Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Ik wacht er inmiddels al meer dan een maand op, en het is nog niet verzonden. Dus ja ik denk het ook.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb nog 2 probeerverpakkingen liggen van een brok speciaal voor konijnen met gebitsproblemen, met name voor konijntjes die tanden of kiezen missen. Mocht er iemand interesse hebben in zo een zakje bij de bestelling, laat het dan even weten (bijv. bij de opmerkingen van je bestelling). Ik verkoop de brok nog niet, omdat ik graag eerst wil weten of het wat is. Heb jij dus een konijn dat wel
" proefkonijn" wil spelen voor deze brok, laat het dan even weten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 26-6-2020 at 13:12 zei Evee:

Ik heb nog 2 probeerverpakkingen liggen van een brok speciaal voor konijnen met gebitsproblemen, met name voor konijntjes die tanden of kiezen missen. Mocht er iemand interesse hebben in zo een zakje bij de bestelling, laat het dan even weten (bijv. bij de opmerkingen van je bestelling). Ik verkoop de brok nog niet, omdat ik graag eerst wil weten of het wat is. Heb jij dus een konijn dat wel
" proefkonijn" wil spelen voor deze brok, laat het dan even weten.

Betalen of niet?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei Punky🐰:

Betalen of niet?

Probeerverpakking, dus als je een bestelling plaatst kan ik het zakje voer er gratis mee mee sturen. Anders zit ik met verzendkosten 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Evee:

Probeerverpakking, dus als je een bestelling plaatst kan ik het zakje voer er gratis mee mee sturen. Anders zit ik met verzendkosten 😉 

Goed om te weten!! Zal eens vragen aan mijn ouders, kan ik ineens een snugglesafe bestellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Evee heb jij inzage wanneer de zongedroogde luzerne weer aangevuld wordt? Er staan nu Max 8 eenheden op volgens mij. Aangezien mijn konijnen dit heerlijk vinden wil ik wat meer bestellen 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei tam86:

@Evee heb jij inzage wanneer de zongedroogde luzerne weer aangevuld wordt? Er staan nu Max 8 eenheden op volgens mij. Aangezien mijn konijnen dit heerlijk vinden wil ik wat meer bestellen 🙂

Hoeveel zou je willen? Er is denk ik wel iets meer dan online staat nu, dat zou ik in de loods moeten nakijken. Maar maandag komt er nieuwe voorraad binnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

2 kg 😎 maar tot maandag wachten gaat ons lukken hoor. Ik heb zelf ook nog wat liggen 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het lijkt er op dat elmato eindelijk verzonden is, en op weg is naar mij...

volgens mij moesten ze de huisjes nog maken?! 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei tam86:

2 kg 😎 maar tot maandag wachten gaat ons lukken hoor. Ik heb zelf ook nog wat liggen 

Er staat voldoende online nu, dus als je zou willen kun je eerder bestellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei Evee:

Het lijkt er op dat elmato eindelijk verzonden is, en op weg is naar mij...

volgens mij moesten ze de huisjes nog maken?! 😂

Wil je hier een update plaatsen als ze weer te bestellen zijn? 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Wil je hier een update plaatsen als ze weer te bestellen zijn? 🙂

Dat zal ik doen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog steeds geen elmato. Ik begin nu vooral te hopen dat het wel ooit nog komt en ik niet mijn geld kwijt ben... Ga er vandaag weer opnieuw achteraan.

• Verward 1
  • Verdrietig 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha nou ik heb nu als antwoord dat het maandag bij hun opgehaald word door de vervoerder. Het stond dus nog steeds bij hun. Het zou dus volgende week binnen moeten gaan komen. Ik wacht nog steeds af, ik laat het weten als het er is 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei MichelleloveElmo:

@Evee, klopt het dat je weer Rosewoon naturals meadow menu 8 kg hebt? en zo ja, passen die in 1 doos ivm verzendkosten?

Ja en nee.

De doos van 9 kg heb ik niet meer en die komt ook niet meer binnen.

Maar ik heb 4 doosjes van 2 kg als set-aanbieding er in gezet (dus 8kg). Dat is 1 omdoos, dus ja dat kan (zit al) in één doos ivm verzendkosten. Je kan 2x zo een set kopen en dan past het nog in 1 doos. Bestel je meer, worden het dus ook meer dozen. 

De verzendkosten zijn overigens wel aangepast, naar 5.50 binnen NL. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

@Eveeahhh, ik snap. Duidelijk.  Ik zit een beetje te twijfelen. Past een voordeel doos en cuni complete 8kg in 1 doos? #ikbenhelemaalnietlastighoor

Ja dat kan, blijft als het goed is net onder het gewicht voor 1 pakket. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Resizer_15949712400050.jpg

Pfew haha. Het is binnen! Ik ga eerst de bestellingen inpakken & klaarzetten voor de klanten die komen afhalen. Daarna ga ik alles controleren en inruimen. Ik denk dat ik het eind van de middag allemaal online zet.

@Konijnenliefhebber1993   @Floppyears

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aanstaande vrijdag zullen we in verband met de hoge temperaturen alleen in de ochtend geopend zijn voor het afhalen van bestellingen, van 9-12 uur

Meer informatie over afhalen, corona maatregelen en een routebeschrijving naar de bedrijfsloods in Wissenkerke lees je op deze pagina: https://www.bunnybunch.nl/info/openingstijden-en-afhalen

Afgelopen vrijdag was het ook zo warm, ten eerste komt er iedereen dan zelf toch al in de ochtend afhalen, ivm de temperaturen, en zit ik er dus waarschijnlijk toch voor niemand. En ten tweede is het veel te warm om iets te sjouwen. 😅 Ik heb dus besloten om deze vrijdag de openiningstijden wat te wijzigen. Eerder open, en in de middag dicht. Vanaf 9 uur 's ochtends, tot 12 uur tussen de middag.

Aangezien ik ivm de corona ook het beleid hanteer dat er vooraf besteld moet worden via de website, informeer ik iedereen die een afhaal bestelling plaatst netjes via de mail over de openingstijden en zou dat goed moeten komen.  Ophalen op afspraak kan overigens altijd in overleg op andere momenten / tijden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites