Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Op 21-2-2020 at 19:33 zei Floppyears:

Hoi Evee,

Weet je misschien wanneer het grashuis en het konijnenpaleis van Elmato binnenkomen? Ze hebben hun knaaghuis op 🤣

Ik heb bericht van elmato dat ze het in ieder geval deze week versturen, ik hoop het dus eind van de week / begin volgende week binnen te krijgen 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
52 minuten geleden zei Evee:

Ik heb bericht van elmato dat ze het in ieder geval deze week versturen, ik hoop het dus eind van de week / begin volgende week binnen te krijgen 🙂 

Dank je voor de update! Ik zal de webwinkel in de gaten houden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb trouwens best last van groot hamsterende klanten, en mijn voorraadniveau is daar niet helemaal op afgesteld (daar heb ik ook geen plek voor, dus ik doe dat alleen voor de echte hard lopende producten). Qua kleinverpakkingen hooi van ESVE is dat het meest goed te merken. Dat komt volgende week vrijdag weer binnen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb trouwens per ongeluk van beaphar care+ cavia voer gekocht, heb het wel met een actie voor een mooie prijs gekocht, dat dan weer wel haha. Maar de 5 zakken die ik dus per ongeluk verkeerd besteld had, zijn voor een mooie aanbiedingsprijs te koop in de webwinkel:

https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/beaphar-care-plus-caviavoer-5kg.html

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Elmato is gistermiddag binnen gekomen, maar ik heb nog geen tijd gehad het in te ruimen, ik ga er nu aan beginnen, dus hopelijk kan ik het dan dit weekend online zetten allemaal. Er zijn ook weer wat nieuwe producten die ik nog online moet zetten, zowel van elmato als van JR farm.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het was voor mij even niet helemaal duidelijk hoe het zou gaan met alle maatregelen, maar we gaan gewoon door.

Post NL blijft werken: 

Citaat

Update coronavirus: we zetten de bezorging van post, pakketten en andere zendingen voort.

Ik dus ook 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 21-2-2020 at 19:33 zei Floppyears:

Hoi Evee,

Weet je misschien wanneer het grashuis en het konijnenpaleis van Elmato binnenkomen? Ze hebben hun knaaghuis op 🤣

elmato staat weer online.

De grashuizen zijn weer binnen, het konijnenpaleis is helaas niet geleverd. Die heb ik dus helaas niet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Evee:

elmato staat weer online.

De grashuizen zijn weer binnen, het konijnenpaleis is helaas niet geleverd. Die heb ik dus helaas niet. 

Die komt de volgende keer wel, maakt niet uit. Ik heb gelijk alvast icepods besteld, want ik heb zo’n zin in de zomer 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zoals het er nu voor staat blijven de leveringen vanuit de groothandels gewoon door gaan, ze doen meestal wel aan contactloos lossen, dat wil zeggen, ze rijden niets naar binnen maar zetten het voor de deur en ik moet het dan zelf binnen zetten. Helemaal prima! 

Ik heb op het moment gewoon een normale tot ruime voorraad van de meeste producten (een paar uitzonderingen op producten die niet leverbaar zijn). Vrijdag krijg ik ook weer een levering binnen met nog wat hooi, en ook de grote zakken SS mature.

Verder verzend ik, zolang ik zelf fit ben, ook gewoon op de doordeweekse dagen met PostNL, die werken ook nog steeds. PostNL werkt overigens ook contactloos, zet je pakje dus neer ipv aan te geven en handtekeningen hoeven niet (laatste 3 cijfers van een ID kaart nummer doorgeven aan de postbode is het nu). 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Afhalen in Wissenkerke kan ook nog:

De meeste bestellingen in onze webwinkel worden verzonden, maar afhalen bij de bedrijfsloods in Wissenkerke is ook nog steeds mogelijk.

Voor afhalen zijn wij geopend op de vrijdag tussen 11 en 16 uur. Op afspraak afhalen op een ander moment is ook mogelijk.

We houden ons wel aan de richtlijnen van het RIVM. Geef elkaar netjes de ruimte, en probeer contact zo veel mogelijk te vermijden.

We raden aan dat je de bestelling vooraf online plaatst en betaald. Je kan bij het afrekenen kiezen voor de optie "afhalen in Wissenkerke". Eventueel kun je in het opmerkingen veld aangeven hoe laat je de bestelling ongeveer komt ophalen.

Wij zorgen dan dat het op de tafel bij de ingang klaar ligt op het moment dat je komt afhalen, zodat je het direct kan meenemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei IreneM:

Krijg je binnenkort ook de grote zakken van gewone SS binnen?

De 10 kg? Die zijn er gewoon.

De 5 kg verpakking en 3 kg verpakking krijg ik als het goed is morgen weer binnen. Hoewel de 3 kg niet heel goed leverbaar is op het moment, helaas. Daar heb ik wel emmertjes van, maar die zijn wel duurder dan een losse zak.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh oeps ik dacht dat 5 kg het grootst was. Ik wil het nu voor het eerst bestellen omdat de nieuwe konijnen het eten. Ik moet ze nog wegen en uitzoeken hoeveel ze mogen hebben. Hoe lang blijft een zak SS goed als het open is geweest? Dan kan ik even inschatten of ik beter een 5 of 10 kg zak kan kopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

het is aan te raden om voor ongeveer 3 maanden voer in te kopen. Het is niet erg als je er iets overheen gaat, als je bijv. met een 10 kg zak 3 maanden en 1 week doet, zou ik gewoon voor de 10 kg gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er is er in ieder geval nog één. Voor mijn idee moet er meer in het schap liggen nog, maar dat kan ik morgen of maandag pas nakijken voor je. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er is behoorlijk veel besteld. We gaan straks alvast wat inpakken, maar ik denk dat het meer is dan ons eigen postpunt morgen aan kan. Ik ga dus even kijken of wat morgen niet bij ons postpunt meer past, naar een ander postpunt in Goes (vlak bij het distributiecentrum) gebracht kan worden, zodat het morgen wel allemaal verzonden is. Volgens mij mag ik niet zelf rechtstreeks naar het distributiecentrum brengen, helaas 😉 

Ik krijg heel veel vragen over levertijd... Ik pak dagelijks, op doordeweekse dagen in, ik print in de ochtend de bestellingen uit en pak die in. Bestel je later op de ochtend / in de middag / 's avonds, dan verzend ik het dus meestal de volgende dag. Als het ingepakt is, breng ik het naar het postpunt hier op het dorp. Dan is het niet meer in mijn handen, maar in die van postNL.  Per regio verschilt de bezorgtijd op het moment wel, in de ene regio is het er gewoon nog in 1 dag, maar in andere gebieden duurt het een aantal dagen voor het er is.

De track and trace is er niet altijd correct in op het moment, omdat die automatisch het eerst mogelijke bezorgmoment invullen... en dat halen ze dus op het moment niet altijd. 

Ik kan op zaterdag en zondag hier niet aanleveren, dan word er niet opgehaald door PostNL op ons eiland. Vandaar dus dat ik eigenlijk alleen ma-vr werk. Vandaag vanwege de drukte wel een extra inpakdag, maar ik kan dat vandaag helaas nergens brengen. Krijg je vandaag een email over de verzending, staat daar standaard een bezorgmoment van maandag ingevuld, maar dat is dus niet haalbaar, omdat ze zondag nergens pakjes halen hier in de buurt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik loop op het moment echt tegen een PostNL muur op wat betreft het aanleveren van mijn pakketjes, heb geduld als je pakje er niet in 1 dag is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook morgen is de webwinkel geopend voor afhalen in Wissenkerke, tussen 11 en 16 uur. De regels voor afhalen zijn ongeveer hetzelfde als vorige week, alleen vragen we je nu buiten te wachten als er al andere klanten binnen zijn.

Citaat

Corona-maatregelen!

Ook hier vragen wij je om:

• 1.5 meter afstand te houden van andere

klanten en van ons.

• Kom bij voorkeur alleen binnen.

• Is er al een klant binnen? Wacht dan even
    tot die klant weer buiten is

• Hand-op-hand contact te vermijden

• Bij afhalen contactloos te betalen:

• Vooraf via de website

• Via pin

• Wij kunnen ook een betaallink emailen
      of whatsappen, zodat de pin niet
      aangeraakt hoeft te worden.

Bestel ook bij afhalen vooraf via de webwinkel!

Zo min mogelijk contact bij afhalen? Dan raden we
aan dat je de bestelling vooraf online plaatst en
betaalt via de webwinkel op www.bunnybunch.nl

Kies bij de verzendopties “afhalen in Wissenkerke”.
In het opmerkingenveld kun je aangeven hoe laat
je het komt ophalen, dan zorgen wij dat het al klaar
staat bij de deur, zodat je alleen hoeft in te laden
en gelijk weer weg kan.

Bedankt voor je hulp!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites