Spring naar bijdragen

Recommended Posts

1 minuut geleden zei Evee:

Gelukkig! Er staat trouwens een houdbaarheid van ongeveer een jaar op, maar het is niet zo dat het daarna opeens niet meer goed is. Dan worden alleen de voedingsstoffen wat minder.

Gelukkig zijn ze hier niet zo kieskeurig! Mijn broertje vindt het ook leuk als hij af en toe een keer wat mag geven en ze vinden het fantastisch als het verstopt in een eierdoos zit 😄 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag komt er weer een hoop vracht binnen, hooi, speeltjes, bodembedekking. Van alles dus. Gisteren was ik niet zo fit en heb ik niet ingepakt en verzonden, dus ook druk met de verzendingen vandaag. Vandaag ook nog cadeautjes samenstellen voor de wokkers voor morgen. En openingstijden tussen 11 en 16 uur voor het afhalen van bestellingen. Druk dagje dus!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik mag dan wel niet aan black friday doen, veel mensen blijkbaar wel 😲

Dit is de verwachting mbt. verzendingen:

Het weekend voor Sinterklaas, verwachten ze dat Black Friday (29 november) voor 53% meer orders zal zorgen, Cyber Monday (2 december) voor +74%.

En de maandag voor Kerst voor +80% (in vergelijking met een normale week).

Mocht je dus kerst- of sint cadeau's online willen bestellen, doe dat dus  echt op tijd 😉

De bunnybunch webwinkel is dit jaar ook maar t/m 9 december open, daarna zijn wij er niet tot 21 januari. Dan verzenden we pas weer.  Ik moet nog even kijken tot hoe laat ik op de 9e in kan pakken. Dat is een maandag. Ik denk tot 15 uur. Bestel je later, gaat jouw bestelling dus niet meer voor de vakantie weg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er zijn best al veel kerstproducten uitverkocht, vooral van de samengestelde sets. Wat er nog wel is:

Rosewood Christmas Bauble Rolls (bijna op)
Rosewood Wood & Loofa Tree (bijna op)
Happy pet houten kerstlampjes (bijna op)
Rosewood Santa Hat bed (de tunnel is al wel uitverkocht)
Rosewood Wooden Tiles Gnaw Tree
Kerst cadeautasje voor konijnen - groen en rood
Rosewood Edible Chrismas Puzzle Tree     
Rosewood Edible Snowflake Gnaws
Rosewood Sisal Santa Hat
Rosewood Wooden Robin Gnaw
Rosewood Christmas bag of baubles
Rosewood eetbare kerstboom
Rosewood Kerstballen treat challange
Kerst Traktatie doosje

Je kan nog 2,5 week volop bestellen 🎄, maar daarna zijn we dicht wegens vakantie  (10 dec t/m 20 jan).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou, de enorme pre-vakantie drukte is begonnen 😂 Volgens mij heeft iedereen z'n loon binnen en er worden echt enorm veel en ook grote bestellingen geplaatst. En ik dacht nog wel dat ik van veel dingen ruim de voorraad had staan. In dit tempo is het leeg als we op vakantie gaan. Ook niet heel erg hoor, haha.

De pakket-ophaler was gisteravond nogal aan het zuchten en steunen bij het inladen, maar alles is netjes meegenomen. Als het dus bij postNL mee zit, word alles van afgelopen weekend dus wel vandaag bezorgd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo, vroeg op, vroeg klaar 😉 We zijn bij met de verzendingen! De bestellingen van gisteravond/vannacht staan ook al bij het postpunt.

Gelukkig maar, want ik moet ergens voor de vakantie ook de betalingen en boekhouding nog een eind op orde hebben, dus daar ga ik straks aan beginnen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben niet echt black friday fan, maar toevallig komt het zo uit dat we naar de laatste week openingstijden gaan, voor onze vakantie. Daarom zijn veel van de kerstspeeltjes / snackjes nu afgeprijsd in de webwinkel 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh en omdat de voorraad echt te hard ging heb ik toch nog een bestelling geplaatst van de week, met name voor barn-i hooi. Dat komt vandaag dus nog binnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh nee ik had niet moeten zien dat het Santa bed is afgeprijsd... hij is niet voor de konijnen want die slopen hem sowieso, maar m'n pleegkitten gaat dit helemaal leuk vinden. En de konijnen krijgen een eetbare kerstboom en ander lekkers 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ja, die is inderdaad uitverkocht.

Van de kerstproducten is er nog voorraad van:

Kerst cadeautasje voor konijnen (groene en rode versie),

Rosewood edible snowflake gnaws,

Rosewood edible christmas puzzle tree,

rosewood eetbare kerstboom,

rosewood christmas bag of baubles (kerstballetjes),

rosewood kerstballen treat challange,

rosewood wooden robin gnaw

en het kerst traktatie doosje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oeps.. Ik dacht dat ik het allemaal goed gepland had.

Op tijd de vakantie communiceren. Toch vandaag nog maar inpakken, want een decemberweekend wat ik nog mee kan pakken qua omzet, leek mij dan toch nog wel verstandig. Dan hoefde ik niet vrijdag de 6e al dicht, maar kon het nog naar de 9e uitgerokken worden.  Ik had niet zo heel veel bestellingen meer verwacht, gezien de drukte van de afgelopen weken. Vrijdag zei ik nog dat ik de bedrijfsbus nog wel kon wassen als ik niet veel te doen zou hebben vandaag. Het plan was de bestel-grens op 14 uur, en dus ook ongeveer tot die tijd inpakken, dan pakjes wegbrengen, boekhouding afronden van dit jaar en dan klaar. Leek een prima planning...

Tot je op maandagochtend aankomt en er zoveel besteld is dat het een hoeveelheid is die je niet red in een dag. 😬  Oepsie.

Ik ga mijn best doen, maar schrik niet als je vandaag nog geen verzendbevestiging krijgt, dan gaat het morgen weg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben weer terug van vakantie. Officieel start ik morgen weer. Dat wil niet zeggen dat alle bestellingen ook direct morgen verzonden zullen worden.

Afgelopen vrijdag, zondag en vandaag heb ik toch alvast wat ingepakt en ook wat verzonden, want het is echt mega-mega-veel. Zo ben ik gelijk weer aan vakantie toe 😉

De bestellingen zonder kruiden zijn bijna allemaal al verzonden/klaar voor verzending, ik ben nu bezig met de kruiden van december, dat gaat vandaag wel lukken. Die gaan dus ook vandaag of morgen weg.

Morgen start ik dan met de kruidenbestellingen van januari. Dat gaat mij ook niet in één dag lukken.

Verwacht dus geen spoed-leveringen op het moment, maar ik ben druk bezig weer bij te werken 🙂

Er is ook veel niet op voorraad, dat is logisch als mensen wel bestellen en je bent er niet, voorraad word dan natuurlijk niet aangevuld 😉 Ik verwacht a.s. vrijdag de eerste leveringen weer binnen te krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
52 minuten geleden zei Lienappelsien:

Het klinkt alsof je al gestart bent 🤣 Maar als het voor jou beter voelt dat het morgen officieel is... 😉 

Nu heb ik nog hulp van m'n man, morgen is die ook weer aan het werk 😂 Dus ja, eigenlijk ben ik al wel gestart, maar nog wel met een "tropen"rooster hoor 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Hallo Hoi:

Heb jij hiernaast nog een baan als ik vragen mag? 

Nee, in het begin toen ik de webwinkel begon wel, maar sinds een jaar of 3 niet meer. Daar heb ik ook geen tijd meer voor ook, de webwinkel is inmiddels wel echt een fulltime baan geworden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

T/m 12 januari ben ik bij, en dat vind ik al een hele prestatie haha. 😂

Even een kopje thee drinken om bij te komen, en dan ga ik weer verder met inpakken 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had me expres voorgenomen om niet tijdens of meteen na je vakantie te bestellen, zodat je hopelijk nog een beetje bij kon komen van je vakantie, maar blijkbaar dacht niet iedereen daar hetzelfde over, hahaha. Ach, hoef je je in ieder geval niet te vervelen. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha nee, de rest heeft er geen rekening mee gehouden. Inmiddels zijn de schappen ook wel zo een beetje leeg 😂 Bij elke bestelling die nu binnen komt denk ik "had ik dan nog wel iets over om te verkopen?!" Heb ook al meerdere mails en telefoontjes gehad vandaag met de vraag wanneer er weer voorraad binnen komt: vrijdag dus 😉

Gisteren heb ik alles t/m afgelopen zaterdag, de 18e dus ingepakt en verzonden. Zojuist heb ik de bestellingen van 19e afgerond, alle bestellingen van die datum zijn nu dus ook ingepakt en gaan vandaag naar het postpunt 😄

De 20e begin ik zo aan, ik weet niet of mij dat volledig lukt vandaag.  In theorie zou dat wel haalbaar moeten zijn vanmiddag. Ik ga het wel proberen! 🎯

Gisteren, de 21e is ook weer super veel besteld, maar vandaag is er (nog) niet extreem veel bij gekomen (er is niets over om te verkopen geloof ik 🤣) Hopelijk krijg ik die bestellingen morgen weg, en ben ik dan weer helemaal bij en in het normale ritme.  En op deze manier valt de vertraging ook wel mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De 20e was gisteren helaas niet helemaal gelukt, daar zijn er een paar (met veel kruiden) nog van blijven liggen.

De bestellingen van de 20e en 21e hoop ik vandaag te kunnen verzenden.

Morgen hoop ik wel weer helemaal bij te kunnen komen met de verzendingen, dan heb ik in de middag hulp van mijn man.

Vanaf dit weekend zouden de levertijden dus weer zoals je van ons gewend bent moeten zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites