologische zaai- en stekgrond gedaan, en het kwam echt snel op. Ik zou in jouw geval de moestuin aarde kiezen.

Ik heb het in twee potjes gezaaid bij gebrek aan bakjes haha. Ze staan hier in huis en vooral de katten zijn er dol op! Het werkt dus ook als kattengras. Ik ga het binnenkort ook nog buiten zaaien, denk dat ik 2 bakken zet bij de nieuwe konijnenrennen, zodat ik er uit kan plukken als ik het groenvoer geef, of zomaar lekker tussendoor 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ze hebben gisteren van postnl nog een extra rit gedaan op ons postpunt dus bijna alle pakjes (er zijn er 2 blijven staan) zijn gisteren opgehaald!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik hoop vandaag weer helemaal bij te komen na de vakantie 😉

Edit: alleen de mailbox is nog niet bij. Heb nog een paar uitgebreide (advies) vragen laten staan, daar moet ik even rustig voor gaan zitten, om die te beantwoorden.

Verder zijn alle vragen via whatsapp / facebook beantwoord, de vracht van afgelopen vrijdag is bijna helemaal ingeruimd en staat online. Het inpakken/verzenden is tot aan gistermiddag in ieder geval al bij. Ik ga nu verder met wat er tot nu toe besteld is.

Alleen nog wat nieuwe producten invoeren, en een actie met de nieuwe supreme snacks online zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Evee in het kerstpakket zat een rosewood alfalfa ring, die viel behoorlijk in de smaak! Ook bij de oude meneer die nogal een zorgen kindje is met eten. En hoewel het leuk oogt, is het wel een beetje prijzig om zon ring te blijven geven.

Is dat spul toevallig ook gewoon los in een zak als hooi te koop? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alfalfa is een ander woord voor luzerne 😉 Dus ja, als luzerne, luzernemix, grasmix en bijv. ook in de herfstmix, wilde bloemenweide mix enz. 
En in veel snacks zit het. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aha ik dacht dat alfalfa wat specifieker was dan gewoon luzerne. 

Bedankt in iedergeval, ga ik daar even op zoeken en een bestelling plaatsen (als de nieuwe snacks er op staan, want ik ben nu wel nieuwsgierig 😉 )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ik ben de productfoto's aan het photoshoppen en zet het er straks bij. Het zijn 2 nieuwe smaken van de al bestaande snacks. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De nieuwe snacks staan er op, zo spannend is het ook weer niet 😉 Ik heb de aanbieding gesplitst omdat één van de nieuwe soorten noten bevat (de harvest loops)  en dus niet geschikt is voor konijnen. 

De 4 bekende soorten voor konijnen + de nieuwe smaak (de country loops) voor konijnen is in de aanbieding als 4+1 gratis 😉 

Hier te vinden:

https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/supreme-naturals-snacks-4plus1.html

En dit is de hamster / gerbil / rat / muis variant, die je nu dus kan proberen voor maar 1,50! 

https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/selective-harvest-loops.html

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zal het hier ook even melden:

Morgen is het Koningsdag, daardoor bezorgd postNL morgen dus GEEN pakketjes! Voor pakketjes die wij nu verzenden, is maandag pas de eerste bezorgpoging!

Fijne koningsdag allemaal!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik keek net even heel gek toen mijn bestelling binnenkwam, er zat een zak Science Selective in ipv mijn bestelde HopeFarms SuperTrio 😉 vond het ook wel weer grappig haha. Ik heb je een mailtje gedaan hoor @Evee 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites