Spring naar bijdragen

Recommended Posts

1 minuut geleden zei MichelleloveElmo:

Thanx! Cuni compleet heb je niet ook nog in 8 kg?

Ja hoor, 2 zakken van op voorraad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha in grote verpakking loopt dat voer nog niet zo heel hard, meestal heb ik er dus ook maar  maximaal 2 zakken van op voorraad liggen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dierendag komt er aan! Tijd voor wat nieuwe cadeausets in de webwinkel dacht ik zo...

Oranje dierendag tas

oranje-dierendag-tas (2)-forumformaat.jpg

En het konijnen feestpakket! Ook wel de BBBBB genoemd, de  "Bunnybunch Bunny Birthday Box" 

feestbox-forumformaat.jpg

Een selectie bekijken van leuke producten voor dierendag? Dat kan via deze link:

https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/dierendag/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk! Ik heb geen idee wanneer mijn huidige konijnen jarig zijn, maar nu heb ik een goed excuus om met dierendag ook gelijk beide verjaardagen te vieren en beide cadeausets te kopen. 😄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei MichelleloveElmo:

Ik vind die taart echt geniaal.🥰 Helaas heb ik net gister besteld, dus denk niet dat ze er nog zijn tegen de tijd dat ik weer moet bestellen😥

De taartjes zitten jaar-rond in het assortiment, en meestal heb ik er ook wel een redelijke voorraad van. Gewoon even kijken tegen die tijd zou ik zeggen 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De komende tijd best wat aanbiedingen in de webwinkel:

Er zijn nu al wat aanbiedingen met supreme,  met de 3 kg verpakkingen van de adult, emmertjes & zakken, de 3kg zakken mature en het timothy hooi. Binnenkort komen de supreme naturals snacks ook weer in een set aanbieding online (die moet ik nog wel invoeren, maar heb ik al wel binnen).

Vanaf volgende week komen er ook wat aanbiedingen met beaphar producten bij (timothy hooi, 1.5 kg care+ konijn en de graanvrije beaphar nature). Dat krijg ik morgen pas binnen. Als het goed is is de anti-myiasis ook weer leverbaar.

Alle aanbiedingen bekijken:

https://www.bunnybunch.nl/aanbiedingen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Evee:

De taartjes zitten jaar-rond in het assortiment, en meestal heb ik er ook wel een redelijke voorraad van. Gewoon even kijken tegen die tijd zou ik zeggen 😉 

Oh echt hahaha, nooit eerder gezien😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Oh echt hahaha, nooit eerder gezien😂

Haha snap ik ook wel hoor! Er staan rond de 600 producten in de webwinkel 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De beaphar nature, beaphar care+ 1.5 kg en het beaphar timothy hooi staan nu ook als aanbieding in de webwinkel, 10% korting. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vrijdag komt de nieuwe kruiden voorraad binnen.

De feestpakketten zijn op het moment al uitverkocht 😂 Maar ik zal proberen deze week weer nieuwe samen te stellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet niet of ik morgen (veel) verzend, want mijn bus maakt geluiden die hij niet hoort te maken, dus die ben ik in ieder geval morgen een dagje kwijt. Ik heb morgen of geen auto, of alleen een kleintje. En dat maakt pakjes wegbrengen naar het postpunt wat lastig 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oeps, hopelijk valt het mee met de bus!

Hoelang blijven de kruiden eigenlijk ‘goed’? Ik ben nog steeds niet door de zakken heen die ik vóór Lola’s overlijden (begin juli) had aangeschaft. 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Hoelang blijven de kruiden eigenlijk ‘goed’? Ik ben nog steeds niet door de zakken heen die ik vóór Lola’s overlijden (begin juli) had aangeschaft. 😅

Het ligt er een beetje aan wat het is, maar de meeste soorten blijven 1 a 2 jaar goed 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Evee:

Het ligt er een beetje aan wat het is, maar de meeste soorten blijven 1 a 2 jaar goed 😉

Ohhhh, dan kan ik nog wel even vooruit, bedankt! 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De feestpakketten en "de zak van sinterklaas" staan online.  Er staan ook weer konijnenvoer testpakketten online.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Pablo&Lola:

Dat hoop ik ook!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
45 minuten geleden zei Jamesthebunnybutler:

Zijn er van de science selective graanvrij eigenlijk ook grotere verpakkingen dan 1,5 kg? Voor zover ik op google gezien heb niet he? Enig idee of die er tzt gaan komen?

Nee, voor nu nog niet. Die komen er meestal alleen als de vraag naar een product groeit, dus als ze er al komen, verwacht ik dat dat zeker nog wel 2 of 3 jaar duurt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag nog geen bus 😂 Er moesten onderdelen besteld worden, en ze kunnen hem vandaag pas maken. Ik kan hem eind van de middag ophalen.  Het was een kapotte dynamo en daardoor zijn er lagers beschadigd. 

Vandaag wel een klein autotje (aygo) tot mijn beschikking, en mijn man werkt thuis, dus die rijd als het kan af en toe even heen en weer om pakjes richting het postpunt te brengen. Ik ga dus wel mijn best doen alles weg te krijgen vandaag. 

Als het goed is komen er vandaag ook gedroogde kruiden binnen (weet niet hoe laat), en maandag komen er ook weer lijnzaadbrokjes en zonnebloempitten binnen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites