Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 551
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

In Spanje is natuurlijk de bestelling van Sinterklaas 😅

Nieuw in de webwinkel, konijnen-kaartjes!     Simpel, maar zoo leuk vind ik zelf! 😄  Eigenlijk laten maken zodat ik ze zelf kan versturen bij bestellingen als daar reden / aanleidi

Ach ze had de opmerking al aangepast en er toch een proficiat aan toegevoegd, ik denk dat het iets anders over kwam dan ze had bedoeld. En ik heb soms het idee dat mensen denken dat bunnybunch een gro

42 minuten geleden zei Marjoleink:

Dat doen ze zo toch ook

Ja op dit moment wel maar ik vraag me af of dat op de lange duur meehelpt aan een betere omzet. Het lijkt me ook heel belangrijk dat je de klanten die je hebt een beetje tevreden houd. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Evee ik heb een tijdje terug 2 soorten koekjes/snacks besteld die vrij groot waren. Hartjes en klaver 4. Misschien kijk ik er overheen in de shop, maar heb je die niet meer? Kliko vindt ze super lekker, ik verwacht Rummikub ook. Dus ik wil ze graag weer bestellen want ik heb niet zo heel veel meer. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 uur geleden zei Evee:

Volgens de nieuwsberichten hebben ze het hele jaar al enorme winst gemaakt, dus ik snap de toeslag ook totaal niet.

Dat is vast voor het spaarpotje voor alle claims van te laat geleverde of niet-geleverde pakketjes in de drukste periode van het jaar 😛

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 uur geleden zei JacinthaBrehler:

@Evee ik heb een tijdje terug 2 soorten koekjes/snacks besteld die vrij groot waren. Hartjes en klaver 4. Misschien kijk ik er overheen in de shop, maar heb je die niet meer? Kliko vindt ze super lekker, ik verwacht Rummikub ook. Dus ik wil ze graag weer bestellen want ik heb niet zo heel veel meer. 

Kan het zijn dat het worteltjes en klavertjes waren? Deze: https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/jr-farm-graanvrije-geluksworteltjes.html

Het kan ook zijn dat het het graanvrij gelukskwartet was? maar die heb ik op het moment niet. Dat is deze: https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/jr-farm-graanvrij-gelukskwartet.html en als vergelijkbaar product heb ik dan ook deze van rosewood: https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/rosewood-apple-pansy-nibble-hearts.html Maar ook die zijn niet leverbaar 😅

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Elmato is er nog niet, zal straks er weer achteraan gaan, als het goed is is het al wel verzonden en dan is er kans dat het ergens bij de transporteur staat. Dat duurt toch altijd lang bij hun.

Over een week is het black Friday en start de grote drukte bij PostNL. De kans is groot dat pakketjes die in deze periode verzonden worden er langer over doen.

Wil je een sinterklaas of kerstcadeautje bestellen?

Bestel op tijd, zodat het geen probleem is als de bestelling er iets langer over doet!
Van 24 december t/m 4 januari zijn wij gesloten en verzenden wij dus niet. 23 december is onze laatste verzend dag voor kerst.

Inmiddels zijn er al een aantal dingen niet meer op voorraad:
  • De zak van sinterklaas is al uitverkocht, ik ga straks even kijken of ik daar nog een alternatief voor kan samenstellen.
  • De JR farm wintersnack kerstkoekjes zijn uitverkocht, maar daar zijn nog 4 andere varianten van die er nog wel zijn.
  • Ook de rosewood naturals selection box is uitverkocht, die komt echt niet meer binnen.
Alle sint en kerst producten:
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zoek een waterbakje voor Vlekje. Sinds het hele gedoe heeft ze de fles gedag gezegd en drinkt ze alleen nog maar uit een bakje. Helaas was het beste een dure fles. Bijna een liter, knaagproof en van glas, echt een mooie drinkfles jammer genoeg lopen dingen soms zo.

Welke waterbakje uit de webshop is eigenlijk het best? Ik heb nu namelijk een geïmproviseerd bakje. Het bakje moet niet al te groot zijn. En het liefst wat aan de zwaarder kant, zodat ze 'm niet omver loopt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 20-11-2020 at 16:55 zei pakyakker:

Welke waterbakje uit de webshop is eigenlijk het best? Ik heb nu namelijk een geïmproviseerd bakje. Het bakje moet niet al te groot zijn. En het liefst wat aan de zwaarder kant, zodat ze 'm niet omver loopt.

Misschien dat de zolux anti mors bakken iets voor je zijn? Die staan best stevig en "krullen" naar binnen, zodat ze minder snel met hangoren er in hangen / er minder snel vuil in komt. Niet super klein, maar ook niet groot, een beetje een middelmaat bak.

Ik heb geen idee wanneer Elmato komt. Het is betaald & verzonden, maar er is nog niets.... ik hoop vandaag, maar ik krijg geen reactie op het moment. 

Kruiden zijn ook weer besteld. Helaas is de echinacea nog niet leverbaar, en zal dat ook niet worden dit seizoen. Dat betekent dat er op volgend seizoen gewacht moet worden en dat het bij deze leverancier dus pas eind 2021 weer op voorraad zal zijn. Ik ben aan het informeren bij mijn andere opties, of die het nog wel hebben. 

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ah ik heb nu wel reactie van elmato, het was toch nog niet verzonden, omdat een aantal artikelen nog gemaakt moesten worden (dus toch! haha), ze verzenden het maandag en het komt dan als het goed is volgende week binnen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Snel zijn ze inderdaad niet, maar dit jaar was het wel echt extreem haha. En ze vragen al wel dat je direct het volle bedrag betaald als ze een factuur sturen, zonder dat je producten hebt. Over het algemeen vind ik dat niet zo erg en is het zo dat leveranciers dan wel direct uitleveren nadat de betaling er is, maar dat is bij Elmato dus blijkbaar niet zo. Ze gaan het dan eerst nog eens maken 😅

Op zich ook niet heel erg, maar communiceer dat dan ook. Zeg dan niet dat je het verstuurd nadat je de betaling hebt. En dat het verzonden is als het niet verzonden is. Zeg dan dat het in productie gaat als de betaling er is. En dat het bijv. dan nog x aantal weken duurt.

Maar goed, vanaf nu zal ik er rekening mee houden en gewoon echt op tijd bestellen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het konijnen feestpakket staat nog wel online, maar niet op voorraad.

Ik ben van plan om die in het nieuwe jaar wel in het assortiment te houden, maar op het moment heb ik zoveel bewerkelijke sets voor de kerst, dat ik hem even niet op voorraad heb staan. Er gaat namelijk best wat tijd in zitten, en tijd is op het moment wat schaars met alle drukte van de bestellingen 😉

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ging er eigenlijk van uit dat mijn piektoeslag die ik nu voor elk pakje betaal, ook netjes naar de bezorger zou gaan (ik weet dat ons postpunt wel een paar cent extra krijgt per pakje). Maar niet dus...

https://eenvandaag.avrotros.nl/item/gouden-tijden-voor-pakketbezorgers-vanwege-topdrukte-door-corona-en-feestdagen-we-worden-afgeknepe/

• Verdrietig 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Het geld gaat waarschijnlijk vooral naar de hoogste functies in het bedrijf. Ik werk namelijk bij PostNL, en heb weinig van salarisverhoging gemerkt. 🤔

Er is ons wel een corona-bonus beloofd in januari maar dat is maar een schijntje bij wat PostNL binnengehaald heeft dit jaar en nog aan winst gaat maken. 
Ik werk niet bij de pakketdienst maar ik ben gewoon postbode. Maar ook bij ons is het dit hele jaar al ontzettend druk met pakketjes. Het is hard werken. Er wordt gigantisch veel besteld! Dus ook gigantisch veel winst gemaakt. Maar daarvan gaat vermoedelijk maar een klein deel naar ons als gewone werknemers.

En dat is bij veel bedrijven zo denk ik. 

• Verdrietig 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb vorige week een kruidenbestelling geplaatst, waaronder erwtenvlokken. Het kan dus elk moment binnen komen.

Ik denk overigens dat ik nog wel wat erwtenvlokken heb, dat ze nog niet helemaal op zijn, maar dan moet ik straks als ik alle bestellingen heb ingepakt even controleren hoe veel. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .