Spring naar bijdragen
Evee

Klaagtopic 2019

Recommended Posts

Heeft er iemand een gasmasker te leen? (filteren die eigenlijk wel geurtjes?) De boeren zijn weer aan het mesten... niet te doen die stank! 😷 😅 Gisteren ook al veel vliegen in huis. Bleeeh. Nadeel van het leven in een landelijk gebied, helaas.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Evee:

Heeft er iemand een gasmasker te leen? (filteren die eigenlijk wel geurtjes?) De boeren zijn weer aan het mesten... niet te doen die stank! 😷 😅 Gisteren ook al veel vliegen in huis. Bleeeh. Nadeel van het leven in een landelijk gebied, helaas.

Haha als ik er een had hield ik hem zelf, hier waren ze ook al zo lekker bezig. 

En soms overweeg ik echt m’n boodschappen voortaan thuis te laten bezorgen (geen idee of ze dat hier tussen de koeienmest eigenlijk wel doen 😛). Wat zijn sommige mensen toch irritant, duwen, trekken, in de weg staan en dan boos kijken... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Soms word ik echt moe van mijn eigen klunzigheid... ik sla net met een taperoller in mn vinger, met die kartels waarmee je plakband snijd. Au au au, en het bloed nog flink ook!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hai, ik irriteer me dus heel erg aan mijn buren. Nou ja, mijn buren, overburen, en over overburen. Buur 1 rookt elke dag in de tuin, waardoor die vieze lucht in de tuin en woonkamer komt. Buur 2 heeft bijna elke dag een Indiaans feestje, want er wordt in de avond altijd indiaanse muziek opgezet. Prima, maar moet de hele buurt het horen?! Buur 3 is het huis met de chagrijnige mensen. Als ik in de ochtend oo mijn fiets stap hoor ik gelijk iemand SSST sissen. Trouwens, er is nog een buur nummer 4. En die buurman houdt mijn gezin 24/7 in de gaten. Heel eng. Mijn moeder maakte kennis met hem en hij vertelde wat hij allemaal over ons wist.. laatst zat ik in de tuin en ik keek naar boven en ik zag de buurman vanuit het raam naar me kijken. Ik vind mijn huis echt heel mooi maar de buren verpesten het. De buren mogen (aardig gezegd) wat verder weg wonen. Ik ben trouwens 13 maar mensen zeggen dat ik volwassen praat. Klopt dat? Ik vind van niet.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pietertje is er vandoor. Geen idee hoe. Uiteraard gezocht, niet gevonden. Ga hem zo op amivedi zetten en heb het al in de buurtapp gezet. Enige wat ik kan bedenken is dat mn moeder het van de week op dr heupen kreeg en mijn tuin veder opgeruimd heeft en dus dingen heeft verplaatst. Maar ik heb geen uitgangen gevonden...(heb buiten op het terras een panelen ren staan waar door de binnen bunnys met lekker weer even naar buiten kunnen als ik thuis ben...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Amivedi heeft een fout in de website zitten sinds 25e. Dus moet morgen even bellen. 

Ikheb zelf geen facebook. Heb het wel in de buurt app gezet en ga morgen even langs alle (achter) buren om te vragen en een briefje in de bus te doen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat balen zeg! Ik ben ook ooit een konijn kwijt geweest en die was echt na een aantal dagen pas weer terecht, die had in iemand z'n garagebox opgesloten gezeten waar ze niet dagelijks kwamen. Hopelijk komt Pietertje ook weer terug!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik reed net over een bierflesje heen met de auto. Overblijfsel van de voetbalwedstrijd denk ik. Dat gaf me toch een klap. Straks maar even kijken of ik lekke banden heb.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog steeds niks Michelle? Wat rot zeg! Vorige week was Freddie 'm gepeerd en hij kwam zelfs niet toen de zon onder ging (dan moeten ze naar binnen en staan ze ook altijd al te wachten) dus toen ook overal gezocht, kwam hij uiteindelijk om half vijf 's ochtends een keer aan zetten. Ik ging al van het ergste uit, kon 'm alsnog wel wurgen. Hopelijk komt Pietertje ook weer doodleuk aan lopen snel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoop t ook. Snap er alleen nog steeds niet waar hij er in vredes naam uit gepiept is. Het is volledig afgesloten. Hij staat inmiddels op Amivedi, dus ga zo de poster maken en flayeren. Helaas is nu uiteraard de gele toner leeg, dus kan alleen zwartwit printen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou ja met gevonden konijnen denk ik altijd maar zo, zoveel konijnen lopen er op straat niet rond dus als er ergens eentje gevonden is heb je geen kleurenfoto nodig om er vrij zeker van te zijn dat dat 'm is. Ik zet zelf meestal geen foto op Amivedi als ik een gevonden konijn aan meld, krijg ik wel eens klachten over vanuit Amivedi maar meestal is het duidelijk zat. Het is niet alsof er op dezelfde dag nog tien konijnen door straat x gelopen zijn (wat met katten natuurlijk anders is). 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kitten pootjes verbinden!

Gisteren bij de DA geweest voor wond controle. Nieuw verbandje aangelegd, had madammeke er om 23:00 afgewerkt. 2:30 wordt wakker van lawaai, weer eraf. Vanmorgen, drie maal raden. 

Dus nu zit ik straks op m’n werk ongerust te zijn van wegen de hitte voor de nijnen en of Lily haar pootje in het verband houdt. Dat wordt een kort dagje denk ik 😛

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Seroxat ophogen is ook wel een goede klacht. Want ook al doe ik dat, in overleg met de psychiater, in stapjes van 2,5 mg. om de ergste bijwerkingen wat minder heftig te laten aanvoelen, ik voel ze toch. Lekker slap, hoofdpijn, darmen onrustig, doodmoe, geen eetlust, duizelig. Rotspul is het, maar zonder durf ik de deur van mijn huis niet uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .