Spring naar bijdragen
Evee

Klaagtopic 2019

Recommended Posts

Even een klaag: de laatste paar weken ligt er regelmatig hondenpoep op onze oprit. Echt vieze drollen (van die ik geef mijn hond frolic of goedkoop supermarktvoer oranje vieze derrie drollen). Vandaag dus een camera op de oprit gehangen om te kijken wie z'n hond daar elke keer laat schijten, want het is echt gewoon smerig!

Zelf ruimen we binnen de bebouwde kom alles netjes op, laat een ander z'n hond gewoon op je terrein z'n behoefte doen. Asociaal als je het mij vraagt.

Mn man is van plan om als we weten wie het is met de drol in zak aan de deur te gaan bij die persoon en de schijt terug te overhandigen met de mededeling het voortaan op te ruimen 😂

• Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

We hebben de camera wel iets bij moeten stellen, het was nu meer een verkeerstelling dan de oprit die er op stond hahaha. Om alle filmpjes terug te kijken was zoveel werk, dat we dat nog niet gedaan hebben. Nu de camera dus wat beter opgehangen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is erg rustig op werk deze week. Wat betekent dat ik eindelijk tijd heb om de mappen van de voltooide projecten in te scannen en te archiveren. En dat is nou net het enige waar ik echt een hekel aan heb 😕.

Daarom stel ik het ook eigenlijk altijd te lang uit, waardoor het intussen al twee stapels mappen zijn geworden ☹️.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou je kan mij wel komen helpen dan, ik heb het echt ontzettend druk met webwinkelbestellingen. Ze komen bijna harder binnen dan ik ze ingepakt krijg. 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb de parasol gesloopt. De wind was er onder gekomen denk ik, want hij stond wijd uit. Ik wilde hem opendraaien en dan weer dichtdoen, en toen klapte hij om. Toen was het echt wel einde verhaal. Het erge is nog dat hij van mijn ex-man was. 

En ja, het zijn maar spullen, dat weet ik, maar wel spullen die weer vervangen moeten worden, dus ik baal toch wel een beetje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed advies. Alleen hij was van mijn ex-man, en die heeft hem op marktplaats gekocht, dus ik denk niet dat het zin heeft. Volgend jaar maar weer eens op marktplaats kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Regent het bij jullie ook zo?

Ik was net klaar met inpakken, en dan moeten de pakjes in de bus en van de bus weer naar het postpunt, ik ben echt helemaal doorweekt nu. 🌨️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En nou kom ik ook nog tot de ontdekking dat ik mijn telefoons in de loods laat liggen, dus ik mag zo weer terug gaan rijden haha. Gaat lekker!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Evee:

Regent het bij jullie ook zo?

Ik was net klaar met inpakken, en dan moeten de pakjes in de bus en van de bus weer naar het postpunt, ik ben echt helemaal doorweekt nu. 🌨️

Hier in Breda nog niets hoor. Maar het was wel voorspeld, dus zal nog wel komen vandaag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Marjoleink:

Ik ben in Utrecht, en hier is ook nog niks aan de hand. Ik moet nog terugrijden naar Breda, dus het zou fijn zijn als het ook nog even zo blijft.

Helaas, hier is het ook net begonnen. Maar het zijn wel maar buien, dus als je geluk hebt is het net even droog.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou hier is het toch al een paar uur aan het regenen. Af en toe echt een flinke bui, en dan weer miezerregen, maar het is wel aan één stuk door. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier nog niks, ik denk pas later vanavond of vannacht. Ik heb het idee dat het sowieso vaker regent in de kustprovincies. Geen idee of dat waar is 🙈

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hebben jullie dat ook weleens? Dat volgens de PostNL app je pakket (van Bunnybunch deze keer) thuis bezorgd is, terwijl je toch heel zeker weet dat er niemand thuis is? Het stond in de kliko, bovenop de verpakking van de gehaktballetjes van gisteren. Lekker fris🤔

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Marjoleink:

Hebben jullie dat ook weleens? Dat volgens de PostNL app je pakket (van Bunnybunch deze keer) thuis bezorgd is, terwijl je toch heel zeker weet dat er niemand thuis is? Het stond in de kliko, bovenop de verpakking van de gehaktballetjes van gisteren. Lekker fris🤔

Bah niet echt fris inderdaad. Maar blijkbaar mag dat wel gewoon als het geen aangetekent pakketje is of er geen extra verzekering op zit. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
45 minuten geleden zei Evee:

Volgens mij hebben we hier juist de meeste zon-uren van heel nederland 😉 

Even snel gegoogled, maar het lijkt erop dat de kustprovincies zowel de meeste zonuren als de meeste neerslag hebben? Klinkt niet heel logisch voor mij, maar het zal wel. 😁 Hoewel dat vooral lijkt de gelden voor Noord- en Zuid-Holland.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .