Renske34 Geplaatst: 1 januari 2019 Delen Geplaatst: 1 januari 2019 In dit topic mogen de fotowedstrijden en de inzendingen besproken worden! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 1 januari 2019 Delen Geplaatst: 1 januari 2019 Die fotowedstrijd van januari wordt lastig, topic is namelijk afgesloten😉 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renske34 Geplaatst: 1 januari 2019 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2019 😂 extra uitdaging dacht ik zo? Haha. Hij is ontgrendeld! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mijntje60 Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Wat een heerlijke foto's😍 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 januari 2019 Delen Geplaatst: 31 januari 2019 Vergeten jullie niet nog even te stemmen op de leukste foto's vandaag? 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renske34 Geplaatst: 1 februari 2019 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2019 Nieuwe fotowedstrijd is geopend... thema van de liefde namelijk verliefde konijnenkoppels. Ben super benieuwd welke foto's er worden ingezonden! 😍 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 maart 2019 Delen Geplaatst: 1 maart 2019 Ben benieuwd naar de inzendingen van deze maand, denk dat het er heel wat gaan zijn, het is wel een "makkelijk" thema. Duss... kom maar op met jullie leuke foto's! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 29 mei 2019 Delen Geplaatst: 29 mei 2019 Vergeten jullie niet te stemmen?! Er zitten echt leuke foto's tussen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 22 juni 2019 Delen Geplaatst: 22 juni 2019 Denken jullie aan de fotowedstrijd? Je hebt nog ruim een week om je foto te plaatsen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 augustus 2019 Delen Geplaatst: 1 augustus 2019 De nieuwe wedstrijd staat weer online! Ik ben benieuwd naar de inzendingen! Gezellige bunnyflops, omgedraaide plaatjes, kom maar op want het thema is ondersteboven! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 september 2019 Delen Geplaatst: 3 september 2019 Als website eigenaar mag ik natuurlijk zelf niet mee doen aan de fotowedstrijd, maar Joris en Brenda willen toch even laten zien dat ze best mooi kunnen poseren voor een schilderij 😉 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hermandebeste Geplaatst: 1 oktober 2019 Delen Geplaatst: 1 oktober 2019 Op 10-9-2019 at 13:27 zei Lucy_Sjimmie: Wanneer je trek hebt 😜 Geld voor mijn vriendin 1 keer in de maand als er geen chocolade gaat en voor mij als ik geen aandacht van haar krijg😛 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rifca Geplaatst: 13 oktober 2019 Delen Geplaatst: 13 oktober 2019 34 minuten geleden zei Roald: Heb jij hier gepoept? (Ik weet ook niet waar het hoofd van de kat is waarschijnlijk kijkt hij om naar de poep) https://drive.google.com/file/d/1AeC1B9Euj_1rCDR0dcd3vinAQLgby1RS/view?usp=drivesdk Je moet je foto openbaar zetten om hem in de post te zetten via de link, en het moet zoals aangegeven een directe link zijn. We kunnen hem nu iig ook niet bekijken in je drive omdat hij niet openbaar is. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 13 oktober 2019 Delen Geplaatst: 13 oktober 2019 2 uur geleden zei Rifca: Je moet je foto openbaar zetten om hem in de post te zetten via de link, en het moet zoals aangegeven een directe link zijn. We kunnen hem nu iig ook niet bekijken in je drive omdat hij niet openbaar is. Kan hem nu niet meer bewerken, verwijder de post maar het lukt me niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 13 oktober 2019 Delen Geplaatst: 13 oktober 2019 Door op de link te klikken zie ik hem Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 13 oktober 2019 Delen Geplaatst: 13 oktober 2019 10 minuten geleden zei Lienappelsien: Door op de link te klikken zie ik hem Ow echt? Nou ja dan werkt het dus toch wel soortvan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rifca Geplaatst: 13 oktober 2019 Delen Geplaatst: 13 oktober 2019 51 minuten geleden zei Roald: Ow echt? Nou ja dan werkt het dus toch wel soortvan Heb je de rechten vanmorgen aangepast? Ik kan hem nu nl via de link wel zien. Maar om hem in de post hier te zetten moet je een directe link hebben, ik kan zo snel niet vinden hoe je die in drive kunt verkrijgen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 oktober 2019 Delen Geplaatst: 13 oktober 2019 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 13 oktober 2019 Delen Geplaatst: 13 oktober 2019 (aangepast) 2 uur geleden zei Rifca: Heb je de rechten vanmorgen aangepast? Ik kan hem nu nl via de link wel zien. Maar om hem in de post hier te zetten moet je een directe link hebben, ik kan zo snel niet vinden hoe je die in drive kunt verkrijgen. Nou ja zo maar dan. Mods, verwijder mijn reacties maar want het was dacht ik niet de bedoeling om in dit topic reacties te plaatsen. Oh ik zie nu dat @Evee Volgens mij hem er in gezet heeft bedankt daarvoor. Maar ik zie maar de halve foto maar misschien komt dat omdat ik het op telefoon bekijk. 13 oktober 2019 aangepast door Roald Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 oktober 2019 Delen Geplaatst: 13 oktober 2019 Ik heb de berichten verplaatst naar het discussietopic en je foto zichtbaar in het inzendtopic gezet. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 oktober 2019 Delen Geplaatst: 13 oktober 2019 Google heeft bij de opties staan "insluiten" en dan krijg je de code waarmee je de foto kan laten zien. De foto moet wel openbaar staan, niet prive, want anders zien we hem niet. Maar dat is inmiddels het geval. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 oktober 2019 Delen Geplaatst: 13 oktober 2019 9 minuten geleden zei Roald: Nou ja zo maar dan. Mods, verwijder mijn reacties maar want het was dacht ik niet de bedoeling om in dit topic reacties te plaatsen. Oh ik zie nu dat @Evee Volgens mij hem er in gezet heeft bedankt daarvoor. Maar ik zie maar de halve foto maar misschien komt dat omdat ik het op telefoon bekijk. Klopt, hij zet hem in een soort viewer, ik kijk op de pc en dan kan ik de foto in en uitzoomen via die viewer. Een directe link gaf google niet voor je foto, alleen de optie "insluiten". Dat heb ik nu dus voor je gedaan in het bericht. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 13 oktober 2019 Delen Geplaatst: 13 oktober 2019 8 minuten geleden zei Evee: Google heeft bij de opties staan "insluiten" en dan krijg je de code waarmee je de foto kan laten zien. De foto moet wel openbaar staan, niet prive, want anders zien we hem niet. Maar dat is inmiddels het geval. "Insluiten" staat er bij mij niet bij. Maar bedankt voor het erin zetten van de foto. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 5 november 2019 Delen Geplaatst: 5 november 2019 Nog geen inzendingen. Is het zo een lastig thema? Valt wel mee toch? Hebben jullie geen konijnen die op gekke plekke belanden? Ergens op springen? Ergens uit weten te springen of kruipen? Vast wel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 5 november 2019 Delen Geplaatst: 5 november 2019 Mijn vorige konijn Tosca was echt een kei in ontsnappen, daarom noemden we haar Houdini en hun ren Fort Tosca 😁. Jammer genoeg heb ik hier geen foto's meer van helaas. Maar de twee die ik nu heb zijn zo braaf, het enige wat ze doen is hun schuilhokje steeds slopen, maar dat is ook weer niet hun schuld. Ik heb een fout gemaakt bij het in elkaar zetten, waardoor er wat dingen zijn afgebroken. Als ze er dan samen bovenop willen zitten, dan zakt het dakje in elkaar 🙊. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten