Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Ook vandaag weer openingstijden voor afhalen. 😉 Qila zit al klaar voor alle knuffels

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren weer flink wat vracht binnen gekregen, dat staat allemaal ook online nu.

De sets van 5 zakken barn-i hooi zijn er ook weer. Niet alle smaken waren de laatste tijd even goed leverbaar, daardoor moest ik die set offline halen. 

Het beaphar voer is veel harder gegaan dan normaal, daar zal ik deze week weer een nieuwe bestelling plaatsen om het aan te vullen. Senior care+ en care+ 1.5 kg zijn uitverkocht, de rest van de verpakkingen heb ik nog wel op dit moment. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren de bestelling binnen gekregen.

Helemaal blij mee.

Zeker tot een volgende keer!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In dit topic lees je alles over de nieuwe webwinkel:

Ik weet niet zeker of ik morgen inpak, ik denk het niet, ik denk dat ik de dag besteed aan de btw aangifte.

Mijn bus moet namelijk gekeurd worden en pakjes vervoeren is niet zo makkelijk zonder bus!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik zit een beetje met een probleempje. Mijn bus is nog niet klaar, en mijn man werkt ook op locatie, dus ik heb helemaal niets van vervoer behalve een fiets met twee lekke banden 😂

Ik loop zo wel naar de loods om in te pakken, maar ik betwijfel of die pakjes vandaag ook echt naar het postpunt gaan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Lienappelsien:

Jammer van die lekke banden. Anders had je een héél hoge stapel pakjes achterop je fiets kunnen stapelen.

Spanband er om en gaan 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha inderdaad. Mochten het nou héél veel bestellingen zijn dan kan je ook nog wat pakjes op je stuur stapelen. Zorg dan wel voor een doorkijkje. Ik zie je al gaan 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Lienappelsien:

Haha inderdaad. Mochten het nou héél veel bestellingen zijn dan kan je ook nog wat pakjes op je stuur stapelen. Zorg dan wel voor een doorkijkje. Ik zie je al gaan 😅

Je ziet het helemaal voor je he?

d92e30103f864736bbe6dfb132db4dce.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb bijna niet geslapen vannacht en zat vandaag zo in de stress om luna (zie dit topic) dat ik nog niet heb ingepakt, ik dacht ik wacht af tot het goede nieuws, en dan pak ik 's middags wel in als de stress weg is.

Helaas is het geen goed nieuws, ik verzend dus vandaag niet. Ik ga vanmiddag Luna knuffelen bij de dierenartspraktijk. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ugh het lijkt er op dat postNL een stuk of 30 pakjes kwijt is, bestellingen die afgelopen maandag naar het postpunt zijn gegaan...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
45 minuten geleden zei IreneM:

Wow zoveel! En nu? Neem aan dat Postnl dit vergoed..?

Het staat in navraag, maar ze hebben het druk. In eerste instantie gaan ze het zoeken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
46 minuten geleden zei IreneM:

Wow zoveel! En nu? Neem aan dat Postnl dit vergoed..?

Als het echt kwijt is, krijg ik inkoopprijs + verzendkosten vergoed, hoop ik. Maar dat betekent dat ik van al die facturen de bijbehorende inkoopfacturen van alle producten moet gaan zoeken, mega veel werk natuurlijk. Dus ik hoop echt dat ze het toch terugvinden, dat het ergens in een vergeten hoekje in het sorteercentrum staat ofzo.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe raak je 30 pakjes kwijt? Dan hebben ze inderdaad ergens een container over het hoofd gezien ofzo. Hopelijk komt het weer terecht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Evee ik zie dat mijn vraag niet verzonden is. Dus bij deze. Wanneer krijg je de Cuni Adult Complete Konijnenvoer 8kg weer binnen? Wil eigenlijk weer twee zakken bestellen

Wow, 30 pakketjes.. hoe dan😳

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tja ik vrees dat er ergens een paar rolcontainers met pakketjes zijn blijven staan.

@MichelleloveElmo ik denk dat dat vandaag binnen is gekomen, mits het leverbaar is. Maar ik ben nog een beetje druk met inpakken op het moment en er komen heel de tijd klanten afhalen 🤣 Helemaal prima natuurlijk,heel fijn zelfs, maar ik schiet niet zo op met alles haha. Ik denk dat ik eind van de middag wel er aan toe kom om het pallet met vracht in te ruimen. Hoop ik 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei MichelleloveElmo:

Aahh, dat zou fijn zijn. Kan je mij seintje geven als t gelukt is?

DAt kan!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Marjoleink:

Hoe raak je 30 pakjes kwijt? Dan hebben ze inderdaad ergens een container over het hoofd gezien ofzo. Hopelijk komt het weer terecht.

Net weer contact hierover gehad, en kreeg als antwoord dat het een veel gehoorde klacht is op het moment, het was zo druk in het weekend na koningsdag, dat er in het sorteercentrum veel pakjes zijn blijven staan. Ze zijn daar wel aangekomen, ze zijn allemaal gescant op de 29e als zijnde vertraagd, maar dat is het...  ze staan er maar te staan.

En ze verwachten dat het het komende weekend en straks als postNL weer een dag niet werkt ivm bevrijdingsdag dinsdag, weer zo erg gaat worden.

Weet je wat het antwoord was? "mensen moeten in deze tijd maar accepteren dat als er zoveel online besteld word, het allemaal langer duurt".

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Daar heb ik ook totaal geen moeite mee, had van de week ook een pakketje dat later was, helemaal geen ramp. Het is al heel fijn dat ze gewoon allemaal doorwerken. De bezorger vertelde dat ze van 30.000 pakketten per dag (voor Groningen) naar 45.000 zijn gegaan, snap dat dat pittig is. Maar vind 30 pakjes kwijt al sinds dinsdag wel een iets ander verhaal dan 'heb wat meer geduld'...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei MichelleloveElmo:

Aahh, dat zou fijn zijn. Kan je mij seintje geven als t gelukt is?

Ik heb precies 2 zakken binnen gekregen, de rest was niet leverbaar. Ik ga ze nu online zetten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Evee:

Ik heb precies 2 zakken binnen gekregen, de rest was niet leverbaar. Ik ga ze nu online zetten. 

Hmm... Ik kan niet inloggen? Als ik ww vergeten klik zegt hij dat ik geen account heb? De gegevens waren toch mee over gegaan naar de nieuwe webshop?

En de verzendkosten waren toch 4,95 tot 20 kg? Er stond nu 9,90

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei MichelleloveElmo:

Hmm... Ik kan niet inloggen? Als ik ww vergeten klik zegt hij dat ik geen account heb? De gegevens waren toch mee over gegaan naar de nieuwe webshop?

En de verzendkosten waren toch 4,95 tot 20 kg? Er stond nu 9,90

Tot 20 kg is inderdaad 4.95 verzendkosten. Vanaf 20 kg is dubbel tarief, omdat ik dan toeslagen betaal omdat het geen klein/licht pakket meer is. In de vorige webwinkel stond de grens op 23kg, dat is met de nieuwe webwinkel dus bijgesteld naar 20 kg. Vandaar dat daar nu verschil in kan zitten.

De grote zakken voer wegen namelijk altijd meer dan de inhoud, een 10 kg zak weegt al snel 11+kg, en de doos weegt ook erbij, dus 2 grote zakken brokken incl. het gewicht van de verpakkingen, valt al snel in hoger tarief voor mij om te verzenden.

In dit geval heb ik de zakken even op de weegschaal gezet, en ze passen wel samen in 1 pakket onder de 20 kg. Dat gewicht is nu ook in de webwinkel aangepast. Nu kun je ze dus wel voor het enkele verzendtarief bestellen.

Wat jouw account betreft, echt werkelijk geen idee waarom die niet is meeverhuisd?! Ik zie hem inderdaad in de oude webwinkel gewoon staan, maar op jouw emailadres staat geen account in de nieuwe webwinkel. Dat zou ik na moeten vragen, maar dat zou dan een aantal dagen duren denk ik ivm weekend / feestdagen. Dus ik zou je aanraden om nu gewoon een nieuw account aan te maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites