Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Rosewood staat weer op voorraad. De meadow menu brokken zijn weer ruim op voorraad, de hay cubes en de meeste andere speeltjes en snacks.

Een paar dingen waren helaas niet leverbaar (o.a. de grainless nibble pots, maar daarvan heb ik een alternatief van het merk JR farm opgenomen, omdat ze al langer niet leverbaar zijn). 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Snugglesafes zijn denk ik gistermiddag geleverd, mijn man heeft het pallet voor mij binnen gezet, dus als ik straks in de loods ben weet ik het zeker 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bestel je vandaag voor 15:00 uur een of meerdere icepods dan verzend ik de bestelling vandaag nog. Bestel je er ook kruiden bij, kan ik niet beloven dat het vandaag weg gaat, ik ben maar alleen vandaag en ik weet niet of ik dat red qua tijd 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Evee:

Bestel je vandaag voor 15:00 uur een of meerdere icepods dan verzend ik de bestelling vandaag nog. Bestel je er ook kruiden bij, kan ik niet beloven dat het vandaag weg gaat, ik ben maar alleen vandaag en ik weet niet of ik dat red qua tijd 😉

Icepods? Je kan er maar vroeg bij zijn 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor de mensen die een keer graanvrij konijnenvoer willen testen, ik heb van de beaphar nature en van de rosewood meadow menu proefzakjes gemaakt, door zelf een verpakking open te trekken:

https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/beaphar-nature-konijn-proefzakje.html

https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/rosewood-meadow-proefzakje.html

Ze kosten wel € 0,25, dat is omdat de zakjes op die manier beschikbaar zijn voor de mensen die serieus interesse hebben, en ik toch ook een verpakking moet opofferen om ze te maken. Als ik ze gratis online zet zijn ze in no time besteld door mensen die denken gratis = hebben, en helemaal niet van plan zijn het serieus uit te proberen, maar meer als gratis snoepjes zien 😉 

Maar goed, voor 25 cent is het volgens mij nog prima te doen, kost een stuk minder dan een hele verpakking te moeten kopen, die je vervolgens weg moet gooien als je het niets vind. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aanstaande dinsdag kan ik geen pakketjes verzenden ivm een begrafenis.

Morgen zal ik alles van het weekend proberen te verzenden. Wat er na besteld word, zal woensdag verzonden worden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 20-2-2019 at 10:11 zei Evee:

Voor de mensen die een keer graanvrij konijnenvoer willen testen, ik heb van de beaphar nature en van de rosewood meadow menu proefzakjes gemaakt, door zelf een verpakking open te trekken:

https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/beaphar-nature-konijn-proefzakje.html

https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/rosewood-meadow-proefzakje.html

Ze kosten wel € 0,25, dat is omdat de zakjes op die manier beschikbaar zijn voor de mensen die serieus interesse hebben, en ik toch ook een verpakking moet opofferen om ze te maken. Als ik ze gratis online zet zijn ze in no time besteld door mensen die denken gratis = hebben, en helemaal niet van plan zijn het serieus uit te proberen, maar meer als gratis snoepjes zien 😉 

Maar goed, voor 25 cent is het volgens mij nog prima te doen, kost een stuk minder dan een hele verpakking te moeten kopen, die je vervolgens weg moet gooien als je het niets vind. 

Oh handig! Ik bestel een zakje Rosewood mee.😃

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Poe poe, gisteren kon ik een dagje niet inpakken, maar jullie hebben niet stilgezeten zo te zien haha. Ik hoop dat ik het een beetje red vandaag! Begin gewoon met het inpakken van het "oudste" en zie wel hoe ver ik kom haha, morgen weer een dag.

Normaal is februari heel rustig, maar ik vermoed dat het door het mooie weer komt dat er ook alweer "nieuwe konijnenbaasjesbestellingen" bij zitten. Meestal is dat pas in april.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb alles tot aan half 3 vanmiddag weg gekregen. Wat daarna besteld is niet meer, ben nu gaan lossen en moet nog wat voorraad bestellen ook, anders heb ik straks niets meer te verkopen haha. Wat een drukte voor de maand februari, was er eigenlijk nog niet helemaal op voorbereid 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De snoepjes uit het kerst pakket zijn bijna op maar nu durf ik niks meer te bestellen 😛

*grapje hoor, ben een lijstje aan het maken 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is er eigenlijk al een waardige opvolger voor natures best hooi gevonden?

bij het lokale tuincentrum verkopen ze nu wel hooi van vergelijkbare kwaliteit, maar 1) hebben ze voor het gemak de inhoud van 4,5 (?) naar 3 gereduceerd voor het zelfde geld, en 2) ik wil eigenlijk liever niks kopen bij deze dieronvriendelijke toko...

Ik heb al een zak Thijssen hooi (?) geprobeerd, maar die grove gele meuk wordt hier dus mooi niet gegeten... 🤭

En met 7 konijnen zijn al die micro verpakkingen ook geen beginnen aan 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Rifca:

Is er eigenlijk al een waardige opvolger voor natures best hooi gevonden?

bij het lokale tuincentrum verkopen ze nu wel hooi van vergelijkbare kwaliteit, maar 1) hebben ze voor het gemak de inhoud van 4,5 (?) naar 3 gereduceerd voor het zelfde geld, en 2) ik wil eigenlijk liever niks kopen bij deze dieronvriendelijke toko...

Ik heb al een zak Thijssen hooi (?) geprobeerd, maar die grove gele meuk wordt hier dus mooi niet gegeten... 🤭

En met 7 konijnen zijn al die micro verpakkingen ook geen beginnen aan 😉 

Ik ben zelf over op pets own choice Premium weidehooi. Wat kortere stukjes, maar verder eten ze het prima.

Van het vitakraft hooi heb ik van de week een baaltje binnen gehad om te testen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank je, ik zal de pets own choice eens proberen dan 🙂

vitakraft is nou niet direct een merk waar ik echt goede associaties mee heb, of is dat inmiddels onterecht?

ik ken het vooral van vroeger van de gesuikerde knabbelsticks en andere ‘snacks’ die ik nu echt nooit meer aan de nijnen zou geven...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Rifca:

Dank je, ik zal de pets own choice eens proberen dan 🙂

vitakraft is nou niet direct een merk waar ik echt goede associaties mee heb, of is dat inmiddels onterecht?

ik ken het vooral van vroeger van de gesuikerde knabbelsticks en andere ‘snacks’ die ik nu echt nooit meer aan de nijnen zou geven...

Die hebben ze nog steeds helaas, ben zelf ook niet zo een grote fan van het merk om die reden. Daarom ook weinig van die producten in het bunnybunch assortiment. Heb heel kort het kruidenhooi van ze gehad, maar dat heb ik uit laten lopen toen ze timothy hooi op de verpakking gingen vermelden van kruidenhooi waar maar een paar procent timothy doorheen zit, dat vond ik misleidend.

Maar  omdat het hier aangeraden werd heb ik laatst een baaltje van het weidehooi van vitakraft mee besteld om eens te kijken of dat iets is.  Ben er nog niet aan begonnen. Het tijssen hooi at één koppel hier wel, het andere koppel niet. Het pets own choice premium weidehooi wordt goed gegeten door beide koppels. Het zijn alleen wel sprietjes van ongeveer 10cm, het is dus wel wat gehakseld. En ik had ook een baal waar een ondefinieerbare tak tussen het hooi zat. Helemaal perfect is het hooi dus niet, maar het word wel goed gegeten, en daar gaat het uiteindelijk om.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had trouwens ook van bunny nature grote balen, vers gras hooi, dat zag er ook wel mooi uit. Waren baaltjes van 3 kg los verpakt hooi, waardoor het natuurlijk ook mooi van kwaliteit blijft. Alleen zijn ze op het moment niet leverbaar, dat is dan weer jammer. Geloof niet dat ze voorbereid waren op de hoeveelheden hooi die er hier in de webwinkel doorheen gaan haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een verpakking pets own choice besteld! Ben benieuwd hoe dat hier ontvangen wordt 🙂 

jammer dat ze bij bunny nature niet gerekend hadden op een club hooi hamsteraars 😉 dat klinkt namelijk wel als hooi wat hier in de smaak zou vallen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Evee, in de webwinkel zag ik dat je sinds kort twee soorten gras om zelf te verbouwen verkoopt! Hier was ik al een tijdje naar op zoek. Ik durfde namelijk het gras van het tuincentrum niet aan (chemische stofjes etc?). 

Ik wil dit gras in een broeikasje kweken en eens in de zoveel tijd aanbieden. Maakt het uit wat voor soort aarde je hiervoor gebruikt? Biologisch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben zelf ook nog proef aan het draaien met het kweken van het gras op dit moment, dus mijn eigen ervaringen zijn nog beperkt op het moment.

Als je de keuze hebt is een gondsoort met natuurlijke voedingsstoffen wel de beste keuze om het gras op te laten groeien, zeker ook voor de konijnen - die het uiteindelijk opeten. Ik heb zelf een biologische zaai en stek aarde gebruikt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Elmato is binnengekomen en staat weer op voorraad. 

Nieuwe voorraad kruiden verwacht ik volgende week binnen te krijgen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op het moment zijn wij telefonisch niet bereikbaar, in verband met een kapotte simkaart. Ik had een nieuw toestel, waar een andere maat simkaart in moest, maar bij het op maat knippen ging het mis. Het duurt helaas 3-5 dagen voor er een nieuwe simkaart binnen komt. 

Via email, whatsapp en facebookberichtjes zijn wij wel gewoon bereikbaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites