Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Ik had een beetje hoop dat ik morgen een vrije dag zou kunnen nemen, omdat postNL toch ook niet werkt. Maar gezien de hoeveelheid bestellingen die er nu alweer bij is gekomen, vrees ik dat het een flinke werkdag gaat worden morgen 😅 Ach ja, ik mag niet klagen dat ik zonder werk zit, dat is in deze tijd ook heel wat waard!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou deel ik de verrassingsbox op facebook krijg ik commentaar dat  " de actie te duur is en dat we dit toch anders moeten vieren voor de klanten met cadeau's en kortingen"   😅

Volgende keer laat ik het wel stilletjes voorbij gaan als er een jubileum is hoor...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach ze had de opmerking al aangepast en er toch een proficiat aan toegevoegd, ik denk dat het iets anders over kwam dan ze had bedoeld. En ik heb soms het idee dat mensen denken dat bunnybunch een groot bedrijf is.  Als ik zo enorm was als zooplus had ik vast ook voor elk jaar 1000 euro weg kunnen geven aan goede doelen om het te vieren. Maar dan kan ik daarna de deuren wel sluiten.

Soms bellen mensen voor de "klantenservice" of "de marketing afdeling" enz haha. Ik heb dan altijd de neiging om te zeggen "ik verbind u door" en ondertussen een of ander wachtmuziekje te neuriën en dan zelf weer op te nemen 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoewel de meeste mensen kiezen voor verzending, is een bestelling komen afhalen in Wissenkerke (Noord-Beveland, Zeeland) ook nog steeds mogelijk 🙂

Maar zoals verwacht, ook corona-maatregelen bij ons.

Elke vrijdag tussen 11 en 16 uur heb ik "openingstijden" voor het afhalen van bestellingen bij de bedrijfsloods. Dan kan er dus zonder afspraak afgehaald worden, maar op een andere dag / tijd afhalen is vaak ook mogelijk, als dat beter uit komt. Mocht je dus in de buurt wonen, en niet 1-7 dagen op een postNL pakje willen wachten, is afhalen dus zeker ook een optie 🙂

Corona-maatregelen!

Bestel ook bij afhalen vooraf via de webwinkel! Dan kan de bestelling afgehaald worden met zo min mogelijk contact.
Bestellen kan via www.bunnybunch.nl Kies bij de verzendopties “afhalen in Wissenkerke”.  In het opmerkingenveld kun je aangeven hoe laat en wanneer je het komt ophalen, dan zorgen wij dat het al klaar staat bij de deur, zodat je alleen hoeft in te laden en gelijk weer weg kan.

Ook in en bij de Bunnybunch loods vragen wij je om:

• 1.5 meter afstand te houden van andere klanten en van ons.
    • Kom bij voorkeur alleen binnen. Het is op het moment niet toegestaan heel de loods door te lopen, heb je iets extra nodig, dan pakken wij het graag voor je.
    • Is er al een klant binnen? Wacht dan even buiten, met voldoende afstand, tot die klant weer buiten is.
    • Hand-op-hand contact te vermijden.
    • Bij afhalen contactloos te betalen:
        ◦ Vooraf via de website, via pin, of  wij kunnen een betaal-link emailen of whatsappen.

Bedankt voor je hulp!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net een bestelling gedaan op de website. Ik kon niet inloggen en heb als nieuwe klant besteld en dat ging wel goed. 

Op sommige punten loopt het ook vast, o.a bij "alle kruiden". 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Mira11:

Net een bestelling gedaan op de website. Ik kon niet inloggen en heb als nieuwe klant besteld en dat ging wel goed. 

Op sommige punten loopt het ook vast, o.a bij "alle kruiden". 

Je moet de eerste keer dat je inlogt een nieuw wachtwoord aanvragen om toegang te krijgen tot je account. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
45 minuten geleden zei Evee:

Je moet de eerste keer dat je inlogt een nieuw wachtwoord aanvragen om toegang te krijgen tot je account. 

Dan ga ik dat de volgende keer doen. 👍

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 uur geleden zei Floppyears:

Ik heb mn pakket ontvangen. Die verrassingsdoos is echt zo leuk! 

Fijn dat je hem leuk vind! Ik krijg er veel positieve reacties over, dat iedereen hem wel goed gevuld vind voor de prijs, gelukkig maar 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er komen weer wat feestdagen aan, dat houd in dat de bestellingen wat langer onder weg kunnen zijn dan gebruikelijk is.

We merken dat ongeveer 50% van onze verzendingen er op het moment een dag of extra dagen langer over doen, dit omdat er door alle corona maatregelen meer online bestellingen zijn dan gebruikelijk is, en omdat er op veel plekken minder mensen mogen werken om genoeg afstand te kunnen houden.

Daarnaast komen er ook weer een aantal feestdagen aan die voor vertraging kunnen zorgen.

Donderdag 21 mei is het Hemelvaartsdag. Dan is er een aangepast proces bij PostNL, dat houd in dat niet alle sorteercentra in Nederland geopend zijn, waardoor pakjes dus ook extra vertraging op kunnen lopen. Hoewel postNL die dag wel pakjes haalt, weten we niet zeker of dit bij ons postpunt ook het geval is.

Ook op 2e Pinksterdag, maandag 1 juni is er een aangepast proces bij postNL. Dan zijn ook niet alle sorteercentra geopend, waardoor pakjes extra vertraging op kunnen lopen. Hoewel postNL die dag wel pakjes haalt, weten we niet zeker of dit bij ons postpunt ook het geval is.

Kortom: Bestel op tijd, zodat je niet zonder komt te zitten, heb geduld als een pakje er niet direct de volgende dag is. En wees lief voor de bezorgers, ze hebben het flink druk deze tijd!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik moet de elmato bestelling nog plaatsen, ik denk dat dat vanmiddag wel lukt. Alleen geen idee hoe lang het er over doet voor het hier is. Elmato is meestal niet heel snel, dus dat kan best 2-3 weken duren. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zojuist mijn bestelling (met o.a. de Snugglesafe) ontvangen, mooi op tijd voor de operatie morgen!

@Evee: heel erg bedankt voor de snelle verzending en voor de extraatjes...super attent van je! ❤

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Ot&Sien:

Zojuist mijn bestelling (met o.a. de Snugglesafe) ontvangen, mooi op tijd voor de operatie morgen!

@Evee: heel erg bedankt voor de snelle verzending en voor de extraatjes...super attent van je! ❤

Fijn dat het er op tijd is! En succes morgen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Evee:

Fijn dat het er op tijd is! En succes morgen!

Dankjewel! 😊

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Joepie mijn grote bestelling is vandaag binnen gekomen.

Inclusief de verrasingdoos, wat een feest om uit te pakken 🤗

Wij kunnen voorlopig vooruit!

Bedankt weer voor de goede service!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Jamesthebunnybutler:

Ha @Evee heb je een idee wanneer je de 3kg science selective weer binnen krijgt? Ik wil even twee icepods bestellen, maar ook een zak science en wat hooi 😉

Ik heb op het moment alleen 3 kg in emmertjes te koop. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 25-5-2020 at 08:05 zei Evee:

Ik moet de elmato bestelling nog plaatsen, ik denk dat dat vanmiddag wel lukt. Alleen geen idee hoe lang het er over doet voor het hier is. Elmato is meestal niet heel snel, dus dat kan best 2-3 weken duren. 

Hier nog een grashuis liefhebber. Ze vinden het ondertussen tochtig worden 😂

51526EB0-25BD-4636-9032-368B89961F15.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ze zijn nog niet binnen, geen idee wanneer het wel gaat komen. Ze zijn niet echt de snelste daar maar ik zal er vandaag weer eens achteraan mailen. 

Gedroogde kruiden zijn gisteren wel weer geleverd, die zal ik zo online zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geen haast hoor Evee, het was vooral om te lachen. Jazz heeft het nu voor elkaar gekregen een extra opening in de zijkant te maken. Hij is echt een kleine sloopkogel, maar het is zo grappig om hem bezig te zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Floppyears:

Geen haast hoor Evee, het was vooral om te lachen. Jazz heeft het nu voor elkaar gekregen een extra opening in de zijkant te maken. Hij is echt een kleine sloopkogel, maar het is zo grappig om hem bezig te zien.

Bij mij is er niet veel van over.😄 Ze vinden het echt geweldig leuk om het te slopen. Binnenkort ook maar weer een nieuwe kopen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Elmato is nog steeds niet verzonden, gaat lekker daar 😂

Wil je eerdaags bestellen en heb je kruiden nodig? Bedenk je dan wel dat ze met deze temperaturen in hete postNL busjes zitten, hoewel de cabine van de bezorger vaak wel airco heeft, heeft het ruim dat eigenlijk nooit. Bestel je kruiden, kan het dus best zijn dat er door de warmte condens in de zakjes ontstaat.

Kun je de kruidenbestelling uitstellen tot het weer koeler is, raad ik dat aan. Zo niet, haal de kruiden dan wel thuis wel uit de zakjes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites