Spring naar bijdragen
Evee

Jippie topic 2019

Recommended Posts

Het jippie-topic is een slowchat topic waar je gezellig met je mede forumleden kan kletsen. Ben je ergens blij over en wil je dat met de rest van het forum delen, dan is dit de plek er voor!

- Specifieke konijnenonderwerpen horen in het daarbij behorende forumonderdeel thuis

- Wees aardig voor je medeforummers, de forumregels gelden ook in dit topic!

- Discussieren over een onderwerp hoort zonder dat je elkaar op de persoon aanvalt.

- Denk er wel aan dat alles wat je op internet zet, niet alleen op bunnybunch, openbaar is. Denk dus na voor je iets over je privéleven post of je dit wel met de wereld wil delen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jippie, nog maar een paar uur in mijn laatste nachtdienst en dan ben ik vrij! Dan ga ik lekker mijn bed in rond 08:00 tot een uurtje of 12 en dan ben ik vrij tot en met zondag. Heerlijk vooruitzicht!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lekker uitrusten. Heb een beetje last van een jetlag helaas, gisteren om 02:00 naar bed en vanmorgen om 07:30 alweer wakker. Ik zie wel wat de dag brengt 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit weekend hebben mijn man en ik de knoop doorgehakt dat we klaar zijn voor een nieuw huisdiertje; we gaan een hamster adopteren. Ja voor normale mensen stelt dat misschien niets voor maar ik wordt er heel erg blij van haha 🙂 een mooie glazen bak van 100x40x40 is besteld samen met heel veel spulletjes en donderdag ga ik ons hamstertje ophalen bij de opvang 💖

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In de sneeuw valt het dan altijd opeens op dat het wit van de vacht helemaal niet zo mooi wit is als je denkt haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In het begin hebben we haar wel los gedaan, maar ze heeft echt een te sterk jachtinstinct. Als ze het spoor van een hert of een haas oppakt, is ze weg. En ook lang weg. Het zijn hele zelfstandige honden, en dat weet ze zelf ook. Dus helaas niet loslopen. Is niet goed voor het hart van het baasje 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Achterin onze tuin op het grasveld loopt ze wel gewoon lekker los. Toen we nog twee honden hadden konden ze daar heerlijk dollen. In haar eentje is dat toch wat minder leuk. Het dollen doet ze nu meer in huis haha, de woonkamer is er ruim (en leeg) genoeg voor en de baasjes willen best met speeltjes gooien zodat zij er lekker achteraan kan vliegen 🙂 .

Buiten zit ze wel aan een 8 meter flexi, als ze een sprintje trekt is het dus net of je je hond aan het longeren bent 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een leuke foto, zo tussen de vrolijke "confetti". Fijn dat het goed gaat en hij zich thuis voelt! Het is ook een mooi verblijf dat je voor hem geregeld hebt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@LilyMarshall hoe gaat het nu met Happy? Is hij al helemaal gewend?

Ik ben echt blij dat het zo lekker zonnig is vandaag! Heb alle deuren in de loods lekker open staan en sta in het zonnetje in te pakken, heerlijk!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Evee Heel goed! Hij is helemaal gesetteld. Heeft al lekker een puinhoop van zijn verblijf gemaakt en kan zó lang rennen in zijn wiel dat ik bang ben dat hij nog een keer flauwvalt haha. Hij is gek op meelwormen en is helemaal niet bang voor mij gelukkig, pakt een meelworm uit mijn hand en laat zich aaien als hij aan het eten is. Zo leuk om naar te kijken 🙂

Ja voor in zo'n loods lijkt me dat inderdaad heerlijk om in het zonnetje in te pakken! Ik heb vanavond avonddienst, maar nu al lekker hardgelopen en mijn grote glazen schuifpui van binnen en buiten gelapt. Kan ik er weer doorheen kijken als de zon er op schijnt 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oeh dat moet ik ook echt nodig doen thuis, de ramen zemen haha. Misschien een goed plan om dat morgen even te doen na het verschonen van de kip&konijnen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Even een jippie omdat ik zin heb in onze reis eind december 🙂  Gisteren hebben we vliegtickets geboekt, we hielden de prijzen al een tijdje in de gaten en waren ook wel wat flexibel in de dagen dat we heen en terug gingen, dus dat scheelt. En vanochtend heb ik lonely planet e-books besteld (was 1+1 haha). Ook al is het nog ver weg (december), het maakt toch dat je er zin in krijgt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites