Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Dat weet ik niet precies, want degene die ik had (heb) zijn over datum, maar de voorraad bij mijn leverancier ook. Ik hoop dat ze volgende week weer binnen komen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog even een herhaling, maar vandaag dus tropenrooster! Ik ben in de loods tussen 9 en 12, die tijden kan er afgehaald worden!

Heb je bijvoorbeeld nog een (extra) icepod nodig, er liggen er koud in de vriezer klaar voor gebruik! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 6-8-2020 at 21:05 zei Evee:

Dat weet ik niet precies, want degene die ik had (heb) zijn over datum, maar de voorraad bij mijn leverancier ook. Ik hoop dat ze volgende week weer binnen komen. 

Hmm, dat was ook mijn vraag😅 Sergio is echt afgevallen deze week en zou hem graag wat aan laten komen voor ik ze weer bij elkaar zet. De tht was TM augustus toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Reken er maar niet op dat ik volgende week weer dual care heb @MichelleloveElmo

De groothandel heeft de zakjes niet meer in het assortiment en vervangen door de kleinverpakkingen er van. Veel duurder, veel minder inhoud. Zucht. Ben er achteraan aan het gaan om te proberen of ze speicaal voor mij in ieder geval de grotere zakken nog wel willen bestellen. Hopelijk lukt dat. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goh die zag ik al voorbij komen toen ik laatst op de samenstelling googlede, ik dacht juist daar zit toch niemand op te wachten... Ja misschien om een klein zakje mee te krijgen bij je dierenarts maar verder.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In verband met houdbaarheid had ik zelf kleine zakjes wel prettig gevonden, maar dat is ook omdat ik niet langdurig een konijn op gewicht moest houden (of helaas alsnog stierf). Aan de andere kant: ik vind het totaal geen probleem om het restant van de zak te geven aan de opvang 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei MichelleloveElmo:

Als ik op rosewood zoek en de 8 kg wil aan klikken, kom ik bij de 2 kg verpakking, vanuit de gallerij kan ik wel de 8 kg bestellen. Foutieve link denk ik?

Oplettend van je! Ik heb de 8kg aangemaakt door de 2kg te kopiëren, maar dan kopiert hij in de nieuwe webwinkel ook de url mee. Beide producten hadden dus exact dezelfde url. Daar liep het dus mis! Het is nu aangepast! Bedankt voor het melden!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Even als opmerking:

Tijdens een hittegolf producten als hooi en kruiden bestellen is niet zo heel slim omdat het tijdens vervoer erg warm kan worden. PostNL busjes hebben vaak wel airco in de cabine, maar niet bij de pakjes.

Kruiden condenseren dan, daarvan gaan ze snel schimmelen. Bestel je zomaar een kleine hoeveelheid dan stop ik een briefje bij de bestelling met het advies alles thuis uit de verpakkingen te halen, zodat condens weg kan. Maar het is niet slim om nu veel droge spullen te bestellen. In het meeste hooi en kruiden zit toch nog 10-15% vocht, en dat droogt met deze temperaturen verder in. Wat dus condens geeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 10-8-2020 at 09:34 zei Dollie:

Goh die zag ik al voorbij komen toen ik laatst op de samenstelling googlede, ik dacht juist daar zit toch niemand op te wachten... Ja misschien om een klein zakje mee te krijgen bij je dierenarts maar verder.

Voor nu krijg ik van mijn groothandel als reactie dat er echt alleen nog maar kleine zakjes zijn, ben het nog aan het navragen bij Burgess zelf.

Ik heb nog 2 zakjes apart staan voor jou voor in het donatiepakket van deze maand, die zijn nu wel over de datum, maar dus jij zit in ieder geval nog niet gelijk zonder.

Wel lastig hoor, want als alternatief is er eigenlijk helemaal niets in grotere verpakking van aansterk-brokken. Ja van bunny nature is er een rescue feed, maar dat is en in poedervorm en dat is 350 gram voor 45(!!!) euro verkoop... Dat staat niet echt in verhouding met de dual care, die 10 euro kost voor 1 kg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Krijg zojuist bericht terug van burgess dat de grotere verpakkingen er inderdaad uit zijn. Het werd te duur om te produceren. Omdat ze het product ook niet wilden laten verdwijnen hebben ze het naar kleinverpakkingen met hogere prijs veranderd. Helaas dus!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag wel de normale openingstijden, aangezien het hopelijk iets koeler gaat worden. Ik ben er nu al, dus mocht je willen afhalen kan dat al wel 😉 Officieel van 11-16 uur open.

Ik heb afgelopen dagen best wat (sjouw)werk laten staan in de hitte, dus rustig de tijd om alles vandaag op te pakken 😉 Ook de bestellingen met enorme hoeveelheden kruiden gaan vandaag de deur uit (tenzij anders afgesproken).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

@Evee weet je wanneer ik weer 2 x 8 of rosewood kan bestellen?

Als het goed is volgende week weer.

Ik had het binnen gekregen eind vorige week, maar dat is alweer verkocht, volgens mij staat er nu nog maar 1 omdoos van 4 en 1 los pakje. Het was enorm druk met bestellingen dit weekend, volgens mij zat iedereen op wat koeler weer te wachten om te bestellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dat ik morgen een dagje niet verzend, omdat ik met Qila (hond) naar de dierenarts moet. Niets ernstig, een aantal wratjes laten verwijderen en een gebitsreiniging, maar wel met een narcose.

Ik breng haar in de ochtend, wacht dan daar tot ze geholpen is omdat ze nogal aan mij hangt en best wat paniekerig kan zijn als ze half slaapdronken wakker word uit de narcose, en dan wacht ik dus tot ze naar huis kan. Dan ben ik de ochtend dus zeker al kwijt. Daarna blijf ik liever lekker thuis bij haar dan dat ik ga inpakken en haar alleen thuis laat.

Dus even een dagje geen webwinkel-werkzaamheden morgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Evee ik kan mijn bestelling niet betalen, hij zegt dat een item in mijn karretje niet op voorraad is, maar hij geeft niet aan welk item. Ik heb twee artikelen ontdekt waarbij de waarschuwing: 'laatste items' staat. Maar wat ik daar nou wel of niet van kan bestellen is onduidelijk en best essentieel om de beslissing of ik nu bestel of op een later moment. Belangrijkste is 4 zakken houtkorrels. Heb je die nog? En zo nee, wanneer komen ze weer op voorraad?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb van de houtkorrels nog 2 zakken liggen. Maandag of dinsdag komen er als het goed is weer nieuwe binnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 18-8-2020 at 17:55 zei MichelleloveElmo:

@Evee weet je wanneer ik weer 2 x 8 of rosewood kan bestellen?

Ik heb inmiddels voer voor een week maar zowel van de rosewood als de cuni compleet 8 kg is er niet genoeg op voorraad. Help?😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Ik heb inmiddels voer voor een week maar zowel van de rosewood als de cuni compleet 8 kg is er niet genoeg op voorraad. Help?😅

Het is binnen, ik ga het zo online zetten 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er waren even wat netwerkproblemen, maar we zijn er weer! 

Inmiddels staan de rosewood brokken online @MichelleloveElmo en de houtkorrels ook @Eefje hoewel ik maar een deel van wat ik oorspronkelijk besteld heb geleverd heb gekregen, helaas. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Evee:

Er waren even wat netwerkproblemen, maar we zijn er weer! 

Inmiddels staan de rosewood brokken online @MichelleloveElmo en de houtkorrels ook @Eefje hoewel ik maar een deel van wat ik oorspronkelijk besteld heb geleverd heb gekregen, helaas. 

Thanx! Cuni compleet heb je niet ook nog in 8 kg?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites