Spring naar bijdragen
Evee

Klaagtopic 2019

Recommended Posts

Hmm valt me nu pas op, in de brief waarin ze het advies geven om de toiletpot dicht te houden etc. Staat aan het einde van de alinea: “Natuurlijk alleen wanneer u deze niet gebruikt”

Zouden er echt mensen op hun dichtgeplakte wc zijn gaan plassen dat dit nodig is? 😂

• Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pfoe, mijn schoonmoeder belde net mijn vriend op dat ze een zweepslag heeft. Wij wonen net samen, waardoor mijn schoonmoeder nu alleen woont. Niet erg handig en fijn als je een zweepslag hebt. En de konijnen van mijn vriend wonen daar nu nog even, omdat onze ren nog niet binnen is. Dat gaat 'm dus niet worden met voeren en verschonen denk ik. En om er nu iedere dag naartoe te rijden om de nijnen te verzorgen vind ik ook zoiets. Misschien halen we ze vandaag wel op en komen ze wat eerder bij ons. Maaar... Dan hebben ze geen veilige ren en moeten we even provisorisch de panelenren overdekken ivm de katten. Niet echt een relaxed idee vind ik, hoewel de buren ook een konijnenren hebben die niet marter-proof is en zelfs niet overdekt. Kan natuurlijk jaren goed gaan, maar het zou maar precies fout gaan... Grr! Ben benieuwd hoe we het gaan doen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Jamesthebunnybutler Kun je de konijnen niet beter in een provisorisch rennetje binnen houden dan? Qua temperatuur is dat nu volgens mij prima te doen. Geen idee hoe je qua ruimte zit natuurlijk. 

Maar als het niet veilig is (of veilig voelt) zou ik m’n nijnen er niet in stoppen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Marjoleink:

Lastig (vooral voor je schoonmoeder). Woont ze ver weg?

Ja, zeker. Nee hoor ze woont niet erg ver. Kwartiertje rijden dus is te doen. Wel erg naar voor haar want ze kan natuurlijk geen kant op. 

3 minuten geleden zei Rifca:

@Jamesthebunnybutler Kun je de konijnen niet beter in een provisorisch rennetje binnen houden dan? Qua temperatuur is dat nu volgens mij prima te doen. Geen idee hoe je qua ruimte zit natuurlijk. 

Maar als het niet veilig is (of veilig voelt) zou ik m’n nijnen er niet in stoppen.

Ja, heb ik ook aan zitten denken. Ik heb alleen geen extra slaapkamer, dus ze zouden dan naast mijn andere konijnen in de woonkamer komen. Mijn koppel reageert daar niet op, maar het koppel van mijn vriend wel en die gaan elkaar dan achterna/bijten. Niet echt een strak plan. Ja, is ook zo. Van de andere kant: nu hebben ze helemaal geen overdekte ren, dus dat is nog onveiliger dan wanneer ze hier zouden komen. Voor katten kunnen we het wel veilig maken, alleen voor marters dan niet. Ik ga nog wel eens even nadenken of er andere opties zijn...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op je eigen slaapkamer? 😉 

Als het maar voor even is wellicht ook een optie. 

Bij mijn verhuizing heb ik zon metalen ren gekocht als tijdelijk onderkomen (rond de 60 euro). Hierna nog best handig gebleken voor koppelingen en logees. Maar ik weet natuurlijk niet of dat voor jullie financieel mogelijk is. (Geen idee waar je woont, de mijne zou je best mogen lenen.)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ja dat past dus niet want mijn slaapkamer is mini. Ik krijg daar nog geen ren van 1m2 in ;). Het kan echt wel voor nood, maar vind het zo zielig als ze van een grote ren naar krap 2m2 gaan. 

Ik heb trouwens wel altijd panelenrennen extra hoor voor nood 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het zal ook weer eens niet. Ik ga komend weekend naar Friesland, en dus rijden er geen treinen vanaf Meppel. Moeten we met de bus naar Heerenveen. En het is al zo'n lange reis vanuit Breda.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo. ik blijf even klagen zeg.

In April is onze huisarts gestopt, en is de praktijk hier in het dorp overgenomen door de dokters van een dorp vlakbij.

Ik moet voor 3 niet-spoed dingen naar de huisarts en had gisteren even gebeld omdat ik wat vragen had en of ik daarvoor gewoon bij ons op het dorp terecht kon, dat kon, maar ik belde niet tijdens de afspraak-maak-uren, dus moest vandaag tussen 8 en 10 bellen voor de daadwerkelijke afspraak. Prima, geen probleem.

Maar dat heeft mij dus 3 (!) belpogingen (verbinding werd automatisch verbroken de eerste 2 keer!)  en in totaal 50 minuten tijd gekost?!!?!  Lekker persoonlijk en klantvriendelijk zeg. Ohja en gisteren werd verteld dat dat prima in Wissenkerke kon, mijn afspraak. Vandaag aan de telefoon werd verteld dat dat niet kon en het echt in Kamperland moest. Dus ik moet alsnog naar Kamperland. Op zich ook geen probleem, maar had dat dan gisteren ook even gemeld?! Zucht, kan ik slecht tegen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Evee:

Hebben jullie ook zo een hekel aan wachtrij-muziekjes? 😵

Jep!

Vooral als het een kort loopje is.

Ik weet niet meer waar, maar ik moest laatst ergens kiezen, wachten met of zonder muziek. Die hebben door dat niet iedereen er blij en rustig van wordt 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klopt, en dit was echt een soort pingel piano deuntje, wat nog schel en vals klonk ook door de telefoon. Kiezen tussen met of zonder muziek is dan wel een stuk prettiger!

Als ik naar mijn boekhoud-software bedrijf moet bellen, hebben ze schapen en meeuwen geluiden als wachtmuziek. 😂 Ergens wel grappig, maar niet als je een half uur in de wacht staat omdat ze wat aan het navragen zijn. 🐑🕊️

En vroeger had je bij Delta (energiebedrijf) of zeelandnet (provider in zeeland), weet niet meer welk bedrijf het was, "aan de kust" van blof op repeat... aaaargggh! Gelukkig zijn we inmiddels al heeeel lang geen klant meer bij die bedrijven hahaha, alleen om zo een verschrikkelijk wachtmuziekje zou je er al weg gaan 😂

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Evee:

Hebben jullie ook zo een hekel aan wachtrij-muziekjes? 😵

aan de telefoon bedoel je? net nog gehad, ik moest de tandarts bellen om een afspraak af te zeggen. Slechte deuntje ooit haha... duurde ook eindeloos.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb gisteren een glas wijn over mn toetsenbord laten vallen....

als ik het nu gebruik krijg ik dit;

hptm

oy8

nd63OY8E6V6O

gebruik nu mn schermtoetsenbord, vanmiddag even een nieuw toetsenbord kopen.

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Evee:

hptm

oy8

nd63OY8E6V6O

Handig 🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Daar kunnen ze niet goed tegen. Had ik laatst met cola, dat ging ook niet zo goed. Alle toetsen er afgehaald en schoongemaakt, en toen deed hij het weer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 15-6-2019 at 09:03 zei Evee:

hptm

oy8

nd63OY8E6V6O

Om hier even op terug te komen.. ik ben inmiddels in iets meer dan 1 week tijd aan toetsenbord 3 😂😂 Het is zo erg dat mijn man een waterdicht toetsenbord voor bij besteld heeft hahaha. Dat moet nog binnen komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

1e keer wijn er over gooien

2e keer kokend water er over, in eerste instantie leek hij het te blijven doen, maar de volgende dag toch niet meer

3e keer stootte Isis (kat) een glas jus d'orange om, vol over het toetsenbord

Oh eigenlijk ben ik dus al aan toetsenbord 4 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is hiervoor een jaar of 5 goed gegaan hoor, had het toetsenbord al best lang. Maar soms heb je van die momenten. Deze week was ik zo klunzig dat ik al voorgesteld heb mij op te sluiten in zo een isoleercel met matrassen aan de wanden. Ik was gewoon een gevaar voor mijzelf 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Evee:

Om hier even op terug te komen.. ik ben inmiddels in iets meer dan 1 week tijd aan toetsenbord 3 😂😂 Het is zo erg dat mijn man een waterdicht toetsenbord voor bij besteld heeft hahaha. Dat moet nog binnen komen.

🤣 lekker bezig!

Tot die tijd moet je het dus volhouden om er niks over te gooien. Succes! 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .