Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Op 30-10-2020 at 19:08 zei Jamesthebunnybutler:

Hier hetzelfde hahaha... Ik word helemaal hebberig, terwijl ik niks heb met kerstversiering. Maar versiering voor de konijnenrennen dan natuurlijk wel, dus ik vraag mijn vriend alvast om toestemming 😅

Ik heb dus ook echt totaaaaal niks met kerst (ik heb er zelfs trauma aan) maar wat kerstspullen in de ren vind ik wel grappig 😇

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 551
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

In Spanje is natuurlijk de bestelling van Sinterklaas 😅

Nieuw in de webwinkel, konijnen-kaartjes!     Simpel, maar zoo leuk vind ik zelf! 😄  Eigenlijk laten maken zodat ik ze zelf kan versturen bij bestellingen als daar reden / aanleidi

Ach ze had de opmerking al aangepast en er toch een proficiat aan toegevoegd, ik denk dat het iets anders over kwam dan ze had bedoeld. En ik heb soms het idee dat mensen denken dat bunnybunch een gro

Ik heb besloten de verzendkosten verhoging, de piektoeslag, niet door te berekenen, zie het bericht van mij in het klaagtopic:

Op 30-10-2020 at 07:44 zei Evee:

Leuk van postNL, een piektoeslag van 0.25 euro voor zendingen tussen 20-11-2020 en 31-12-2020... 

https://www.postnl.nl/klantenservice/bezorging-en-ontvangst/toeslag-pakketten-feestdagen/

Mochten de verzendkosten in januari nou wel weer omhoog gaan, dan zal ik denk ik wel moeten verhogen, maar voor nu voor de ene maand overleef ik het wel als ik het niet door reken  (ik verzend maar tot de 23e, daarna neem ik even "vrij").

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Pablo&Lola:

Enig idee wanneer de grashuizen weer op voorraad zijn? Ennn, ik heb nog een halve zak Burgess Dual Care, maar deze is inmiddels wel over datum. Kan ik die nog gebruiken of beter weg doen?

Hoe lang over de datum en hoe lang open?

Over het algemeen is over de datum voer zeker tot een jaar na datum nog wel te voeren, mits het niet langer dan 3 maanden open staat. 

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Pablo&Lola:

Enig idee wanneer de grashuizen weer op voorraad zijn? Ennn, ik heb nog een halve zak Burgess Dual Care, maar deze is inmiddels wel over datum. Kan ik die nog gebruiken of beter weg doen?

Ik zal er van de week weer achteraan gaan als de drukte het toe laat. 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden zei Evee:

Hoe lang over de datum en hoe lang open?

Over het algemeen is over de datum voer zeker tot een jaar na datum nog wel te voeren, mits het niet langer dan 3 maanden open staat. 

Paar maanden over datum, maar ook al een paar maanden open, dus enkeltje kliko dan denk ik. Ik heb het Lola nog gegeven toen ze ziek was en dat is inmiddels al wel weer een tijdje geleden. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
34 minuten geleden zei Floppyears:

Heb je hete pepers gegeten? Ik heb vanmorgen besteld en krijg nu al een verzendbevestiging 😂

Ik heb afgelopen weekend doorgewerkt en ben dus weer een beetje bij 😂

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

De grasbrokjes zijn zo groot en hard dat mijn konijnen er niet mee uit de voeten kunnen! Ze vinden ze wel heel lekker, dus ik had met ze te doen. Heb ze uiteindelijk met een hamer bewerkt, zodat ik ze wat kleinere stukjes kan geven.

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha je hebt ook best kleine konijntjes 😉 Ik heb op het moment ook graspellets (had ik eigenlijk verkeerd besteld), dat is dezelfde samenstelling maar dunnere brokjes. Daardoor wel meer gehakseld, minder zichtbare (hele) vezeltjes. 

Mijn konijnen  zijn dol op de grasbrokken en knabbelen ze echt lekker op. Maar ik geef ze ook regelmatig de rosewood hay cookies, dat is hetzelfde idee maar dan nog een groter blok, dus misschien zijn ze het wat meer gewend 😄 

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 11-11-2020 at 14:00 zei JacinthaBrehler:

Hier vinden ze die Rosewood Hay Cookies heerlijk, maar de grasbrok laten ze links liggen 🙄

Heb je alweer twee Bunniks? Of heeft Kliko het zo 

moeilijk, en zijner weer te veel leuke vrouwtjes. Nu ja, de meeste vrouwen en meisjes zijn best leuk! #superwoman

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn bunnybunch telefoon valt steeds uit, dus mogelijk ben ik niet telefonisch / per whatsapp bereikbaar om die reden. Ik zal dit weekend een nieuwe telefoon bestellen, want ik denk dat hij wel een beetje aan het eind van zijn leven is. Hopelijk is het probleem volgende week dus weer opgelost.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 12-11-2020 at 21:04 zei Punky🐰:

Heb je alweer twee Bunniks? Of heeft Kliko het zo 

moeilijk, en zijner weer te veel leuke vrouwtjes. Nu ja, de meeste vrouwen en meisjes zijn best leuk! #superwoman

Nope, Kliko is nog steeds uit logeren. De update van gister was dat hij gekoppeld was, maar dat ze nog niet heel erg klef met elkaar waren dus dat ze gingen overwegen om hem aan een andere dame te koppelen. Vandaag heb ik niks gehoord. Zal morgen of maandag wel weer een update krijgen denk ik. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uur geleden zei JacinthaBrehler:

Nope, Kliko is nog steeds uit logeren. De update van gister was dat hij gekoppeld was, maar dat ze nog niet heel erg klef met elkaar waren dus dat ze gingen overwegen om hem aan een andere dame te koppelen. Vandaag heb ik niks gehoord. Zal morgen of maandag wel weer een update krijgen denk ik. 

Wel aangenaam dat je updates krijgt. Niet?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanaf a.s. vrijdag tot en met eind van het jaar brengt postNL mij 25 cent extra in rekening voor elke zending, voor elk pakket dus. Een zogenaamde piektoeslag die ze voor bedrijven in rekening brengen, voor het verzenden in de drukste tijd van het jaar.

Ik reken de toeslag nog niet door dit jaar heb ik besloten. Ik verwacht in januari wel weer een verhoging van de verzendkosten, die ik dan wel door zal moeten rekenen.

Maar mocht je nog iets nodig hebben voor eind van het jaar en de mogelijkheid hebben vandaag of morgen te bestellen, heel graag. Dan zit je en nog voor de drukke tijd (voor black friday, sinterklaas en kerst) en scheelt het mij extra kosten.

aangepast door Evee
edit: 25 cent, geen 50 cent. Ik moet het ook niet erger maken dan het is ;)
  • Verward 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Zakelijk gezien zijn ze niet de duurste partij hoor. Er zijn andere vervoerders die super rare toeslagen hebben "grenstoeslag" "kilometertoeslag"  of niet eens grote / zware pakken aannemen, en dat soort dingen.

Eigenlijk alleen DHL is goedkoper & in staat om ook grote pakketten te vervoeren. Dat is op zich een alternatief, alleen die hebben hier dus als nadeel dat ze rond 13 uur op route zitten hier, en als ik dus later iets wil verzenden, dan gaat het dus pas de volgende dag mee.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat is een aparte manier van blij zijn met je klanten. Elk jaar is het druk rond deze tijd. Nu extra druk met de corona. Volgens mij is er de tijd geweest om het allemaal op orde te krijgen.

Het lijkt me dat je nu juist een hoop geld kunt verdienen. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .