Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Renske34

Discussietopic fotowedstrijden 2019

Recommended Posts

Ben benieuwd naar de inzendingen van deze maand, denk dat het er heel wat gaan zijn, het is wel een "makkelijk" thema. Duss... kom maar op met jullie leuke foto's!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De nieuwe wedstrijd staat weer online! Ik ben benieuwd naar de inzendingen! Gezellige bunnyflops, omgedraaide plaatjes, kom maar op want het thema is ondersteboven!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als website eigenaar mag ik natuurlijk zelf niet mee doen aan de fotowedstrijd, maar Joris en Brenda willen toch even laten zien dat ze best mooi kunnen poseren voor een schilderij 😉 

fotowedstrijd-creatief-klein.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei Roald:

Heb jij hier gepoept?

(Ik weet ook niet waar het hoofd van de kat is waarschijnlijk kijkt hij om naar de poep)

https://drive.google.com/file/d/1AeC1B9Euj_1rCDR0dcd3vinAQLgby1RS/view?usp=drivesdk

Je moet je foto openbaar zetten om hem in de post te zetten via de link, en het moet zoals aangegeven een directe link zijn. We kunnen hem nu iig ook niet bekijken in je drive omdat hij niet openbaar is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Rifca:

Je moet je foto openbaar zetten om hem in de post te zetten via de link, en het moet zoals aangegeven een directe link zijn. We kunnen hem nu iig ook niet bekijken in je drive omdat hij niet openbaar is.

Kan hem nu niet meer bewerken, verwijder de post maar het lukt me niet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
51 minuten geleden zei Roald:

Ow echt? Nou ja dan werkt het dus toch wel soortvan

Heb je de rechten vanmorgen aangepast? Ik kan hem nu nl via de link wel zien. Maar om hem in de post hier te zetten moet je een directe link hebben, ik kan zo snel niet vinden hoe je die in drive kunt verkrijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Rifca:

Heb je de rechten vanmorgen aangepast? Ik kan hem nu nl via de link wel zien. Maar om hem in de post hier te zetten moet je een directe link hebben, ik kan zo snel niet vinden hoe je die in drive kunt verkrijgen.

Nou ja zo maar dan. Mods, verwijder mijn reacties maar want het was dacht ik niet de bedoeling om in dit topic reacties te plaatsen.

Oh ik zie nu dat @Evee Volgens mij hem er in gezet heeft bedankt daarvoor. Maar ik zie maar de halve foto maar misschien komt dat omdat ik het op telefoon bekijk.

bewerkt door Roald

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Google heeft bij de opties staan "insluiten" en dan krijg je de code waarmee je de foto kan laten zien. De foto moet wel openbaar staan, niet prive, want anders zien we hem niet. Maar dat is inmiddels het geval. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Roald:

Nou ja zo maar dan. Mods, verwijder mijn reacties maar want het was dacht ik niet de bedoeling om in dit topic reacties te plaatsen.

Oh ik zie nu dat @Evee Volgens mij hem er in gezet heeft bedankt daarvoor. Maar ik zie maar de halve foto maar misschien komt dat omdat ik het op telefoon bekijk.

Klopt, hij zet hem in een soort viewer, ik kijk op de pc en dan kan ik de foto in en uitzoomen via die viewer. Een directe link gaf google niet voor je foto, alleen de optie "insluiten". Dat heb ik nu dus voor je gedaan in het bericht. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Evee:

Google heeft bij de opties staan "insluiten" en dan krijg je de code waarmee je de foto kan laten zien. De foto moet wel openbaar staan, niet prive, want anders zien we hem niet. Maar dat is inmiddels het geval. 

"Insluiten" staat er bij mij niet bij. Maar bedankt voor het erin zetten van de foto.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog geen inzendingen. Is het zo een lastig thema? Valt wel mee toch? 

Hebben jullie geen konijnen die op gekke plekke belanden? Ergens op springen? Ergens uit weten te springen of kruipen? Vast wel! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn vorige konijn Tosca was echt een kei in ontsnappen, daarom noemden we haar Houdini en hun ren Fort Tosca 😁. Jammer genoeg heb ik hier geen foto's meer van helaas.

Maar de twee die ik nu heb zijn zo braaf, het enige wat ze doen is hun schuilhokje steeds slopen, maar dat is ook weer niet hun schuld. Ik heb een fout gemaakt bij het in elkaar zetten, waardoor er wat dingen zijn afgebroken. Als ze er dan samen bovenop willen zitten, dan zakt het dakje in elkaar 🙊.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites