Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Heb je een vraag over iets met betrekking tot de bunnybunch webwinkel, dan kun je die hier stellen!

Ik zal hier ook mededelingen posten zoals wanneer ik verwacht dat bepaalde dingen binnen komen & wanneer ik gesloten ben ivm vakanties.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weer terug aan het werk na de kerstvakantie. Ik ga vandaag niet alles wat besteld is weg krijgen, het is echt veel en veel te veel haha. Het kan dus eventjes duren voor je bestelling binnen is.

In de categorie mededelingen:

- In dit nieuwe jaar zijn we alleen nog op vrijdag geopend voor afhalen, tussen 11 en 16 uur. De rest van de week kan het wel op afspraak.

- Natures best hooi gaat uit het assortiment, die fabriek is afgebrand. Dat is inmiddels al bijna op en voor mij ook niet meer te bestellen.

- Beaphar haalt al het hooi uit het assortiment, behalve het beaphar timothy hooi. Binnenkort zullen het hooi met tijm, kruidenhooi (en ook de stro producten) niet meer te koop zijn. Ik kan het nu nog wel bestellen bij beaphar, maar weet niet voor hoe lang.

- als alternatieve hooisoorten heb ik wat nieuwe producten in het assortiment opgenomen, zoals het tijssen hooi en jr-farm hooi. Zoek op tijd naar alternatieve hooisoorten zodat je kan mengen en de konijnen wel goed hooi blijven eten. Het barni kruidenhooi is ook een hooisoort die door heel veel konijnen goed gegeten word, is alleen niet in grootverpakkingen te koop.

Vakantie / feestdagen in 2019:

- 6 t/m 22 april 2019 zijn wij 2 weken gesloten wegens vakantie en 2e paasdag. Het kan zijn dat er wel op enkele dagen in die periode wel bestellingen verzonden worden, de meeste bestellingen geplaatst in die periode zullen echter op 23 april verzonden worden.
- 2e paasdag, 22 april 2019 verzenden wij geen pakjes en PostNL bezorgt ook niet op die dag.
- Hemelvaartdag, 30 mei 2019, verzenden wij geen pakjes.  
- 2e pinksterdag, 10 juni 2019 verzenden wij geen pakjes en PostNL bezorgt ook niet op die dag.
- Herfstvakantie, 12 okt 2019 t/m 20 okt 2019 zijn wij gesloten wegens vakantie.
- Kerstvakantie. In de kerstperiode zullen wij ook gesloten zijn, exacte data volgen nog. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alles van voor 1 januari is inmiddels verzonden. Ik weet niet of het lukt om helemaal bij te komen vandaag, ik ben niet helemaal fit. Maar als het goed is heb ik morgenmiddag hulp dus ik denk dat het dan wel lukt om helemaal bij te komen 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Natures best afgebrand??! 😨 Die had ik laatst voor Hannibal en die at hij zowaar op. Waar haal ik nu dan super premium quality voor mijn bollie😩

Wow er gebeurd vanalles in mijn typvak

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben zelf ook echt nog zoekende, bestel vanalles in de rondte qua hooi, maar nog geen echte match kunnen vinden. Was er toevallig ook net een topic over gestart vanmiddag, in de hoop dat iemand op het forum de tip zou hebben 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee hoor, het is plantaardig, van hennepvezels gemaakt. Sommige konijnen laten hem braaf met rust en gebruiken hem echt als bodemmat, maar  ze kunnen er ook flink in graven en slopen en er een zootje van maken (en er uren mee bezig zijn). 

Ze krijgen er geen verstopping van, het is gewoon verteerbaar materiaal. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is inderdaad een lage toiletbak, klopt. Ik heb hem zelf gebruikt voor Binky toen ze zo bejaard werd dat ze moeite kreeg met hoge instapjes. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Marjoleink:

Dankjewel. Kleur maakt me niet uit, maar hij lijkt op de foto's lager dan de bakken die ik thuis heb.

Ik heb die lagere ook gehad. De iets hogere heb ik ook, die ziet er bijna hetzelfde uit. De hogere (die is ook nog niet zo hoog eigenlijk) heeft zo’n afneembare rand tegen uitgraven. Die heb jij dan denk ik? Bij de lagere wordt er wat eerder over de rand gepiest, al is dat per konijn altijd verschillend. Rosa pieste trouwens ook over de hogere versie 🤐

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Konijn Olga:

Juist mijn bestelling ontvangen, bedankt! Juist een klein vraagje: er zat een los takje in de doos, mag ik dit aan mijn konijnen geven? Ik heb niets met knaaghout besteld dus daar kan het niet van zijn 😉

We geven op het moment losse wilgentakjes bij de bestelling, dus ja die kun je veilig geven! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beaphar is zojuist binnen gekomen, dat zal ik vanmiddag online zetten. Ook het hooi is weer ruim op voorraad. De 5kg hooi met tijm was helaas niet meer op voorraad, een aangezien dat een uitlopend product betreft, komt dat dus ook niet meer binnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sinds gisteren weer wat nieuwe producten online: https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/nieuwe-producten.html

Zoals bijvoorbeeld het Het Valentijns verrassingstasje 😉  Met hartjessnoepjes, een lekkere voorjaarsbloemenweide mix, eetbare bloemetjes om het konijnenhok te decoreren en een lekker knabbelhart. In een knal roze tasje. € 9,50

image.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Woensdag pak ik een dagje niet in ivm bezoek aan een beurs.

Ik hoop dat rosewood deze week binnen komt en nieuwe snugglesafes.

Maar met de brexit vrees ik dat het ook wel eens wat langer kan duren, er schijnt veel gehamsterd te worden door de nederlanders vanuit Engeland, dus hoewel het nu nog vrij verkeer van goederen is, schijnt het overal wel erg druk te zijn haha 🙂 En ik heb ook al een paar keer pech gehad er toch door de douane uitgepikt te zijn (al die konijnenkruiden lijken vast op hennepblaadjes enzo) en dan duurt het ook langer voor het hier is. Geen garanties dus, maar ik hoop wel dat het deze week allemaal binnen komt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Rosewood is gisteren weer binnen gekomen, maar ik heb nog niet alles ingeruimd, het is best veel.

De snugglesafes zijn onderweg, heb een verzendbevestiging gehad vrijdag, dus die verwacht ik ook eerdaags binnen te krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites