happy211 Geplaatst: 6 november 2019 Delen Geplaatst: 6 november 2019 Ze is niet ergens uit ontsnapt, maar het is wel een goocheltruc hoe ze daar beland is, toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 22 november 2019 Delen Geplaatst: 22 november 2019 Ik heb duidelijk te vroeg gejuicht, net was mijn dame toch ontsnapt. En nu maar hopen dat we het juiste gat dicht hebben gemaakt, dat ze niet zo weer buiten de ren loopt. Ik zag haar al zoeken naar een nieuwe uitweg 😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 11 december 2019 Delen Geplaatst: 11 december 2019 Ik heb een hele leuke foto, maar die is van een hond die ik wel als mijn eigen mag beschouwen maar die niet van mij is. Waar kan ik deze alsnog delen want ik vind hem wel leuk? Is daar een apart topic voor? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rifca Geplaatst: 11 december 2019 Delen Geplaatst: 11 december 2019 7 uur geleden zei Hallo Hoi: Ik heb een hele leuke foto, maar die is van een hond die ik wel als mijn eigen mag beschouwen maar die niet van mij is. Waar kan ik deze alsnog delen want ik vind hem wel leuk? Is daar een apart topic voor? Ik heb je reactie even verplaatst naar het discussie topic (het andere topic is alleen bedoeld voor inzendingen). Je kan de genoemde foto in dit discussie topic plaatsen. Je kunt voor willekeurige foto’s ook altijd een eigen topic aanmaken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 11 december 2019 Delen Geplaatst: 11 december 2019 Hier de niet bewerkte. De bewerkte was te groot. Dus daar moet ik nog iets voor bedenken. De foto van Brutus was helaas ook te groot... Hoe kan ik het oplossen als een bestand te groot is?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 11 december 2019 Delen Geplaatst: 11 december 2019 @Hallo Hoi Dat kan heel makkelijk op bijv. https://www.fotoverkleinen.nl/. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 11 december 2019 Delen Geplaatst: 11 december 2019 Hier vind je de uitleg over het plaatsen van foto's: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 11 december 2019 Delen Geplaatst: 11 december 2019 Dankjulliewel!! Zal er morgen even naar kijken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 22 december 2019 Delen Geplaatst: 22 december 2019 Denken jullie nog aan de fotowedstrijd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten