Spring naar bijdragen

Recommended Posts

De 22e gaat vandaag ook nog lukken! 💪

De 23e, de bestellingen van vandaag dus, die lukken vandaag niet, die verzend ik morgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jeeeeej mensen, ik ben weer bij met de verzendingen! 🏳️🎉

En met de betalingen, en de vakantiemeldingen zijn ook weer van de site af. De vracht is voor de helft ingeruimd en online gezet, de andere helft start ik zo mee.

Mijn mailbox zit nog wel vol. 😅 Een beetje afhankelijk van hoeveel bestellingen er vanmiddag nog bij komen, probeer ik daar ook nog een beginnetje mee te maken. De vragen over bestellingen zijn al wel beantwoord, maar er zit nog 6 weken aan info-vragen in 😲

oh en ik bedenk mij nu net dat mijn voicemail ook nog op de vakantiemelding staat, die zal ik er ook even afhalen nu 😁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die zijn er wel, staat nu ook daadwerkelijk op voorraad online (heel irritant, bij dit systeem moet handmatig een product van niet op voorraad naar op voorraad zetten, dat gaat niet vanzelf als je voorraad invult, soms gaat dat mis). 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 1-2-2020 at 11:03 zei IreneM:

Weet je misschien al wanneer de weerstandmix weer op voorraad is? 

Sorry, ik zie dat ik nog niet gereageerd heb. Die zal komende week weer op voorraad zijn. Het is in ieder geval naar mij op weg en ik wacht op het telefoontje van de transporteur over het levermoment.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kruiden zijn zojuist geleverd. Ik moet ze nog wel nakijken en online zetten.

Rosewood helaas nog niet, en hoe dat loopt geeft ook nog niet de indruk dat ze morgen al op de stoep zullen staan met m'n bestelling, helaas.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Rosewood doet sinds een aantal jaar zaken met één specifieke groothandel in Nederland, iedereen die het wil bestellen in Nederland, word naar hun doorverwezen. Helaas werkt dat met meer merken zo. Geen vrije markt dus, maar een "monopolie" voor één groothandel per merk. Ik vraag mij wel eens af of dat wel echt legaal is. Maar goed, ik was echter al eerder klant bij rosewood dan dat de groothandel er klant was en de afspraken maakte, en daarom mocht ik altijd nog rechtstreeks bij Rosewood bestellen.

Tot nu blijkbaar. Ik mag nog wel direct bestellen, maar tegen belachelijk hoge prijzen. En verder verwijzen ze mij ook door naar de groothandel.

In ieder geval duidelijkheid. Het meadow menu voer gaat dus uit het assortiment, en nog een deel van de andere producten ook. Via de nederlandse groothandel kan namelijk niet het volledige assortiment besteld worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De rosewood producten zijn weer binnen, behalve het voer dan. Ik pak nog even verder de bestellingen in eerst, dan controleer ik het en zet ik het online 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ik was van plan dit weekend de bestelling op te stellen, die stuur ik dan maandag door. Meestal doen ze er niet zo heel lang over om het te leveren dus met een beetje mazzel is het er dan eind van de week. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Ot&Sien:

Hoi @Evee, ik wil graag weer eens bestellen in de webwinkel en ben o.a. op zoek naar wat leuke speeltjes... Heb je ook tips/aanraders/dingen waar jouw konijnen altijd heel erg blij van worden? 

Oei, lastige vraag! Qua spelen heb ik namelijk echt super saaie konijnen 😉  Ze doen met alles namelijk heel erg lang, het zijn niet echt slopers! 

Hier zijn tunnels eigenlijk wel favoriet. Ze doen een paar maanden met een tunnel hier. Als de oude tunnel op is, kies ik vaak weer een andere soort, zo wissel ik de esve gevulde wilgenrol af met de tunnels van Rosewood en wilgenbruggetjes en dat soort dingen.

Een simpel sloopspeeltje zoals een wilgenbal of grassy carrot is ook altijd wel een succes.  En elk koppel heeft hier een graafbak staan van Bunny nature, de digging box. Dat is ook een schot in de roos, ze graven graag!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is wel herkenbaar...mijn konijnen zijn ook geen echte slopers. Zo'n gevlochten grasballetje met belletje erin doen ze nu al bijna een half jaar mee. De speeltjes uit kerstcadeautasje worden enthousiast ontvangen maar na een kwartiertje wordt er niet echt meer naar omgekeken. De wilgenrol wordt vrolijk leeggegeten maar blijft zelf netjes liggen.... Vandaar dat ik wel benieuwd was of er echt leuke dingen tussen zitten waar ook minder sloopzuchtige konijnen plezier aan beleven. 😉

Iemand anders nog tips misschien?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Hallo Hoi dat kan geen kwaad. 

Het lentehuis is niet super groot, dat is gewoon een standaard maat huisje, wat voor dwergkonijnen / kleine konijnen kan, maar dan ook maar 1 konijn tegelijk. Niet dat grotere konijnen er geen lol aan beleven hoor, die springen er gewoon bovenop en slopen het lekker 😉 

@Ot en Sien ik pak speeltjes er vaak uit als ze nog niet "op" zijn, om ze dan vervolgens weer iets nieuws te geven, en hetgeen wat ik er uit gepakt heb een week of twee later weer eens terug te geven. Vaak wisselen dus, dan houden ze meestal wel iets langer hun interesse 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan vandaag niet inpakken... heel handig... not. Gisteren ben ik naar de loods gelopen met de hond, en is mijn man mij komen ophalen met de bus. Nou liggen mijn sleutels nog op de bijrijdersstoel in de bus... maar de bus is op slot. En de andere sleutel van de bus zit aan de sleutelbos van mijn man. En die zit vandaag in Driebergen. Ik heb dus alleen een huissluitel, geen steutel van de bus of van de loods 😅

Dagje thuiswerken dan maar.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites