Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Volgens mij is het nu al totale chaos bij postnl. Er zijn nog heel veel pakketjes onderweg, sommige al van de 26e.

Als melding staat er bij "vertraagd" en dat er "knelpunten zijn ontstaan bij depots".

Reken er dus niet op dat het er snel is, als je iets besteld.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 551
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

In Spanje is natuurlijk de bestelling van Sinterklaas 😅

Nieuw in de webwinkel, konijnen-kaartjes!     Simpel, maar zoo leuk vind ik zelf! 😄  Eigenlijk laten maken zodat ik ze zelf kan versturen bij bestellingen als daar reden / aanleidi

Ach ze had de opmerking al aangepast en er toch een proficiat aan toegevoegd, ik denk dat het iets anders over kwam dan ze had bedoeld. En ik heb soms het idee dat mensen denken dat bunnybunch een gro

7 uur geleden zei Evee:

Volgens mij is het nu al totale chaos bij postnl. Er zijn nog heel veel pakketjes onderweg, sommige al van de 26e.

Als melding staat er bij "vertraagd" en dat er "knelpunten zijn ontstaan bij depots".

Reken er dus niet op dat het er snel is, als je iets besteld.

Ik zie het wel verschijnen met de postduif 😉. Mijn pakket van een andere webshop heeft er ook een week over gedaan, dus ik ben voorbereid. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben wat dingen aan het verzamelen in de webwinkel. Nu kwam ik de Rosewood trio fun balls (of zoiets) tegen. Liz vind ze geweldig. Nu kan ik nergens op internet terug vinden of er veel calcium in zit. Als er 1 bal is zonder al te veel calcium dan ben ik al blij. @Evee weet je dat toevallig? En in de kokosvlokken zit daar veel calcium in? BVD.

Ik wacht nog even met bestellen totdat de Konijnen Droom 1.5 kilo weer op voorraad is. Ik ga toch omschakelen. 

Op dit moment heb ik 2 verschillende brokken omdat Olaf heeft besloten dat hij de calciumarme brok gewoon niet meer gaat eten. (Selective) 

Ik hoop dat ze deze wel beide lekker gaan vinden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geen idee, het is namelijk een speeltje, niet direct voedsel.

Het zijn drie verschillende ballen, een wilgenbal, een sea grass bal en een hyacinth ball.  Wilg bevat wel redelijk wat calcium (helemaal in het blad, maar ook in de takken) Van de rest weet ik het eigenlijk niet. 

Kokos bevat niet veel calcium, ik denk dat je dat wel kan geven, maar wel met mate zoals alle extratjes. 

De konijnendroom 1.5 kg is niet geleverd, was niet leverbaar, alleen de grotere zak. En ik weet niet zeker of ik dit jaar nog een bestelling plaats. Dan zou dat dus pas januari worden dat die er weer is. 

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Lekker geregeld weer bij PostNL. Maar uiteraard is het weer eens allemaal de schuld van de consument. Moeten ze toch eens uitleggen hoe je in september sinterklaaskadootjes kunt bestellen terwijl kinderen die nog geloven pas half november een verlanglijstje maken voor de Sint.

• Haha 1
  • Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, het is wel heel bijzonder allemaal. Het is inderdaad wat jij al zei van de week: Iedereen zag het aankomen, behalve PostNL. Qua bezorging vind ik PostNL nog wel het meest betrouwbaar, al moet ik zeggen sinds we in Kronenberg wonen dat DHL en DPD het ook prima doen. Maar goed. Het is naïef om te denken dat de groei voor webshops gedurende de gehele coronaperiode niet doorwerkt in deze periode.. Dan kun je niet hetzelfde aantal verwachten als vorig jaar, je kunt er dan al gif op innemen dat het dan explosief groeit. Maar goed. Ik kan niet zien wat ze er wel voor gedaan hebben, dus misschien hebben ze het ook wel echt geprobeerd. Alleen niet zo handig, denk ik. Er zijn genoeg mensen met rijbewijs deze periode thuis komen te zitten. Ik had het niet erg gevonden om bij te springen tijdelijk als ik toch werkloos thuis had gezeten. Had die mensen benaderd. Elke extra persoon is iets. Want dat zij enorme winst maken, is wel duidelijk. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kreeg vandaag een excuus mail van postNL over een pakje dat vertraagd is. Het is iets wat voor mij absoluut geen haast heeft hoor. Maar nu kan ik dus blijkbaar een cadeautje uitzoeken omdat het laat is?! 🤪

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Francisca:

Evee, is dit een eigen model? https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/rosewood-festive-floral-tree-challange.html

Hoe bedoel je? Het is een kerstproduct van Rosewood. Het is wel een succes hoor en ze zijn ook al bijna uitverkocht!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weet je, ik zou het niet eens echt erg vinden als de prijzen van postNL wat omhoog zouden gaan maar ze daar tegenover wel kwaliteit zouden bieden. Dan heb je in ieder  geval de keuze, betalen voor kwaliteit, eerlijke lonen en vertrouwen in je bezorg dienst hebben. Of overstappen naar een prijsvechter-concurrent.  Als een soort fair-trade keurmerk bij postNL. Eerlijke lonen, eerlijke kansen. Gewoon goed voor mensen (en milieu als het even kan). 

Maar nu voelt het gewoon bijna slecht, omdat je weet dat er wel weet ik hoeveel miljoen winst is, maar dat de bezorgers er geen cent van zien, sterker nog, alleen maar op moeten inleveren. 

Maar of de alternatieven zoveel beter zijn?

Of gooi de markt dan helemaal open, als je met dit soort constructies werkt. Dat koeriersbedrijven zich niet alleen door postNL kunnen laten inhuren, maar de bus ook gewoon kunnen vullen met DHL en dpd en wat er allemaal nog meer is aan verzendbedrijven. Als je dan als bedrijf gelijke wijken voor diverse bedrijven kan rijden is het misschien wel meer de moeite waard. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
45 minuten geleden zei Evee:

Weet je, ik zou het niet eens echt erg vinden als de prijzen van postNL wat omhoog zouden gaan maar ze daar tegenover wel kwaliteit zouden bieden. Dan heb je in ieder  geval de keuze, betalen voor kwaliteit, eerlijke lonen en vertrouwen in je bezorg dienst hebben. Of overstappen naar een prijsvechter-concurrent.  Als een soort fair-trade keurmerk bij postNL. Eerlijke lonen, eerlijke kansen. Gewoon goed voor mensen (en milieu als het even kan). 

Maar nu voelt het gewoon bijna slecht, omdat je weet dat er wel weet ik hoeveel miljoen winst is, maar dat de bezorgers er geen cent van zien, sterker nog, alleen maar op moeten inleveren. 

Maar of de alternatieven zoveel beter zijn?

Of gooi de markt dan helemaal open, als je met dit soort constructies werkt. Dat koeriersbedrijven zich niet alleen door postNL kunnen laten inhuren, maar de bus ook gewoon kunnen vullen met DHL en dpd en wat er allemaal nog meer is aan verzendbedrijven. Als je dan als bedrijf gelijke wijken voor diverse bedrijven kan rijden is het misschien wel meer de moeite waard. 

Ik vind dat postnl eigenlijk van de staat zou moeten zijn. Of idd geen monopolypositie mag hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Francisca:

Ik bedoelde of jij die foto hebt gemaakt met een van je konijntjes als fotomodel 😁

Nee, dat is niet mijn eigen konijn, dat is een foto vanuit Rosewood 😄 Het had wel gekund hoor, ik maak regelmatig foto's met mijn eigen konijnen. 

Bij de ballen van rosewood staan wel mijn eigen konijnen, https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/rosewood-festive-weave-a-balls.html

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb een flinke speurtocht gedaan naar mijn kruidenbestelling, die was al op 2 december naar de vervoerder gegaan, inmiddels weet ik ook welke vervoerder 😅 en ik heb nu een bezorgafspraak dat ze morgen komen bezorgen. Als het goed is is dat dan dus ook morgen binnen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mochten er nog mensen kerst spulletjes willen bestellen, dan zou ik niet te lang wachten. Er zijn al best veel producten uitverkocht of beperkt op voorraad.

Er is nog beperkt op voorraad:

verrassingsbox (laatste exemplaar!)
kerstpakketten (laatste 2!)
Rosewood edible puzzle tree (laatste 3)
Rosewood festive floral tree challange (laatste 3)
JR farm wintersnack kerstballen (laatste 3)

Nog wel wat meer voorraad:
Rosewood wood & loofa tree
Rosewood robin gnaw
Rosewood festive weave a balls
Rosewood reindeer gnaw
Rosewood bag of baubles
Kerst tasje voor konijnen of cavia's
Happy pet feestbal riet

Ik ben redelijk bij met de verzendingen nu, dus ik ga even een uurtje Elmato producten inruimen tussendoor 😅

Link naar bericht
Delen op andere sites

Even een mededeling, omdat ik zie dat het een beetje uit de hand loopt op het moment.

Ik kan geen zogenaamde "hamsterbestellingen" verzenden. Ten eerste kan de post het niet aan op het moment. Ten tweede wil ik de voorraad netjes en eerlijk verdelen over de klanten die ik heb. Ten derde zou ik als ik het wel zou kunnen verzenden, dan ook echt extra verzendkosten bij moeten rekenen. Sommige mensen bestellen namelijk gewoon een palletzending aan voorraad. 

Bestel je grote hoeveelheden, krijg je dus een email dat ik het niet volledig zal leveren, en netjes bericht wat dan wel geleverd zal worden. 

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
  • Mee eens! 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou, ik heb mijn grens gevonden, van wat ik aan kan / weg krijg.

Er zijn echt extreem veel bestellingen geplaatst. Meer dan ik op een dag mag / kan aanleveren bij ons postpunt. Meer dan ik op een dag kan inpakken. Houd er dus rekening mee dat als je nu nog besteld, het niet dezelfde of de volgende dag verzonden zal zijn, maar dat het langer duurt.

Ik werk maar alleen hè mensen 😉 Ik ben geen megabedrijf zoals coolblue ofzo.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .